Umiejętności
Microsoft Office
Supply Management
Microsoft PowerPoint
Microsoft Outlook (w stopniu zaawansowanym)
Języki
niemiecki
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Category Manager - Marki Własne
- tworzenie i realizacja strategii rozwoju marek własnych w oparciu o aktualne trendy rynkowe, dane sprzedażowe i budżety dla całej sieci sklepów Smyk w Polsce, zagranicą i sklepu internetowego;
- rozwój bazy dostawców na bliskim wschodzie i w Polsce, negocjacje warunków i umów handlowych;
- nadzorowanie procesu zamówień i kalendarza dostaw - odpowiedzialność za realizację budżetu zakupowego dla wszystkich kanałów sprzedażowych;
- tworzenie strategii sprzedażowych, akcji promocyjnych wyprzedażowych dla kanałów offline i online;
- nadzorowanie cyklu życia produktu przy współpracy z Łańcuchem Dostaw oraz Marketingiem w celu kontroli zapasu w sklepach w Polsce i za granicą i zminimalizowania powstawania nadwyżek magazynowych;
- planowanie i wdrażanie strategii dla marek własnych w sklepie internetowym (PIM, Branding, Pozycjonowanie, SiSy);
- budowanie wartości marki poprzez nadzór i współtworzenie opakowań handlowych dla linii produktowych;
- zarządzanie zespołem;
- rozwój bazy dostawców na bliskim wschodzie i w Polsce, negocjacje warunków i umów handlowych;
- nadzorowanie procesu zamówień i kalendarza dostaw - odpowiedzialność za realizację budżetu zakupowego dla wszystkich kanałów sprzedażowych;
- tworzenie strategii sprzedażowych, akcji promocyjnych wyprzedażowych dla kanałów offline i online;
- nadzorowanie cyklu życia produktu przy współpracy z Łańcuchem Dostaw oraz Marketingiem w celu kontroli zapasu w sklepach w Polsce i za granicą i zminimalizowania powstawania nadwyżek magazynowych;
- planowanie i wdrażanie strategii dla marek własnych w sklepie internetowym (PIM, Branding, Pozycjonowanie, SiSy);
- budowanie wartości marki poprzez nadzór i współtworzenie opakowań handlowych dla linii produktowych;
- zarządzanie zespołem;
Kupiec
- tworzenie strategii rozwoju marek własnych w kolejnych kategoriach produktowych, w tym w asortymencie dziecięcym takim jak wózki, foteliki, meble i tekstylia domowe;
- zarządzanie marką własną - wybór asortymentu, analiza trendów i potrzeb klientów, prognozowanie sprzedaży i kontrola procesu zamówień - odpowiedzialność za realizację budżetu;
- rozwój bazy dostawców na bliskim wschodzie i w Polsce - negocjacje warunków i umów handlowych, kontraktacje;
-nadzorowanie całego procesu zakupu - od złożenia zamówienia po dystrybucję towaru w całej sieci w kraju i za granicą;
- promocje, gazetki, oferty specjalne - wybór asortymentu, zamówienia specjalne, zarządzanie zapasem;
-nadzorowanie procesu kreowania opakowań marki własnej;
-kontrola jakości i zgodności bezpieczeństwa zabawek z rozporządzeniami UE;
- zarządzanie zespołem;
- zarządzanie marką własną - wybór asortymentu, analiza trendów i potrzeb klientów, prognozowanie sprzedaży i kontrola procesu zamówień - odpowiedzialność za realizację budżetu;
- rozwój bazy dostawców na bliskim wschodzie i w Polsce - negocjacje warunków i umów handlowych, kontraktacje;
-nadzorowanie całego procesu zakupu - od złożenia zamówienia po dystrybucję towaru w całej sieci w kraju i za granicą;
- promocje, gazetki, oferty specjalne - wybór asortymentu, zamówienia specjalne, zarządzanie zapasem;
-nadzorowanie procesu kreowania opakowań marki własnej;
-kontrola jakości i zgodności bezpieczeństwa zabawek z rozporządzeniami UE;
- zarządzanie zespołem;
Młodszy Kupiec
-budowanie strategii i wprowadzenie nowej marki własnej w kategorii zabawek - wybór asortymentu, dostawców, nadzorowanie cyklu życia produktów;
-zarządzanie marką własną w kategorii zabawek - wybór asortymentu, analiza trendów i potrzeb klientów, prognozowanie sprzedaży - odpowiedzialność za realizacje budżetu;
- negocjacje warunków i umów handlowych, kontraktacje z dostawcami z dalekiego wschodu;
-promocje, gazetki, oferty specjalne - wybór asortymentu, zamówienia specjalne, zarządzanie zapasem;
-nadzorowanie całego procesu zakupu - od złożenia zamówienia po dystrybucję towaru do całej sieci sklepów w Polsce i za granicą;
-nadzorowanie procesu kreowania linii opakowań dla produktów marki własnej
-kontrola jakości i zgodności bezpieczeństwa zabawek z rozporządzeniami UE
-zarządzanie marką własną w kategorii zabawek - wybór asortymentu, analiza trendów i potrzeb klientów, prognozowanie sprzedaży - odpowiedzialność za realizacje budżetu;
- negocjacje warunków i umów handlowych, kontraktacje z dostawcami z dalekiego wschodu;
-promocje, gazetki, oferty specjalne - wybór asortymentu, zamówienia specjalne, zarządzanie zapasem;
-nadzorowanie całego procesu zakupu - od złożenia zamówienia po dystrybucję towaru do całej sieci sklepów w Polsce i za granicą;
-nadzorowanie procesu kreowania linii opakowań dla produktów marki własnej
-kontrola jakości i zgodności bezpieczeństwa zabawek z rozporządzeniami UE
Szkolenia i kursy
Zarządzanie Zakupami - House of Skills
Negocjacje Kupieckie - House of Skills
Zarządzanie Zespołem - Smyk Sp.zo.o.
Menadżer cz. 1 i 2 - Smyk Sp.zo.o.
Negocjacje Kupieckie - House of Skills
Zarządzanie Zespołem - Smyk Sp.zo.o.
Menadżer cz. 1 i 2 - Smyk Sp.zo.o.
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Jazda na nartach, Bieganie, Spotkania z Przyjaciółmi, Czytanie