Anna Modrzejewska

Administracja biurowa / Sekretarka, Asystentka,Kierownik Biura
Reda, pomorskie

Umiejętności

CRM Microsoft Excel Microsoft Word Optima obsługa systemu CRM Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero) Umiejętność obsługi nowoczesnego biura

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Apella S.A.
Kontroler rozliczeń z Klientami
Apella S.A.
Specjalista ds. rozliczeń
1. Przygotowywanie umów i zleceń przychodowych w oparciu o uzyskane informacje we współpracy z działem prawnym i księgowym oraz innymi komórkami firmy.
2. Przygotowywanie umów kosztowych.
3. Przyjmowanie faktur kosztowych, sprawdzanie pod względem merytorycznym, opisywanie, wprowadzanie w obieg.
4. Dbanie o realizację zamówień biurowych na rzecz Działu.
5. Aktywny udział w procesach związanych z realizowanymi działaniami.
6. Monitorowanie płatności za reklamy w Tygodniku Podlaskim.
7. Wykonywanie innych prac i obowiązków wynikających z doraźnych poleceń przełożonego i okresowych zastępstw za nieobecnych pracowników.
Apella S.A.
Specjalista ds Kadr
1. Prowadzanie spraw kadrowych, w tym:
a) Przygotowywanie, opracowywanie i nadzór nad kompletnością dokumentacji pracowniczej,
b) Ewidencja czasu pracy - w szczególności ewidencja i rozliczanie urlopów i innych nieobecności pracowniczych,
c) Nadzór nad prawidłowymi zapisami na liście obecności oraz weryfikacja ewidencji w programie OPTIMA,
d) Obsługa CRM pod kątem rozliczenia nieobecności pracowniczych
2. Kontrola terminów badań lekarskich pracowników w zakresie medycyny pracy, przygotowywanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne.
3. Sporządzanie informacji o podstawowych warunkach zatrudnienia pracowników i zmianach w ich zakresie.
4. Prowadzenie ewidencji szkoleń pracowniczych, ich organizacja oraz rozliczanie zgodnie z procedurą.
5. Organizacja prac przy przeprowadzaniu ocen pracowniczych, ich analiza i podsumowanie (tworzenie raportu z przeprowadzenia ocen okresowych).
6. Obsługa programu Benefit.
7. Ewidencja świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Apella S.A.
Specjalista ds. Administracji
1. Koordynacja współpracy z administratorem budynku.
2. Organizacja spotkań zewnętrznych Zarządu i posiedzeń organów Spółki.
3. Prowadzenie bieżących spraw biurowych:
a) przyjmowanie przychodzącej korespondencji,
b) rejestracja wysyłanej i otrzymywanej korespondencji,
c) wysyłanie korespondencji,
d) opracowywanie dokumentów do wysyłki.
3. Koordynacja współpracy z Poczta Polska, w tym nadzór nad aktualnością umów.
4. Obowiązki sekretarsko - asystenckie:
a) przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu,
b) prowadzenie bazy teleadresowej biura,
c) prowadzenie ewidencji niezębnych w pracy Biura Zarządu,
d) dokonywanie rezerwacji hoteli oraz połączeń lotniczych,
e) obsługa gości Prezesa,
f) prowadzenie i koordynacja prac zleconych przez Zarząd,
g) nadzór nad obiegiem dokumentów ( umowy, faktury, pisma kierowane do Zarządu) w Biurze Zarządu,
h) obsługa obiegu umów( weryfikacja kompletności umów i prawidłowości formalnej ich przygotowania do podpisów,
5. Prowadzenie zaopatrzenia biura w materiały biurowe oraz artykuły spożywcze.
6. Koordynacja współpracy z Administratorem budynku w zakresie spraw porządkowych i administracyjnych.
6. Opieka nad gośćmi Spółki.
7. Telefoniczna obsługa biura.
8. Sprawna obsługa komputerowa ( Word, Excel, internet).
9. Dbanie o estetyczny wygląd swojego stanowiska pracy.
Media SKOK
Sekretarka
1. Organizacja spotkań w szczególności z udziałem osób wchodzących w skład organów Spółki, Dyrektora Generalnego i Zarządu.
2. Obsługa korespondencji:
a) korespondencja wychodząca,
b) korespondencja przychodząca,
c) terminowe załatwianie korespondencji,
d) pełna obsługa przesyłek kurierskich,
e) nadzór nad kompletnością, przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji w biurze.
3. Dokumentacja i raporty:
a) przygotowywanie dokumentacji, w tym raportów na polecenie przełożonego oraz członków organów spółki,
b) prowadzenie bazy teleadresowej spółki,
c) prowadzenie ewidencji niezbędnych w pracy biura.
4. Zaopatrzenie Spółki w artykuły biurowe oraz artykuły spożywcze, dbałość o stała dostępność wskazanych powyżej artykułów.
5. Opieka nad gośćmi Spółki:
a) przyjmowanie gości,
b) powiadamianie pracowników o przybyciu gości,
c) obsługa spotkań z udziałem gości.
6. Telefoniczna obsługa biura.
7. Prowadzenie rejestrów i ewidencji na potrzeby Spółki.
8. Przyjmowanie i opisywanie faktur za zakupy artykułów biurowych i spożywczych, usługi pocztowe i kurierskie.
9. Sprawna obsługa komputerowa ( Word, Excel, Internet) oraz innego sprzętu biurowego.
10. Dbanie o estetyczny wygląd biura.
11. Kompetentne i uprzejme przyjmowanie interesantów.
TECHINWEST Sp. z o.o.
Sekretarka
1. Koordynowanie kalendarza i korespondencji oraz bieżących spraw administracyjnych.
2. Organizowanie spotkań i podróży służbowych, krajowych jak i zagranicznych:
a) przygotowanie podróży ( noclegi, transport itp.)
b) ustalenie najdogodniejszych połączeń komunikacyjnych i preferowanego środka transportu,
c) ustalenie ceny biletów i czasu oczekiwania na następne połączenie ( podróż lotnicza ), a także rezerwacja lub wykupienie biletu.
3. Kontrola i rozliczanie wydatków firmowych oraz pracowniczych.
4. Rozliczanie delegacji pracowniczych:
a) delegacje zagraniczne,
b) delegacje krajowe.
5. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów korporacyjnych i informacji.

Szkolenia i kursy

2012 rok - " Specjalista ds. rekrutacji pracowników" organizowany przez Instytut Promocji Kadr
2010 rok - szkolenie z zakresu „Pracownik administracyjno – biurowy”, organizowany przez firmę O.K. Ośrodek Kursów
2008 rok - czynne prawo jazdy kategoria B
2002 rok - szkolenie z zakresu Dział Kadr i Sekretariat, Dział Handlu i Marketingu, Dział Finansowo- Księgowy, organizowany przez Firmę Symulacyjną CKU- MODEX

Edukacja

Logo
Specjalista ds. HR, studia podyplomowe
Uniwersytet SWPS
Logo
Bezpieczeństwo Narodowe- specjalność: edukacja dla bezpieczeństwa, magisterskie
Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni
Logo
Pedagogika - specjalność: wychowanie obronne, integracja i edukacja europejska, licencjackie
Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

Sport - fitness, trening personalny. Pasjonatka biuletynów zdrowotnych oraz mody.

Inne

• biegła obsługa komputera: (pakiet MS Office)
• program IT Cube CRM,CRM Ultra,Optima.
• Posiadam referencje.

Grupy

10 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Asystentki/Asystenci
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dobra literatura
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Gdynia - moje miasto
Gdynia - moje miasto
Fajni ludzie - z inspirujacego miasta Gdyni :)
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.