Umiejętności
Merchandising
Planowanie
Zarządzanie kategoriami produktów
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Merchandisingu Produktowego w Dziale Efektywności Sprzedaży
- tworzenie planów działów wraz z rozkładem mikro-mas na dziale, w tym określanie optymalnego Metra Liniowego dla rodziny produktów oraz współpraca z Szefem Produktu aby oferta była optymalna w stosunku obrót/ml gwarantując realizacje strategii działu;
- opracowywanie sposobu prezentacji produktów w sklepie, w tym współpraca z Działem Merchandisingu Wizualnego w obszarze oznakowania produktów w sklepach, podpisów rodzin i tablic edukacyjnych dla klientów oraz współpraca z Działem Wyposażenia w obszarze nowych rozwiązań mebli według potrzeb;
- tworzenie i regularna aktualizacja fisz implementacyjnych i planogramów dla każdej z gam produktów;
- tworzenie fisz implementacyjnych i planogramów dla produktów z procesu kolekcji, w tym określanie inwestycji w wyposażenie, WWP i edukacji, odwzorowanie rodzin z kolekcji w postaci rzeczywistej implementacji w Sali Kolekcji lub sklepie oraz przygotowanie materiałów edukacyjnych;
- przygotowywanie rozkładu mikro-mas dla sklepów nowo otwieranych;
- w przypadku remodelingu/przebudowy zatwierdzanie propozycji Kierownika Działu Handlowego (kompletność planów, zgodność z koncepcją „działu idealnego i koncepcją sklepu);
- przygotowywanie regularnych analiz wyników finansowych działów oraz rekomendacji poprawiających wyniki finansowe działów;
- przygotowywanie dossier akcji handlowych dla sklepów;
- zarządzanie Platformą Marketingową w obrębie swojego działu;
- analiza konkurencji i rekomendacja w zakresie ofert LM;
- dzielenie się wiedzą (szkolenia) na poziomie organizacji; udział w projektach rozwojowych na poziomie organizacji;
- opracowywanie sposobu prezentacji produktów w sklepie, w tym współpraca z Działem Merchandisingu Wizualnego w obszarze oznakowania produktów w sklepach, podpisów rodzin i tablic edukacyjnych dla klientów oraz współpraca z Działem Wyposażenia w obszarze nowych rozwiązań mebli według potrzeb;
- tworzenie i regularna aktualizacja fisz implementacyjnych i planogramów dla każdej z gam produktów;
- tworzenie fisz implementacyjnych i planogramów dla produktów z procesu kolekcji, w tym określanie inwestycji w wyposażenie, WWP i edukacji, odwzorowanie rodzin z kolekcji w postaci rzeczywistej implementacji w Sali Kolekcji lub sklepie oraz przygotowanie materiałów edukacyjnych;
- przygotowywanie rozkładu mikro-mas dla sklepów nowo otwieranych;
- w przypadku remodelingu/przebudowy zatwierdzanie propozycji Kierownika Działu Handlowego (kompletność planów, zgodność z koncepcją „działu idealnego i koncepcją sklepu);
- przygotowywanie regularnych analiz wyników finansowych działów oraz rekomendacji poprawiających wyniki finansowe działów;
- przygotowywanie dossier akcji handlowych dla sklepów;
- zarządzanie Platformą Marketingową w obrębie swojego działu;
- analiza konkurencji i rekomendacja w zakresie ofert LM;
- dzielenie się wiedzą (szkolenia) na poziomie organizacji; udział w projektach rozwojowych na poziomie organizacji;
Specjalista ds. Asortymentu w Dziale Merchandisingu
- budowa, tworzenie i zarządzanie standardami ekspozycyjnymi oraz zapewnienie ich efektywnego wdrożenia w sklepach;
- bieżące aktualizowanie projektów oraz proponowanie zmian mających za zadanie usprawnienie metod promocji i ekspozycji produktów w sklepach;
- opracowywanie planów dotyczących przestrzeni sprzedażowej i wyposażenia sklepów w celu zapewnienia komfortu oraz ułatwienia klientowi decyzji zakupowych;
- rekomendowanie nowych rozwiązań;
- dbanie o odpowiednie rozmieszczenie produktów, w tym optymalizacja zajmowanej przez nie przestrzeni półkowej/sprzedażowej w celu osiągania założonych wyników sprzedaży oraz maksymalizacji efektywności wykorzystania powierzchni sklepowej;
