Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant Medyczny
-Reprezentowanie firmy przed wszystkimi klientami: lekarzami, farmaceutami, pracownikami hurtowni
-Monitorowanie rynku farmaceutycznego w celu zebrania informacji o działaniach konkurencji
-Utrzymywanie kontaktów z wybraną grupą lekarzy i farmaceutów znajdujacych się w bazie danych
-Tworzenie i weryfikowanie bazy w zakresie środowiska farmaceutycznego i lekarskiego
-Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji w zakresie grupy promowanych preparatów
-przeprowadzanie i rozliczanie promocji wybranych produktów
-Udostępnianie informacji dotyczacych zdrowia lub chorób, oraz informacji o produktach leczniczych
-Udział w sympozjach i konferencjach
-Monitorowanie rynku farmaceutycznego w celu zebrania informacji o działaniach konkurencji
-Utrzymywanie kontaktów z wybraną grupą lekarzy i farmaceutów znajdujacych się w bazie danych
-Tworzenie i weryfikowanie bazy w zakresie środowiska farmaceutycznego i lekarskiego
-Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji w zakresie grupy promowanych preparatów
-przeprowadzanie i rozliczanie promocji wybranych produktów
-Udostępnianie informacji dotyczacych zdrowia lub chorób, oraz informacji o produktach leczniczych
-Udział w sympozjach i konferencjach
Senior Assistant of General Manager
- prowadzenie recepcji,
- prowadzenie sekretariatu Dyrektora,
- Stworzenie i prowadzenie terminarza spotkań dla Zarządu,
- organizacja czasu pracy - prowadzenie kalendarza przełożonego, koordynacja delegacji i podróży służbowych
- utrzymywanie efektywnego przepływu informacji i
korespondencji, dystrybucja poczty,
- odbieranie telefonów i
przełączanie rozmów przychodzących do odpowiednich działów,
- stworzenie i aktualizacja systemu archiwizacji
dokumentacji, także w systemie komputerowym,
- organizacja spotkań (agendy, logistyka, rezerwacje dla
przyjezdnych, organizacja cateringu na miejscu spotkań i poza),
- organizacja wyjazdów służbowych,
- przyjmowanie gości,
- administrowanie i zamawianie sprzętu, materiałów
biurowych we współpracy z innymi pracownikami,
- prowadzenie rejestru wyjść służbowych i prywatnych,
- wyszukiwanie informacji,
przeprowadzanie konkursów ofert (hotele, artykuły biurowe, firmy kurierskie)
-prowadzenie wymaganego przez GRT Headquaters rejestru wszystkich zgłoszonych raportów o podejrzeniu działań nieporządanych, oraz tych które wystąpiły podczas prowadzenia badań klinicznych,
- prowadzenie rejestru zapytań medycznych,
- prowadzenie rejestru zgłoszeń incydentów medycznych
- prowadzenie rejestru i pilnowanie terminu składania PSUR
- prowadzenie sekretariatu Dyrektora,
- Stworzenie i prowadzenie terminarza spotkań dla Zarządu,
- organizacja czasu pracy - prowadzenie kalendarza przełożonego, koordynacja delegacji i podróży służbowych
- utrzymywanie efektywnego przepływu informacji i
korespondencji, dystrybucja poczty,
- odbieranie telefonów i
przełączanie rozmów przychodzących do odpowiednich działów,
- stworzenie i aktualizacja systemu archiwizacji
dokumentacji, także w systemie komputerowym,
- organizacja spotkań (agendy, logistyka, rezerwacje dla
przyjezdnych, organizacja cateringu na miejscu spotkań i poza),
- organizacja wyjazdów służbowych,
- przyjmowanie gości,
- administrowanie i zamawianie sprzętu, materiałów
biurowych we współpracy z innymi pracownikami,
- prowadzenie rejestru wyjść służbowych i prywatnych,
- wyszukiwanie informacji,
przeprowadzanie konkursów ofert (hotele, artykuły biurowe, firmy kurierskie)
-prowadzenie wymaganego przez GRT Headquaters rejestru wszystkich zgłoszonych raportów o podejrzeniu działań nieporządanych, oraz tych które wystąpiły podczas prowadzenia badań klinicznych,
- prowadzenie rejestru zapytań medycznych,
- prowadzenie rejestru zgłoszeń incydentów medycznych
- prowadzenie rejestru i pilnowanie terminu składania PSUR
DORADCA KLIENTA
Eurokonsultant Usługi Finansowe Partner Banku BPH
- aktywna sprzedaż produktów bankowych BPH S.A.
- obsługa Klientów banku,
- pozyskiwanie nowych Klientów,
- nawiązywanie bezpośredniego kontaktu oraz budowanie długotrwałych relacji z Klientem,
- rozpoznawanie potrzeb oraz opracowywanie indywidualnej oferty dla Klientów Banku,
- utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami,
- kompleksowa obsługa Klienta i doradztwo w zakresie obsługi,
- prezentacja nowości,
- obsługa Klientów banku,
- pozyskiwanie nowych Klientów,
- nawiązywanie bezpośredniego kontaktu oraz budowanie długotrwałych relacji z Klientem,
- rozpoznawanie potrzeb oraz opracowywanie indywidualnej oferty dla Klientów Banku,
- utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami,
- kompleksowa obsługa Klienta i doradztwo w zakresie obsługi,
- prezentacja nowości,
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Link Sp. z o.o. Autoryzowany Przedsatwiciel Sieci IDEA
- rozwój sieci sprzedaży,
- ekspozycja produktów,
- ekspozycja materiałów reklamowych w Punktach Sprzedaży,
- promowanie produktów,
- aktywna opieka nad istniejącą bazą sprzedaży,
- pozyskiwanie Klientów,
- przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje z Klientami,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych,
- przestrzeganie planów sprzedaży,
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań
- ekspozycja produktów,
- ekspozycja materiałów reklamowych w Punktach Sprzedaży,
- promowanie produktów,
- aktywna opieka nad istniejącą bazą sprzedaży,
- pozyskiwanie Klientów,
- przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje z Klientami,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych,
- przestrzeganie planów sprzedaży,
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań
Szkolenia i kursy
- Prawo jazdy - kat B od VI 2002
- Techniki sprzedaży
- Efektywna komunikacja
- Techniki sprzedaży
- Efektywna komunikacja
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
- Film
- Literatura
- Podróże
- Literatura
- Podróże
Inne
Perfekcyjna znajomość PC, środowiska
Windows, oraz pakietu office.
Komunikatywność, doba organizacja,
oraz łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi
Samodzielność
Umiejętność planowania, i organizacji pracy
Odporność na stres
Windows, oraz pakietu office.
Komunikatywność, doba organizacja,
oraz łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi
Samodzielność
Umiejętność planowania, i organizacji pracy
Odporność na stres
Grupy
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.