Anna Marciniak

marketer, strateg; wieloletni dyrektor marketingu; manager zarządzający komunikacją marek i produktów;

Wypowiedzi

  • Anna Marciniak
    Wpis na grupie Ceramika artystyczna w temacie warsztaty, szkoły, nauka ceramiki i garncarstwa w POZNANIU
    18.05.2010, 11:20

    witam,
    może znacie kogoś kto "naucza" w Poznaniu lub okolicach?
    szukam i szukam...
    Ana

  • Anna Marciniak
    Wpis na grupie Ceramika artystyczna w temacie Pracownie prowadzące zajęcia z ceramiki
    15.05.2010, 23:38

    czy możecie polecić dobrą pracownię/szkolenie garncarstwa i ceramiki w Poznaniu lub okolicach?
    dziękuję z gory!!!
    pozdrowienia:)

  • Anna Marciniak
    Wpis na grupie Poznań w temacie promocja miasta
    9.04.2009, 11:20

    Agnieszka B.:
    Marcin Tomala:
    Ktoś tu na głowę upadł? Barcelona? Mediolan? Półmilionowe miasto ma konkurować z miastami kilkakrotnie większymi? Kontrapunkt dla Warszawy? Tam dwa miliony ludzi a tutaj pół?
    Smiechu warte pustosłowie. Na razie to trzeba dogonić Wrocław, który w ilości atrakcji i ciekawych miejsc bije na głowę Poznań.

    Prosze wymienic atrakcje Wroclawia?

    Wlaśnie. wszyscy tak powtarzają i powtarzają ten Wrocław. Kampanię słów. skądinąd bardzo popieraną przez mieszkańców Wroclawia, ktorzy w odróżnieniu od mieszkańców innych miast potrafią stanąć murem za swoim miastem. popierać jego dzialania i starania. są dobrymi ambasadorami swojego miasta. i to jak widać polowa sukcesu .:)

  • Anna Marciniak
    Wpis na grupie Poznań w temacie promocja miasta
    9.04.2009, 11:17

    ..:
    Ktoś tu na głowę upadł? Barcelona? Mediolan? Półmilionowe miasto ma konkurować z miastami kilkakrotnie większymi? Kontrapunkt dla Warszawy? Tam dwa miliony ludzi a tutaj pół?
    Smiechu warte pustosłowie. Na razie to trzeba dogonić Wrocław, który w ilości atrakcji i ciekawych miejsc bije na głowę Poznań.

    Pozwól że sprostuję. nikt nie mówił. nigdzie. o konkurowaniu z Barceloną ani Mediolanem. szkoda że nikt nie zadaje sobie trudu żeby uważnie przeczytać. jest różnica między konkurowaniem a wywalczeniem takiej samej, silnej pozycji w kraju - jako miasta stanowiącego kontrapunkt dla stolicy. pierwsze znaczące miasto po stolicy, ktora zawsze stolicą będzie. takie podejście ma ogrtomne strategiczne zanczenie i nie wzięło się z nikąd. nie jest pustosłowiem. temat jest szeroki i głęboki. a Wrocław... tu się kłania wątek turystyczny, ktory jest wałkowany przez wiele osób. już dawno turystyka nie przynosi zysku miastom (no chyba że to Rzym..;) a strategia dla Miasta to nie idea kampanii promocyjnej tylko praca na rzecz tego żeby realne korzyści odczuli mieszkańsy miasta. nie poprzez pijanych obcokrajowców w pubach tylko poprzez podniesienie poziomu życia... finansowo, kulturalnie, w czasie wolnym, na zakupach i w spa. i w pracy wydajnej i satysfakcjonującej. i za to trzymam kciuki!

  • Anna Marciniak
    Wpis na grupie Poznań w temacie promocja miasta
    8.04.2009, 16:45

    Nowa strategia Miasta POZnan* ma wlasnie na celu przyciągnięcie do miasta realnego kapitału. Z podatków nie wystarczy na nowe ulice, baseny, teatry, szkoły. Ważne żeby przyciągać kapitał, który tu u nas zostanie. turysta ktory kupi puszkę coli i kanapkę nie przyniesie w krótkim czasie takich funduszy by starczyło na autostrady czy wiadukty. Sztuka polega na wymysleniu idei która rozwijając się - zataczając coraz szersze koła ma szansę dać mieszkańcom bardzo realne zyski i wzrost komfortu życia. każdą nadwyżkę budżetu domowego można wydać na książki, sport, kulturę lub zainwestować we własną firmę czy wykształcenie dzieci.
    trudno za pstryknięciem palca załatwić wszystko na raz. nikt nie mowi ze będzie latwo. ale będzie skutecznie. :)

  • Anna Marciniak
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Nowa kampania promocyjna Warszawy
    14.01.2009, 12:05

    Co myślicie o tej kampanii? co myslą Warszawiacy a co przedstawiciele innych zaszczyconych miast?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do