Umiejętności
CRM
Microsoft Excel
Microsoft Word
Team Spirit
Internet marketing
Microsoft PowerPoint
Umiejętność ustalania priorytetów
Microsoft Outlook
Umiejętności analityczne
Zdolność szybkiego uczenia się
komunikatywność
obowiązkowość
terminowość
Samodzielność w działaniu
Dbałość o szczegóły i zaangażowanie
dobra organizacja pracy
zdolności interpersonalne
Wszechstronność
Eventy - planowanie i organizacja
zdolność adaptacji
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
szwedzki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Marketingu
• Przygotowywanie budżetu marketingowego i nadzór nad jego realizacją
• Opracowywanie i redagowanie materiałów reklamowych, graficznych, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie ich produkcji
• Tworzenie wewnętrznej gazety firmowej
• Administrowanie stroną internetową firmy, nadzór nad przygotowaniem nowej strony www i jej bieżącą aktualizacją
• Rejestracja znaków towarowych w Urzędzie Patentowym
• Organizowanie specjalistycznych szkoleń dla kadry medycznej w ramach Akademii Zabiegów Małoinwazyjnych "EndoEkspert"
• Reprezentacja firmy podczas warsztatów własnych, nadzór nad całością wydarzenia
• Przygotowywanie udziału firmy w wystawach sprzętu na konferencjach i kongresach medycznych (negocjacje z organizatorami, opracowanie koncepcji stoiska, zapewnienie sprzętu pokazowego oraz materiałów informacyjnych, przygotowanie i wysyłka scenariusza imprezy do właściwych osób, przygotowanie budżetu i rozliczenia danego wydarzenia)
• Planowanie i prowadzenie kalendarza konferencji i warsztatów na dany rok, zapewnienie obsady wydarzeń
• Przygotowywanie raportów dla Zarządu (m.in. raporty kosztowe, analizy dotyczące zamówień publicznych, sporządzanie zestawień danych dotyczących udziału w imprezach)
• Prowadzenie działań związanych z realizacją szkoleń posprzedażowych dla kadry medycznej zgodnie z obowiązującym w firmie Kodeksem Etyki
• Organizowanie wewnętrznych firmowych spotkań okolicznościowych
• Korespondencja z dostawcami zagranicznymi i partnerami krajowymi
• Współpraca z Product Managerami, Przedstawicielami Handlowymi, Działem Logistyki, Działem Finansowo-Księgowym
• Opracowywanie i redagowanie materiałów reklamowych, graficznych, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie ich produkcji
• Tworzenie wewnętrznej gazety firmowej
• Administrowanie stroną internetową firmy, nadzór nad przygotowaniem nowej strony www i jej bieżącą aktualizacją
• Rejestracja znaków towarowych w Urzędzie Patentowym
• Organizowanie specjalistycznych szkoleń dla kadry medycznej w ramach Akademii Zabiegów Małoinwazyjnych "EndoEkspert"
• Reprezentacja firmy podczas warsztatów własnych, nadzór nad całością wydarzenia
• Przygotowywanie udziału firmy w wystawach sprzętu na konferencjach i kongresach medycznych (negocjacje z organizatorami, opracowanie koncepcji stoiska, zapewnienie sprzętu pokazowego oraz materiałów informacyjnych, przygotowanie i wysyłka scenariusza imprezy do właściwych osób, przygotowanie budżetu i rozliczenia danego wydarzenia)
• Planowanie i prowadzenie kalendarza konferencji i warsztatów na dany rok, zapewnienie obsady wydarzeń
• Przygotowywanie raportów dla Zarządu (m.in. raporty kosztowe, analizy dotyczące zamówień publicznych, sporządzanie zestawień danych dotyczących udziału w imprezach)
• Prowadzenie działań związanych z realizacją szkoleń posprzedażowych dla kadry medycznej zgodnie z obowiązującym w firmie Kodeksem Etyki
• Organizowanie wewnętrznych firmowych spotkań okolicznościowych
• Korespondencja z dostawcami zagranicznymi i partnerami krajowymi
• Współpraca z Product Managerami, Przedstawicielami Handlowymi, Działem Logistyki, Działem Finansowo-Księgowym
Specjalista ds. marketingu
• Organizowanie specjalistycznych szkoleń dla kadry medycznej w ramach Akademii Zabiegów Małoinwazyjnych "EndoEkspert"
• Reprezentacja firmy podczas warsztatów własnych, nadzór nad całością wydarzenia
• Przygotowywanie udziału firmy w konferencjach i kongresach medycznych połączonych z wystawą sprzętu (negocjacje z organizatorami, opracowanie koncepcji stoiska, zapewnienie sprzętu pokazowego oraz materiałów informacyjnych, przygotowanie i wysyłka scenariusza imprezy do właściwych osób, przygotowanie budżetu i rozliczenia danego wydarzenia)
• Planowanie i prowadzenie kalendarza imprez na dany rok
• Przygotowywanie obsad imprez
• Sporządzanie zestawień z danych dotyczących imprez (notatki, ankiety, raporty), analizy kosztowe
• Korespondencja z dostawcami zagranicznymi dotycząca wypożyczeń sprzętu demo, reklamacji związanych z wypożyczeniami, materiałów marketingowych, kooperacji z krajowymi ośrodkami referencyjnymi
• Współpraca z Product Managerami, Przedstawicielami Handlowymi, Działem Logistyki, Działem Finansowo-Księgowym
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie przygotowania materiałów firmowych i reklamowych
• Reprezentacja firmy podczas warsztatów własnych, nadzór nad całością wydarzenia
• Przygotowywanie udziału firmy w konferencjach i kongresach medycznych połączonych z wystawą sprzętu (negocjacje z organizatorami, opracowanie koncepcji stoiska, zapewnienie sprzętu pokazowego oraz materiałów informacyjnych, przygotowanie i wysyłka scenariusza imprezy do właściwych osób, przygotowanie budżetu i rozliczenia danego wydarzenia)
• Planowanie i prowadzenie kalendarza imprez na dany rok
• Przygotowywanie obsad imprez
• Sporządzanie zestawień z danych dotyczących imprez (notatki, ankiety, raporty), analizy kosztowe
• Korespondencja z dostawcami zagranicznymi dotycząca wypożyczeń sprzętu demo, reklamacji związanych z wypożyczeniami, materiałów marketingowych, kooperacji z krajowymi ośrodkami referencyjnymi
• Współpraca z Product Managerami, Przedstawicielami Handlowymi, Działem Logistyki, Działem Finansowo-Księgowym
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie przygotowania materiałów firmowych i reklamowych
Koordynator ds. Sprzedaży
• Nadzorowanie pracy działu handlowego, przygotowywanie raportów i okresowych statystyk sprzedaży
• Współtworzenie polityki cenowej firmy
• Współpraca handlowa z odbiorcami zagranicznymi i krajowymi, w tym:
- przygotowywanie ofert
- obsługa zamówień zagranicznych i kontrola ich realizacji, przygotowywanie dokumentów niezbędnych w eksporcie i handlu wewnątrzunijnym, organizowanie transportu międzynarodowego
- telemarketing wychodzący i przychodzący
• Planowanie i podejmowanie działań marketingowych promujących ofertę firmy wśród odbiorców hurtowych i detalicznych
• Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi
• Reprezentacja firmy w najważniejszych targach branżowych, projektowanie i organizacja stoiska
• Organizacja i obsługa szkoleń dla lekarzy stomatologów
• Kontakty z przedstawicielami Akademii Medycznych (Liderami Opinii) na terenie całego kraju
• Współtworzenie polityki cenowej firmy
• Współpraca handlowa z odbiorcami zagranicznymi i krajowymi, w tym:
- przygotowywanie ofert
- obsługa zamówień zagranicznych i kontrola ich realizacji, przygotowywanie dokumentów niezbędnych w eksporcie i handlu wewnątrzunijnym, organizowanie transportu międzynarodowego
- telemarketing wychodzący i przychodzący
• Planowanie i podejmowanie działań marketingowych promujących ofertę firmy wśród odbiorców hurtowych i detalicznych
• Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi
• Reprezentacja firmy w najważniejszych targach branżowych, projektowanie i organizacja stoiska
• Organizacja i obsługa szkoleń dla lekarzy stomatologów
• Kontakty z przedstawicielami Akademii Medycznych (Liderami Opinii) na terenie całego kraju
Asystentka ds. Marketingu
Centrum Mody - Warszawa Sp. z o.o.
• Kontakty z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych na temat firmy w języku polskim i angielskim
• Przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa dotychczasowych klientów firmy
• Udział w targach branżowych
• Tłumaczenie dokumentów firmowych z języka polskiego na angielski
• Organizacja podróży służbowych i imprez promocyjnych
• Przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa dotychczasowych klientów firmy
• Udział w targach branżowych
• Tłumaczenie dokumentów firmowych z języka polskiego na angielski
• Organizacja podróży służbowych i imprez promocyjnych
Szkolenia i kursy
1-2.04.2017 - Marketing w internecie,
25.04.2013 - Warsztaty „Techniki negocjacyjne”
28-30.03.2010 - Warsztaty rozwojowe „Synergia i porozumiewanie”
25.04.2013 - Warsztaty „Techniki negocjacyjne”
28-30.03.2010 - Warsztaty rozwojowe „Synergia i porozumiewanie”
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Podróże, literatura, joga, psychologia, języki obce
Inne
Obsługa komputera: MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook, Internet Explorer, Firefox, CRM
Prawo jazdy kategorii B
Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Cashflow i wolność finansowa
Chcesz wydostać sie z wyścigu szczurów i być wolnym finansowo? Zapraszam:) [url=http://bogatyojciec.pl/?A=24629]BogatyOjciec.pl[/url]
Decoupage
Zapraszam wszystkich do dzielenia się wiedzą na temat pięknej, wciągającej i bardzo starej sztuki jaką niewątpliwie jest sztuka papieru zwana decoupage.
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?
Ochota
*** Grupa dla byłych, obecnych i przyszłych Mieszkańców i Sympatyków warszawskiej Ochoty *** Zapraszamy :)
Szwecja
Dla wszystkich fanów szwedzkiej przyrody, literatury, sztuki. Dla tych co kochają skandynawskie klimaty i akceptują meble Ikea.
Wolontariat pracowniczy & CSR
Platforma wiedzy, doświadczeń i inspiracji dot. wolontariatu pracowniczego jako integralnego elementu CSR z perspektywy biznesu, organizacji, instytucji, mediów.