- tworzenie i aktualizacja layoutów;
- tworzenie planogramów w programie Space Planner;
- zarządzanie bazą danych planogramów w przydzielonym zakresie tematycznym;
- dobór wyposażenia i materiałów wspierających ekspozycję produktów (POS);
- wizytowanie punktów sprzedaży;
- aktywne uczestnictwo w przebudowach i otwarciach punktów sprzedaży;
- prowadzenie szkoleń z zakresu merchandisingu;
- wspieranie kierowników działów przy planowaniu oraz realizacji przebudów w sklepach;
- współpraca z działem zakupów w zakresie doboru asortymentu do gamy;
- zbieranie informacji na temat trendów rynkowych i promocji konkurencji;
- rozliczanie i mierzenie efektywności podejmowanych działań;
- bieżące aktualizowanie projektów oraz proponowanie zmian mających za zadanie usprawnienie metod promocji i ekspozycji produktów w sklepach;
- opracowywanie planów dotyczących przestrzeni sprzedażowej i wyposażenia sklepów w celu zapewnienia komfortu oraz ułatwienia klientowi decyzji zakupowych;
- rekomendowanie nowych rozwiązań;
- dbanie o odpowiednie rozmieszczenie produktów, w tym optymalizacja zajmowanej przez nie przestrzeni półkowej/sprzedażowej w celu osiągania założonych wyników sprzedaży oraz maksymalizacji efektywności wykorzystania powierzchni sklepowej;
- tworzenie i aktualizacja layoutów;
- tworzenie planogramów w programie Space Planner;
- zarządzanie bazą danych planogramów w przydzielonym zakresie tematycznym;
- dobór wyposażenia i materiałów wspierających ekspozycję produktów (POS);
- wizytowanie punktów sprzedaży;
- aktywne uczestnictwo w przebudowach i otwarciach punktów sprzedaży;
- prowadzenie szkoleń z zakresu merchandisingu;
- wspieranie kierowników działów przy planowaniu oraz realizacji przebudów w sklepach;
- współpraca z działem zakupów w zakresie doboru asortymentu do gamy;
- zbieranie informacji na temat trendów rynkowych i promocji konkurencji;
- rozliczanie i mierzenie efektywności podejmowanych działań;
Główny Specjalista ds. Merchandisingu w Dziale Merchandisingu
- udział w projektach Category Management;
- tworzenie i aktualizacja layoutów;
- tworzenie i zarządzanie zasadami merchandisingu i visual merchandisingu dla produktów kategorii FMCG;
- optymalizacja przestrzeni półkowej i sprzedażowej;
- zarządzanie procesem wdrożenia a następnie bieżąca obsługa programu Spaceman;
- tworzenie planogramów;
- zarządzanie bazą danych planogramów w przydzielonym zakresie tematycznym;
- tworzenie wytycznych merchandisngowych, visual merchandisingowych i marketingowych;
- tworzenie promocji merchandisingowych;
- współpraca z działem operacyjnym, handlowym i marketingu;
- analizowanie i monitorowanie rynku;
- kształtowanie ekspozycji asortymentu;
- dobór materiałów wspierających ekspozycję produktów (POS);
- dobór wyposażenia;
- wizytowanie punktów sprzedaży;
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za proces adaptacji;
- aktywne uczestnictwo w przebudowach i otwarciach punktów sprzedaży;
- prowadzenie szkoleń z zakresu merchandisingu i visual merchandisingu;
- kontrola punktów sprzedaży;
- współpraca z dostawcami
- tworzenie i aktualizacja layoutów;
- tworzenie i zarządzanie zasadami merchandisingu i visual merchandisingu dla produktów kategorii FMCG;
- optymalizacja przestrzeni półkowej i sprzedażowej;
- zarządzanie procesem wdrożenia a następnie bieżąca obsługa programu Spaceman;
- tworzenie planogramów;
- zarządzanie bazą danych planogramów w przydzielonym zakresie tematycznym;
- tworzenie wytycznych merchandisngowych, visual merchandisingowych i marketingowych;
- tworzenie promocji merchandisingowych;
- współpraca z działem operacyjnym, handlowym i marketingu;
- analizowanie i monitorowanie rynku;
- kształtowanie ekspozycji asortymentu;
- dobór materiałów wspierających ekspozycję produktów (POS);
- dobór wyposażenia;
- wizytowanie punktów sprzedaży;
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za proces adaptacji;
- aktywne uczestnictwo w przebudowach i otwarciach punktów sprzedaży;
- prowadzenie szkoleń z zakresu merchandisingu i visual merchandisingu;
- kontrola punktów sprzedaży;
- współpraca z dostawcami
National Planner w Dziale Merchandisingu
- udział w projektach Category Management;
- współpraca z Category Managerem w zakresie kształtowania ekspozycji asortymentu w halach;
- tworzenie planogramów;
- zarządzanie bazą danych planogramów w przydzielonym zakresie tematycznym;
- obsługa programu Spaceman;
- współtworzenie zasad merchandisingu dla produktów w kategorii chemia i kosmetyki;
- współpraca z działem operacyjnym, handlowym i marketingu;
- analizowanie i monitorowanie rynku;
- kształtowanie ekspozycji asortymentu;
- tworzenie i aktualizacja layoutów;
- wizytowanie hal;
- sporządzenie zamówień wyposażenia hal;
- kontrolowanie terminów i jakości dostaw;
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za proces adaptacji;
- aktywne uczestnictwo w przebudowach i otwarciach hal;
- odpowiedzialność za zespół dokonujący implementacji planogramów;
- współpraca z dostawcami
- współpraca z Category Managerem w zakresie kształtowania ekspozycji asortymentu w halach;
- tworzenie planogramów;
- zarządzanie bazą danych planogramów w przydzielonym zakresie tematycznym;
- obsługa programu Spaceman;
- współtworzenie zasad merchandisingu dla produktów w kategorii chemia i kosmetyki;
- współpraca z działem operacyjnym, handlowym i marketingu;
- analizowanie i monitorowanie rynku;
- kształtowanie ekspozycji asortymentu;
- tworzenie i aktualizacja layoutów;
- wizytowanie hal;
- sporządzenie zamówień wyposażenia hal;
- kontrolowanie terminów i jakości dostaw;
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za proces adaptacji;
- aktywne uczestnictwo w przebudowach i otwarciach hal;
- odpowiedzialność za zespół dokonujący implementacji planogramów;
- współpraca z dostawcami
Koordynator ds. Planogramów w Dziale Handlowym Food
- zarządzanie projektami Category Management;
- tworzenie planogramów w programie Spaceman;
- zarządzanie bazą danych planogramów w przydzielonym zakresie tematycznym;
- obsługa programów Spaceman, DWH, Advisor Personal (dane AC Nielsen) i AutoCAD;
- współtworzenie zasad merchandisingu dla produktów w kategoriach: chemia, kosmetyki, jednorazówki i alkohole;
- prowadzenie projektów merchandisingowych;
- współpraca z działem operacyjnym i marketingu;
- przygotowywanie i koordynowanie badań fokusowych i ilościowych CatMan we współpracy z agencjami badawczymi;
- analizowanie i monitorowanie rynku;
- kształtowanie ekspozycji asortymentu;
- tworzenie i aktualizacja layoutów;
- wizytowanie hal;
- aktywne uczestnictwo w przebudowach i otwarciach hal;
- sporządzenie zamówień wyposażenia hal;
- kontrolowanie terminów i jakości dostaw;
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za proces adaptacji;
- odpowiedzialność za zespół dokonujący implementacji planogramów i montujący wyposażenie;
- współpraca z dostawcami
- tworzenie planogramów w programie Spaceman;
- zarządzanie bazą danych planogramów w przydzielonym zakresie tematycznym;
- obsługa programów Spaceman, DWH, Advisor Personal (dane AC Nielsen) i AutoCAD;
- współtworzenie zasad merchandisingu dla produktów w kategoriach: chemia, kosmetyki, jednorazówki i alkohole;
- prowadzenie projektów merchandisingowych;
- współpraca z działem operacyjnym i marketingu;
- przygotowywanie i koordynowanie badań fokusowych i ilościowych CatMan we współpracy z agencjami badawczymi;
- analizowanie i monitorowanie rynku;
- kształtowanie ekspozycji asortymentu;
- tworzenie i aktualizacja layoutów;
- wizytowanie hal;
- aktywne uczestnictwo w przebudowach i otwarciach hal;
- sporządzenie zamówień wyposażenia hal;
- kontrolowanie terminów i jakości dostaw;
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za proces adaptacji;
