Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds turystyki
Od września 2008 Specjalista ds. Turystyki Biuro Turystyki FELBERG
Zakres czynności:
• Pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów (specjalizacja – turystyka językowa, obsługa klientów instytucjonalnych)
• Przygotowywanie i sprzedaż ofert
• Nadzór nad prawidłowym przebiegiem organizowanych imprez turystycznych
• Opracowywanie materiałów reklamowych
• Współpraca z podwykonawcami i kontrahentami zagranicznymi
• Negocjowanie warunków kontraktów i cen
• Reprezentowanie Firmy na targach
2003 - 2008 Service Manager Centrum Edukacji Felberg
Zakres czynności:
• Organizacja i obsługa szkoleń i konferencji, spotkań biznesowych, posiedzeń Zarządów Firm i Instytucji (m.in. Netia, Polkomtel, Eris, Raiffeisen Bank Polska, Żywiec Polska, Carlsberg Polska, Agora)
• Współpraca z szefami Działów Szkoleń, firmami szkoleniowymi oraz trenerami prowadzącymi szkolenia
• Organizacja szkoleń językowych w Centrum Edukacji Felberg (produkt własny Firmy)
• Pozyskiwanie Klientów
• Koordynacja pracy Centrum Edukacji Felberg, nadzór nad pracą personelu
• Współpraca z działem Księgowości Firmy w zakresie prowadzenia dokumentacji księgowej, raportowania i analizy wyników
1999 – 2003 Asystentka Zarządu Felberg SJA Sp. z o.o.
Zakres czynności:
• Współpraca z 17 biurami oddziałów Firmy w Polsce (500 lektorów języków obcych, 16 tysięcy słuchaczy), biurem turystyki językowej, wydawnictwem
• Obsługa Biura Zarządu w Warszawie
• Sprzedaż produktów Firmy
• Współpraca z kluczowymi klientami instytucjonalnymi Firmy
(kompleksowa obsługa w zakresie organizacji i obsługi kursów językowych, koordynacja nauczania w sieci szkół)
• Współpraca z Biurem Londyńskiej Izby Handlu i Przemysłu w Wielkiej Brytanii w zakresie organizacji egzaminów Business English
1995–2000 Praktyka zawodowa i prace zlecone
w hotelach Mercure, Novotel, Sheraton, Gromada – w Warszawie
• Praca w działach recepcji, rezerwacji, marketingu i administracji
• Organizacja i obsługa bankietów i konferencji
Zakres czynności:
• Pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów (specjalizacja – turystyka językowa, obsługa klientów instytucjonalnych)
• Przygotowywanie i sprzedaż ofert
• Nadzór nad prawidłowym przebiegiem organizowanych imprez turystycznych
• Opracowywanie materiałów reklamowych
• Współpraca z podwykonawcami i kontrahentami zagranicznymi
• Negocjowanie warunków kontraktów i cen
• Reprezentowanie Firmy na targach
2003 - 2008 Service Manager Centrum Edukacji Felberg
Zakres czynności:
• Organizacja i obsługa szkoleń i konferencji, spotkań biznesowych, posiedzeń Zarządów Firm i Instytucji (m.in. Netia, Polkomtel, Eris, Raiffeisen Bank Polska, Żywiec Polska, Carlsberg Polska, Agora)
• Współpraca z szefami Działów Szkoleń, firmami szkoleniowymi oraz trenerami prowadzącymi szkolenia
• Organizacja szkoleń językowych w Centrum Edukacji Felberg (produkt własny Firmy)
• Pozyskiwanie Klientów
• Koordynacja pracy Centrum Edukacji Felberg, nadzór nad pracą personelu
• Współpraca z działem Księgowości Firmy w zakresie prowadzenia dokumentacji księgowej, raportowania i analizy wyników
1999 – 2003 Asystentka Zarządu Felberg SJA Sp. z o.o.
Zakres czynności:
• Współpraca z 17 biurami oddziałów Firmy w Polsce (500 lektorów języków obcych, 16 tysięcy słuchaczy), biurem turystyki językowej, wydawnictwem
• Obsługa Biura Zarządu w Warszawie
• Sprzedaż produktów Firmy
• Współpraca z kluczowymi klientami instytucjonalnymi Firmy
(kompleksowa obsługa w zakresie organizacji i obsługi kursów językowych, koordynacja nauczania w sieci szkół)
• Współpraca z Biurem Londyńskiej Izby Handlu i Przemysłu w Wielkiej Brytanii w zakresie organizacji egzaminów Business English
1995–2000 Praktyka zawodowa i prace zlecone
w hotelach Mercure, Novotel, Sheraton, Gromada – w Warszawie
• Praca w działach recepcji, rezerwacji, marketingu i administracji
• Organizacja i obsługa bankietów i konferencji
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka