Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Personalnych
Obowiązki: Prowadzenie akt pracowniczych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy. Sporządzanie dokumentów do zatrudnienia (umowy pracę, umowy zlecenia, angaże). Sporządzanie dokumentów związanych ze zwolnieniem pracownika (rozwiązanie umów o pracę, świadectwa pracy, rozliczenia finansowe). Bieżąca obsługa systemu kadrowego KOMA (wprowadzanie aktualnych danych do systemu, generowanie sprawozdań) oraz systemu PŁATNIK (zgłoszenia ZUS).Naliczanie i monitorowanie urlopów, urlopów macierzyńskich, zwolnień lekarskich oraz innych nieobecności pracowników (urlopy bezpłatne, wychowawcze). Sporządzanie miesięcznych raportów
i statystyk, sporządzanie analiz danych personalnych i płacowych. Aktualizacja wewnętrznych procedur, regulaminów (pracy, wynagradzania) zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Pracy. Monitorowanie i koordynowanie badań lekarskich (wstępnych, okresowych i kontrolnych) na stanowisku pracy. Monitorowanie
i koordynowanie szkoleń BHP, przygotowywanie dokumentacji związanej z wypadkami. Bieżąca aktualizacja informacji płacowych, struktury firmy (przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji). Sporządzanie standardowych statystyk do urzędów (ZUS, GUS, etc.).
i statystyk, sporządzanie analiz danych personalnych i płacowych. Aktualizacja wewnętrznych procedur, regulaminów (pracy, wynagradzania) zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Pracy. Monitorowanie i koordynowanie badań lekarskich (wstępnych, okresowych i kontrolnych) na stanowisku pracy. Monitorowanie
i koordynowanie szkoleń BHP, przygotowywanie dokumentacji związanej z wypadkami. Bieżąca aktualizacja informacji płacowych, struktury firmy (przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji). Sporządzanie standardowych statystyk do urzędów (ZUS, GUS, etc.).
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace