Anna Marcjan-Zaleska

Specjalista Wsparcia Technicznego Contact Center i Telekomunikacji Głosowej, Santander Consumer Bank
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Santander Consumer Bank S.A.
Specjalista Wsparcia Technicznego Contact Center i Telekomunikacji Głosowej
- administracja systemami teleinformatycznymi Alcatel OmniPCX 4400 (PABX), CISCO Call Manager(PABX), CCivr (IVR), Genesys (CTI), NICE, CallRec (systemy nagrywające), Omnivista (PABX), CST (system taryfikacyjny) iWFM (Workforce management), CCS (Call Center Supervisior)
Logo
właściciel firmy
Usługi transportowe Anna Marcjan-Zaleska
AIG Bank Polska SA
Specjalista Wsparcia Technicznego Contact Center
AIG Bank Polska SA
Agent Call Center
Telefoniczna obsługa klienta

Szkolenia i kursy

min:
- „Administracja i Zarządzanie systemem Alcatel OmniPCX Enterprise” – NextiraOne Polska S.A.
- „Genesys Framework 7.x” – NextiraOne Polska S.A.
- Querying Microsoft SQL Server 2000 with Transact-SQL
- Linux Mandriva – administracja i bezpieczeństwo
- IVADM45 Szkolenie dla Administratorów Invision iWFM 4.5.0
- Programowanie MS Excel w języku Visual Basic
- Administracja bazą danych Microsoft SQL Server 2008
- Zarządzanie projektami wg standardu PROJECT MANAGEMENT INSTITUTE

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

psychologia dziecięca, muzyka, motoryzacja

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
IT Professionals
IT Professionals
Zapraszamy do kontaktu specjalistów IT poszukujących pracy: www.rekruter.IT
Pomoc Prawna W 48h
Pomoc Prawna W 48h
Grupa dla użytkowników, którzy zajmują się prawem i nie tylko, udzielamy tu pomocy i odpowiedzi w jak najkrótszym czasie!
psychologia dziecięca
psychologia dziecięca
Grupa przeznaczona dla osób zainteresowanych psychologią dziecięcą.