Anna Maria Mikuła (Milejczak)

Payroll Specialist
Coventry, zagranica

Języki

angielski
biegły
hiszpański
biegły
rosyjski
biegły
fiński
podstawowy
kataloński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Cisco Systems Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. płac
Przygotowywanie płac dla pracowników w Norwegii; przygotowanie raportów miesięcznych (w tym także do Urzędów Norweskich); inicjowanie płatności; przeniesienie procesu z Holandii do Polski; budowa i utrzymywanie silnych relacji pomiędzy wszystkimi stronami
Alexander Mann Solutions
Specjalista ds. płac
Zarządzanie wszystkimi pytaniami w sprawach płac, zapewniając ich prawidłowe rozwiązanie i przekazanie do odpowiednich pracowników; zarządzanie zespołem i prowadzanie szkoleń; przygotowywanie miesięcznych raportów; zarządzanie elektronicznym system kart pracy (ETS); nadzorowanie przeniesienia procesów do Polski
Alexander Mann Solutions
Administrator ds. płac
Pro-aktywne zarządzanie procesami związanymi z procesem płatności; wprowadzanie kart pracy do systemu; rozwiązywanie problemów dotyczących płac; zarządzanie elektronicznym systemem kart pracy (ETS) i przygotowanie miesięcznych raportów; praca bezpośrednio z klientem; raportowanie do zarządu w Wielkiej Brytanii; budowa i utrzymywanie silnych relacji między wszystkimi stronami. 10.2011 - udane przeniesienie procesu z Wielkiej Brytanii do Polski.
Alexander Mann Solutions
Administrator ds. wsparcia w Alexander Mann Solutions
Pełna obsługa klienta i kontrahentów znajdujących się w Wielkiej Brytanii (przygotowywanie/przedłużanie kontraktów, ofert, rozwiązywanie problemów oraz sprawdzanie dokumentów); budowanie i utrzymywanie dobrych relacji między klientem i współpracownikami. 07.2010 – nagroda za inspirowanie innych, 06.2011 – członek zespołu roku
Logo
Project Manager
Evolving Outsourcing
Kierowanie dwoma projektami w języku polskim i angielskim: Orange Call Centre i Tuxedo pre-paid cards, zatrudnianie pracowników, szkolenia, coaching, raportowanie, zarządzanie grupą 40-osobową
Logo
Pracownik działu handlowego
Ellisons
Rozwój i praca w firmie począwszy od przyjmowania 300 zamówień dziennie, zawierania transakcji z klientami przez telefon aż do rozszerzania działalności na inne rynki
Logo
Menedżer
Godiva Wines
Współpraca i negocjacje z klientami i dostawcami, prowadzenie sklepu, przyczynianie się do zwielokrotnienia zysków firmy poprzez wprowadzenie nowych usług: zamówień telefonicznych i dostawy do domu
Logo
Pracownik działu handlowego
Ellisons
Rozwój i praca w firmie począwszy od przyjmowania 300 zamówień dziennie, zawierania transakcji z klientami przez telefon aż do rozszerzania działalności na inne rynki
Logo
Menedżer
Godiva Wines
Współpraca i negocjacje z klientami i dostawcami, prowadzenie sklepu, przyczynianie się do zwielokrotnienia zysków firmy poprzez wprowadzenie nowych usług: zamówień telefonicznych i dostawy do domu
Logo
Doradca klienta
Phones4U
Najlepsza sprzedaż sieci Internet w oddziale, szkolenie pozostałych pracowników z opracowanych przeze mnie strategii sprzedaży, podpisywanie kontraktów w 3 językach
Morrisons
Asystentka w Café
Szybka i profesjonalna obsługa klientów, szkolenie pozostałych pracowników, najlepszy wynik certyfikatu Food Hygiene – poziom 2

