Umiejętności
CRM
Microsoft Excel
Microsoft Word
Optima
obsługa systemu CRM
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero)
Umiejętność obsługi nowoczesnego biura
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. rozliczeń
1. Przygotowywanie umów i zleceń przychodowych w oparciu o uzyskane informacje we współpracy z działem prawnym i księgowym oraz innymi komórkami firmy.
2. Przygotowywanie umów kosztowych.
3. Przyjmowanie faktur kosztowych, sprawdzanie pod względem merytorycznym, opisywanie, wprowadzanie w obieg.
4. Dbanie o realizację zamówień biurowych na rzecz Działu.
5. Aktywny udział w procesach związanych z realizowanymi działaniami.
6. Monitorowanie płatności za reklamy w Tygodniku Podlaskim.
7. Wykonywanie innych prac i obowiązków wynikających z doraźnych poleceń przełożonego i okresowych zastępstw za nieobecnych pracowników.
2. Przygotowywanie umów kosztowych.
3. Przyjmowanie faktur kosztowych, sprawdzanie pod względem merytorycznym, opisywanie, wprowadzanie w obieg.
4. Dbanie o realizację zamówień biurowych na rzecz Działu.
5. Aktywny udział w procesach związanych z realizowanymi działaniami.
6. Monitorowanie płatności za reklamy w Tygodniku Podlaskim.
7. Wykonywanie innych prac i obowiązków wynikających z doraźnych poleceń przełożonego i okresowych zastępstw za nieobecnych pracowników.
Specjalista ds Kadr
1. Prowadzanie spraw kadrowych, w tym:
a) Przygotowywanie, opracowywanie i nadzór nad kompletnością dokumentacji pracowniczej,
b) Ewidencja czasu pracy - w szczególności ewidencja i rozliczanie urlopów i innych nieobecności pracowniczych,
c) Nadzór nad prawidłowymi zapisami na liście obecności oraz weryfikacja ewidencji w programie OPTIMA,
d) Obsługa CRM pod kątem rozliczenia nieobecności pracowniczych
2. Kontrola terminów badań lekarskich pracowników w zakresie medycyny pracy, przygotowywanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne.
3. Sporządzanie informacji o podstawowych warunkach zatrudnienia pracowników i zmianach w ich zakresie.
4. Prowadzenie ewidencji szkoleń pracowniczych, ich organizacja oraz rozliczanie zgodnie z procedurą.
5. Organizacja prac przy przeprowadzaniu ocen pracowniczych, ich analiza i podsumowanie (tworzenie raportu z przeprowadzenia ocen okresowych).
6. Obsługa programu Benefit.
7. Ewidencja świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
a) Przygotowywanie, opracowywanie i nadzór nad kompletnością dokumentacji pracowniczej,
b) Ewidencja czasu pracy - w szczególności ewidencja i rozliczanie urlopów i innych nieobecności pracowniczych,
c) Nadzór nad prawidłowymi zapisami na liście obecności oraz weryfikacja ewidencji w programie OPTIMA,
d) Obsługa CRM pod kątem rozliczenia nieobecności pracowniczych
2. Kontrola terminów badań lekarskich pracowników w zakresie medycyny pracy, przygotowywanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne.
3. Sporządzanie informacji o podstawowych warunkach zatrudnienia pracowników i zmianach w ich zakresie.
4. Prowadzenie ewidencji szkoleń pracowniczych, ich organizacja oraz rozliczanie zgodnie z procedurą.
5. Organizacja prac przy przeprowadzaniu ocen pracowniczych, ich analiza i podsumowanie (tworzenie raportu z przeprowadzenia ocen okresowych).
6. Obsługa programu Benefit.
7. Ewidencja świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Specjalista ds. Administracji
1. Koordynacja współpracy z administratorem budynku.
2. Organizacja spotkań zewnętrznych Zarządu i posiedzeń organów Spółki.
3. Prowadzenie bieżących spraw biurowych:
a) przyjmowanie przychodzącej korespondencji,
b) rejestracja wysyłanej i otrzymywanej korespondencji,
c) wysyłanie korespondencji,
d) opracowywanie dokumentów do wysyłki.