- odpowiedzialność za zespół dokonujący implementacji planogramów i montujący wyposażenie;
- współpraca z dostawcami
Specjalista ds. Kontraktów w Dziale Operacyjnym
- przygotowywanie kontraktów na wynegocjowane usługi związane z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz modernizacji lub/i rozbudów funkcjonujących obiektów;
- przygotowywanie kontraktów na zakupy wyposażenia dla planowanych i funkcjonujących hal oraz umów serwisowych;
- prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej w systemie AutoCad;
- utrzymywanie kontaktu z dostawcami wyposażenia;
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za proces adaptacji;
- zapewnienie prawidłowości współpracy między Makro a dostawcami wyposażenia;
- przygotowywanie zestawienia bieżących nakładów finansowych
- przygotowywanie kontraktów na zakupy wyposażenia dla planowanych i funkcjonujących hal oraz umów serwisowych;
- prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej w systemie AutoCad;
- utrzymywanie kontaktu z dostawcami wyposażenia;
- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za proces adaptacji;
- zapewnienie prawidłowości współpracy między Makro a dostawcami wyposażenia;
- przygotowywanie zestawienia bieżących nakładów finansowych
Referent ds. Marketingu w Dziale Handlowym
Mera-Pnefal S.A.
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z nowymi klientami;
- sporządzanie ofert handlowych;
- opracowywanie działań marketingowych, sposobów dystrybucji i ekspozycji przy wprowadzaniu na rynek nowego wyrobu;
- organizacja targów, promocji i prezentacji;
- analizowanie i monitorowanie rynku;
- sporządzanie ofert handlowych;
- opracowywanie działań marketingowych, sposobów dystrybucji i ekspozycji przy wprowadzaniu na rynek nowego wyrobu;
- organizacja targów, promocji i prezentacji;
- analizowanie i monitorowanie rynku;
Szkolenia i kursy
- Merchandising - efektywna ekspozycja towaru
- Kurs obsługi programu Spaceman
- Kurs obsługi programu Space Planner
- Szkolenie z zakresu nowej funkcjonalności systemu MS Windows XP i pakietu MS Office XP,
- Kurs I stopnia AutoCAD 2000
- AutoCAD 2005 beginning
- MS Excel XP zaawansowana praca z arkuszem kalkulacyjnym
- Komunikacja interpersonalna
- Oracle Discoverer dla użytkownika końcowego
- Prawo budowlane - aktualny stan prawny na rok 1999
- Kurs obsługi programu Spaceman
- Kurs obsługi programu Space Planner
- Szkolenie z zakresu nowej funkcjonalności systemu MS Windows XP i pakietu MS Office XP,
- Kurs I stopnia AutoCAD 2000
- AutoCAD 2005 beginning
- MS Excel XP zaawansowana praca z arkuszem kalkulacyjnym
- Komunikacja interpersonalna
- Oracle Discoverer dla użytkownika końcowego
- Prawo budowlane - aktualny stan prawny na rok 1999
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Zainteresowania
- podróże
- internet
- internet
Organizacje
- 2005 - 2009 - udział w spotkaniach Grup Roboczych ECR Polska;
- od roku 1994 przez okres studiów Przewodnicząca Komisji Kwaterunkowej wchodzącej w skład Samorządu Studenckiego
- od roku 1994 przez okres studiów Przewodnicząca Komisji Kwaterunkowej wchodzącej w skład Samorządu Studenckiego
Inne
- 09.05.1997 - 31.05.1997: praca tymczasowa w „POLKOMTEL S.A.” - Pracownik Działu Aktywacji
- 01.10.1996 - 31.03.1997: praca tymczasowa w „P.H.S. S.A.” - Pracownik Działu Analiz Finansowych
- 01.07.1996 - 31.08.1996: praca tymczasowa w „US. WEST POLSKA” – Operator Komputera
- prawo jazdy kat. B
- 01.10.1996 - 31.03.1997: praca tymczasowa w „P.H.S. S.A.” - Pracownik Działu Analiz Finansowych
- 01.07.1996 - 31.08.1996: praca tymczasowa w „US. WEST POLSKA” – Operator Komputera
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Agroturystyka
Agroturystyka - miejsca warte uwagi i takie, które lepiej omijać. Opisy, zdjęcia, wrażenia.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii