Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Wsparcia Technicznego Contact Center i Telekomunikacji Głosowej
- administracja systemami teleinformatycznymi Alcatel OmniPCX 4400 (PABX), CISCO Call Manager(PABX), CCivr (IVR), Genesys (CTI), NICE, CallRec (systemy nagrywające), Omnivista (PABX), CST (system taryfikacyjny) iWFM (Workforce management), CCS (Call Center Supervisior)
Szkolenia i kursy
min:
- „Administracja i Zarządzanie systemem Alcatel OmniPCX Enterprise” – NextiraOne Polska S.A.
- „Genesys Framework 7.x” – NextiraOne Polska S.A.
- Querying Microsoft SQL Server 2000 with Transact-SQL
- Linux Mandriva – administracja i bezpieczeństwo
- IVADM45 Szkolenie dla Administratorów Invision iWFM 4.5.0
- Programowanie MS Excel w języku Visual Basic
- Administracja bazą danych Microsoft SQL Server 2008
- Zarządzanie projektami wg standardu PROJECT MANAGEMENT INSTITUTE
- „Administracja i Zarządzanie systemem Alcatel OmniPCX Enterprise” – NextiraOne Polska S.A.
- „Genesys Framework 7.x” – NextiraOne Polska S.A.
- Querying Microsoft SQL Server 2000 with Transact-SQL
- Linux Mandriva – administracja i bezpieczeństwo
- IVADM45 Szkolenie dla Administratorów Invision iWFM 4.5.0
- Programowanie MS Excel w języku Visual Basic
- Administracja bazą danych Microsoft SQL Server 2008
- Zarządzanie projektami wg standardu PROJECT MANAGEMENT INSTITUTE
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
psychologia dziecięca, muzyka, motoryzacja
Grupy
Pomoc Prawna W 48h
Grupa dla użytkowników, którzy zajmują się prawem i nie tylko, udzielamy tu pomocy i odpowiedzi w jak najkrótszym czasie!