3. Koordynacja współpracy z Poczta Polska, w tym nadzór nad aktualnością umów.
4. Obowiązki sekretarsko - asystenckie:
a) przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu,
b) prowadzenie bazy teleadresowej biura,
c) prowadzenie ewidencji niezębnych w pracy Biura Zarządu,
d) dokonywanie rezerwacji hoteli oraz połączeń lotniczych,
e) obsługa gości Prezesa,
f) prowadzenie i koordynacja prac zleconych przez Zarząd,
g) nadzór nad obiegiem dokumentów ( umowy, faktury, pisma kierowane do Zarządu) w Biurze Zarządu,
h) obsługa obiegu umów( weryfikacja kompletności umów i prawidłowości formalnej ich przygotowania do podpisów,
5. Prowadzenie zaopatrzenia biura w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze.
6. Koordynacja współpracy z Administratorem budynku w zakresie spraw porządkowych i administracyjnych.
6. Opieka nad gośćmi Spółki.
7. Telefoniczna obsługa biura.
8. Sprawna obsługa komputerowa ( Word, Excel, internet).
9. Dbanie o estetyczny wygląd swojego stanowiska pracy.
2. Organizacja spotkań zewnętrznych Zarządu i posiedzeń organów Spółki.
3. Prowadzenie bieżących spraw biurowych:
a) przyjmowanie przychodzącej korespondencji,
b) rejestracja wysyłanej i otrzymywanej korespondencji,
c) wysyłanie korespondencji,
d) opracowywanie dokumentów do wysyłki.
3. Koordynacja współpracy z Poczta Polska, w tym nadzór nad aktualnością umów.
4. Obowiązki sekretarsko - asystenckie:
a) przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu,
b) prowadzenie bazy teleadresowej biura,
c) prowadzenie ewidencji niezębnych w pracy Biura Zarządu,
d) dokonywanie rezerwacji hoteli oraz połączeń lotniczych,
e) obsługa gości Prezesa,
f) prowadzenie i koordynacja prac zleconych przez Zarząd,
g) nadzór nad obiegiem dokumentów ( umowy, faktury, pisma kierowane do Zarządu) w Biurze Zarządu,
h) obsługa obiegu umów( weryfikacja kompletności umów i prawidłowości formalnej ich przygotowania do podpisów,
5. Prowadzenie zaopatrzenia biura w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze.
6. Koordynacja współpracy z Administratorem budynku w zakresie spraw porządkowych i administracyjnych.
6. Opieka nad gośćmi Spółki.
7. Telefoniczna obsługa biura.
8. Sprawna obsługa komputerowa ( Word, Excel, internet).
9. Dbanie o estetyczny wygląd swojego stanowiska pracy.
Sekretarka
1. Organizacja spotkań w szczególności z udziałem osób wchodzących w skład organów Spółki, Dyrektora Generalnego i Zarządu.
2. Obsługa korespondencji:
a) korespondencja wychodząca,
b) korespondencja przychodząca,
c) terminowe załatwianie korespondencji,
d) pełna obsługa przesyłek kurierskich,
e) nadzór nad kompletnością, przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji w biurze.
3. Dokumentacja i raporty:
a) przygotowywanie dokumentacji, w tym raportów na polecenie przełożonego oraz członków organów spółki,
b) prowadzenie bazy teleadresowej spółki,
c) prowadzenie ewidencji niezbędnych w pracy biura.
4. Zaopatrzenie Spółki w artykuły biurowe oraz artykuły spożywcze, dbałość o stała dostępność wskazanych powyżej artykułów.
5. Opieka nad gośćmi Spółki:
a) przyjmowanie gości,
b) powiadamianie pracowników o przybyciu gości,
c) obsługa spotkań z udziałem gości.
6. Telefoniczna obsługa biura.
7. Prowadzenie rejestrów i ewidencji na potrzeby Spółki.
8. Przyjmowanie i opisywanie faktur za zakupy artykułów biurowych i spożywczych, usługi pocztowe i kurierskie.
9. Sprawna obsługa komputerowa ( Word, Excel, Internet) oraz innego sprzętu biurowego.
10. Dbanie o estetyczny wygląd biura.
11. Kompetentne i uprzejme przyjmowanie interesantów.
2. Obsługa korespondencji:
a) korespondencja wychodząca,
b) korespondencja przychodząca,
c) terminowe załatwianie korespondencji,
d) pełna obsługa przesyłek kurierskich,
e) nadzór nad kompletnością, przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji w biurze.