Szkolenia i kursy

2010 – 2012 Szkolenia w języku angielskim: „Jak przekroczyć oczekiwania klienta”, „Pisma biznesowe”, „Prawo pracy”
2008 – 2009 - Blok szkoleń dotyczący umiejętności menadżerskich, kierowniczych i handlowych
2003 - Kurs szybkiej nauki i zapamiętywania

Edukacja

Logo
European Business, licencjackie
Huddersfield University, England
Logo
Ciencias Empresariales, magisterskie
Universidad de Lleida, Spain
Logo
International Business and Marketing, magisterskie
South Carelia Polytechnic, Lappeenranta, Finland
Logo
Finanse Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace

Zainteresowania

Nauka języków obcych, ćwiczenia pamięci i koncentracji (np. Sudoku, Mensa), podróże, sport: jazda figurowa na łyżwach, jazda na nartach, pływanie, taniec towarzyski, badminton

Organizacje

06.2010 - 12. 2012 Organizacja dobroczynna - Leonardo (organizowanie corocznej zbiórka darów/datków na rzecz organizacji)
01.2010 - 12. 2012 Zespół Hub4Fun w Alexander Mann Solutions (organizowanie imprez/zajęć integracyjnych dla pracowników firmy, negocjowanie najkorzystniejszych ofert/warunków)
09.2008 - 04. 2009 Erasmus Student Network w Toruniu, grupa Travel (m.in. organizacja X-lecia programu Erasmus, organizacja wyjazdów, praca jako tłumacz)
10.2007- 06. 2008 Członek: Teaching and Learning Committee, European Business Course Committee, Panelu studenckiego i Samorządu Studenckiego, Uniwersytet of Hiddersfield, Wielka Brytania (uczestnictwo w sesjach dotyczących rozwoju uczelni, systemu nauczania; reprezentantka studentów z Europy Wschodniej)
2003-2005 Członek Koła Naukowego “Progress”, UMK w Toruniu, Polska (organizacja cyklicznych konferencji pt. „Student w UE”, badania naukowe m.in. dla firmy Trops)
2003-2005 Członek Niezależnego Zrzeszenia Studentów, sekcja Toruń, Polska (m.in. organizacja Wampiriady-ogólnopolskiej studenckiej akcji honorowego oddawania krwi)
07-08.2003 Szkolenie w zakładzie geodezyjnym PUGK "Pryzmat" (udział w negocjacjach z klientami i dostawcami, organizowanie pracy techników)
2002 - 2003 Przewodnicząca I Liceum Ogólnokształcącego w Brodnicy
1999 - 2003 Praca w samorządzie szkolnym

Inne

OSIĄGNIĘCIA:
06.2011 ”Team of the year” członek zespołu, Alexander Mann Solutions
08.2010 ”Inspirational award” w Alexander Mann Solutions
03.2008 Trzecie miejsce w finale konkursu Flux 2008 w Wielkiej Brytanii -najpopularniejsze zawody przedsiębiorczości
10.2007-06.2009 Stypendium naukowe UMK w Toruniu
08.2006 Najwyższa miesięczna sprzedaż kontraktów na usługi telefonii komórkowej w Phones4U


PROJEKTY:
- Siemens UK
- Przeniesie siedziby firmy
- Przenoszenie systemów/procesów do Polski np. ETS
- Orange Call Centre
- Tuxedo pre-paid cards
- Analiza finansowa firmy W. Kruk
- Biznes plan firmy The Body Shop
- Case study tanich linii lotniczych m.in. Ryanair, Wizzair, Easy Jet etc.

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Alexander Mann Solutions - Polska
Alexander Mann Solutions - Polska
Alexander Mann Solutions, jest firmą międzynarodową, która swoją pionierską działalność w zakresie Outsourcingu Procesów Rekrutacyjnych (ang. RPO - Recruitment Process Outsourcing) rozpoczęła w 1996 r
Narty
Narty
Dla tych co lubią narty w każdej formie
Tanie latanie
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.