Umiejętności
Komunikacja
Kreatywność
Szkolenia pracowników
Marketing
Project Management
Social Media
pr
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Event Coordinator
Show4
Tworzenie koncepcji wydarzeń, opracowanie materiałów marketingowych i ofert współpracy oraz ofert konkursowych. Organizacja i nadzór nad przebiegiem eventów, koordynowanie pracy zespołu, raportowanie. Dbałość o wizerunek firmy w mediach społecznościowych, tworzenie materiałów graficznych i copywriting.
Specjalista ds Marketingu
Piotrkowska 217
Organizacja wydarzeń i festiwali (Łódź Street Food Festival, Street Fashion Festival, Fabryka Świąt, Fit Bazar), prowadzenie działań z zakresu PR i marketingu dla najemców oraz Łódzkiej Strefy Kreatywnej, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami, pozyskiwanie sponsorów, koordynowanie pracy zespołu i szkolenie stażystów, media relations, organizowanie konferencji, prowadzenie działań marketingowych w social media.
Zastępca prezesa, Account Executive
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami z sektora NGO, koordynacja pracy organizacji, nadzorowanie działań zespołów projektowych, realizacja projektów z zakresu marketingu i PR, media relations i organizacja eventów, tworzenie i wprowadzanie strategii komunikacyjnych, prowadzenie kampanii 1%, szkolenie nowych członków organizacji.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.