3. Dokumentacja i raporty:
a) przygotowywanie dokumentacji, w tym raportów na polecenie przełożonego oraz członków organów spółki,
b) prowadzenie bazy teleadresowej spółki,
c) prowadzenie ewidencji niezbędnych w pracy biura.
4. Zaopatrzenie Spółki w artykuły biurowe oraz artykuły spożywcze, dbałość o stała dostępność wskazanych powyżej artykułów.
5. Opieka nad gośćmi Spółki:
a) przyjmowanie gości,
b) powiadamianie pracowników o przybyciu gości,
c) obsługa spotkań z udziałem gości.
6. Telefoniczna obsługa biura.
7. Prowadzenie rejestrów i ewidencji na potrzeby Spółki.
8. Przyjmowanie i opisywanie faktur za zakupy artykułów biurowych i spożywczych, usługi pocztowe i kurierskie.
9. Sprawna obsługa komputerowa ( Word, Excel, Internet) oraz innego sprzętu biurowego.
10. Dbanie o estetyczny wygląd biura.
11. Kompetentne i uprzejme przyjmowanie interesantów.
Sekretarka
1. Koordynowanie kalendarza i korespondencji oraz bieżących spraw administracyjnych.
2. Organizowanie spotkań i podróży służbowych, krajowych jak i zagranicznych:
a) przygotowanie podróży ( noclegi, transport itp.)
b) ustalenie najdogodniejszych połączeń komunikacyjnych i preferowanego środka transportu,
c) ustalenie ceny biletów i czasu oczekiwania na następne połączenie ( podróż lotnicza ), a także rezerwacja lub wykupienie biletu.
3. Kontrola i rozliczanie wydatków firmowych oraz pracowniczych.
4. Rozliczanie delegacji pracowniczych:
a) delegacje zagraniczne,
b) delegacje krajowe.
5. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów korporacyjnych i informacji.
2. Organizowanie spotkań i podróży służbowych, krajowych jak i zagranicznych:
a) przygotowanie podróży ( noclegi, transport itp.)
b) ustalenie najdogodniejszych połączeń komunikacyjnych i preferowanego środka transportu,
c) ustalenie ceny biletów i czasu oczekiwania na następne połączenie ( podróż lotnicza ), a także rezerwacja lub wykupienie biletu.
3. Kontrola i rozliczanie wydatków firmowych oraz pracowniczych.
4. Rozliczanie delegacji pracowniczych:
a) delegacje zagraniczne,
b) delegacje krajowe.
5. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów korporacyjnych i informacji.
Szkolenia i kursy
2012 rok - " Specjalista ds. rekrutacji pracowników" organizowany przez Instytut Promocji Kadr
2010 rok - szkolenie z zakresu „Pracownik administracyjno – biurowy”, organizowany przez firmę O.K. Ośrodek Kursów
2008 rok - czynne prawo jazdy kategoria B
2002 rok - szkolenie z zakresu Dział Kadr i Sekretariat, Dział Handlu i Marketingu, Dział Finansowo- Księgowy, organizowany przez Firmę Symulacyjną CKU- MODEX
2010 rok - szkolenie z zakresu „Pracownik administracyjno – biurowy”, organizowany przez firmę O.K. Ośrodek Kursów
2008 rok - czynne prawo jazdy kategoria B
2002 rok - szkolenie z zakresu Dział Kadr i Sekretariat, Dział Handlu i Marketingu, Dział Finansowo- Księgowy, organizowany przez Firmę Symulacyjną CKU- MODEX
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Sport - fitness, trening personalny. Pasjonatka biuletynów zdrowotnych oraz mody.
Inne
• biegła obsługa komputera: (pakiet MS Office)
• program IT Cube CRM,CRM Ultra,Optima.
• Posiadam referencje.
• program IT Cube CRM,CRM Ultra,Optima.
• Posiadam referencje.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.