Umiejętności
Call Center
Coaching
CRM
Event Management
Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
Sprzedaż B2B
Umiejętności komunikacyjne
sprzedaż bezpośrednia, telemarketing
dokształcanie młodzieży, prowadzenie kursów i szkoleń
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
konsekwencja i determinacja w wykonywaniu powierzonych zadan
Prowadzenie i zarzadzanie projektami w call center
Organizowanie eventów
Planowanie eventów
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. reklamy
- Doradztwo i sprzedaż crossmediowych rozwiązań marketingowych dostępnych w ramach produktów i usług Grupy ZPR Media. (prasa, Internet, radio, telewizja)
- Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami
- Prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych
- Kontakt z redakcją w celu przygotowania ofert reklamowych
- Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami
- Prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych
- Kontakt z redakcją w celu przygotowania ofert reklamowych
Komisarz Targów
- Koordynacja i przygotowanie koncepcji organizowanych targów,
- Współpraca z działem marketingu nad kreowaniem i rozwojem imprezy,
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów z partnerami i podwykonawcami,
- Bezpośredni i pośredni kontakt z klientem,
- Organizacja imprez towarzyszących przy targach (konferencje, wykłady)
- Sprzedaż powierzchni wystawienniczej,
- Ustalanie i kontrola wykonania budżetu targów.
- Współpraca z działem marketingu nad kreowaniem i rozwojem imprezy,
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów z partnerami i podwykonawcami,
- Bezpośredni i pośredni kontakt z klientem,
- Organizacja imprez towarzyszących przy targach (konferencje, wykłady)
- Sprzedaż powierzchni wystawienniczej,
- Ustalanie i kontrola wykonania budżetu targów.
Specjalista ds. Organizacji Targów
- Realizacja planów sprzedażowych, raportowanie działań handlowych,
- Sprzedaż kompleksowej oferty produktowej,
- Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych,
- Stałe monitorowanie i analiza rynku potencjalnych odbiorców, tworzenie i weryfikacja baz danych,
- Tworzenie materiałów promocyjno-reklamowych,
- Wsparcie w bieżących pracach organizacyjnych.
- Sprzedaż kompleksowej oferty produktowej,
- Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych,
- Stałe monitorowanie i analiza rynku potencjalnych odbiorców, tworzenie i weryfikacja baz danych,
- Tworzenie materiałów promocyjno-reklamowych,
- Wsparcie w bieżących pracach organizacyjnych.
Kierownik Projektu
- Prowadzenie i zarządzanie projektami (kampanie promocyjne, społeczne, badania marketingowe, obsługa klienta, sprzedaż, generowanie leadów sprzedażowych);
- Odpowiedzialność za założone wskaźniki, monitoring przebiegu kampanii, motywowanie pracowników;
- Przygotowanie kampanii zgodnie ze specyfikacją klienta, opracowanie skryptów rozmowy, raportów, kontrola jakości i weryfikacja baz danych;
- Prowadzenie szkoleń produktowych i coaching pracowników;
- Regularne raportowanie przebiegu kampanii, analiza danych, kontrola kosztów, przestrzeganie harmonogramu pracy.
- Odpowiedzialność za założone wskaźniki, monitoring przebiegu kampanii, motywowanie pracowników;
- Przygotowanie kampanii zgodnie ze specyfikacją klienta, opracowanie skryptów rozmowy, raportów, kontrola jakości i weryfikacja baz danych;
- Prowadzenie szkoleń produktowych i coaching pracowników;
- Regularne raportowanie przebiegu kampanii, analiza danych, kontrola kosztów, przestrzeganie harmonogramu pracy.
Kierownik Zmiany
- Koordynacja pracy konsultantów, przydzielanie do stanowisk pracy, dbałość o dyscyplinę i jakość pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych i merytorycznych, interwencje w sytuacjach konfliktowych;
- Bieżąca kontrola systemu call center umożliwiająca ciągłość pracy, przygotowywanie materiałów pozwalających na kompleksowe zapewnienie wsparcia dla konsultantów, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi programów wykorzystywanych w call center;
- Sporządzanie niezbędnych zestawień statystycznych;
- Rzetelne, efektywne i terminowe realizowanie zadań oraz inne zadania zlecone przez przełożonego.
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych i merytorycznych, interwencje w sytuacjach konfliktowych;
- Bieżąca kontrola systemu call center umożliwiająca ciągłość pracy, przygotowywanie materiałów pozwalających na kompleksowe zapewnienie wsparcia dla konsultantów, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi programów wykorzystywanych w call center;
- Sporządzanie niezbędnych zestawień statystycznych;
- Rzetelne, efektywne i terminowe realizowanie zadań oraz inne zadania zlecone przez przełożonego.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
- Budowanie relacji z klientem przez telefon,
- Prowadzenie prezentacji produktów firmy,
- Realizacje planów sprzedażowych,
- Umiejętność wykorzystywania technik aktywnej sprzedaży podczas rozmowy telefonicznej,
- Zdolność szybkiego reagowania na potrzeby klienta.
- Prowadzenie prezentacji produktów firmy,
- Realizacje planów sprzedażowych,
- Umiejętność wykorzystywania technik aktywnej sprzedaży podczas rozmowy telefonicznej,
- Zdolność szybkiego reagowania na potrzeby klienta.
Projekty
FOOD-to-GO Gdańsk 2017
Kulinarne Kaszuby – 7. Targi Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii FOOD-to-GO
W dniach 8-9 lutego blisko 3 000 odwiedzających przybyło do AMBEREXPO w Gdańsku, aby ponownie odkryć bogactwo tradycyjnych smaków. Targi były doskonałą okazją dla restauratorów do wprowadzenia kaszubskich potraw do kart dań.
Podczas Targów FOOD-to-GO zaprezentowało się ponad 100 firm, a w ich ofercie można było znaleźć m.in. sprzęt gastronomiczny oraz produkty spożywcze i napoje. Targi były doskonałą okazją do poznania branżowych nowinek i ciekawostek, spotkania się z dotychczasowymi klientami oraz pozyskania nowych odbiorców. Targi FOOD-to-GO to jednak nie tylko prezentacje producentów i dystrybutorów urządzeń niezbędnych do funkcjonowania lokali gastronomicznych, ale także bogaty program towarzyszący i spotkania z ekspertami.
W dniach 8-9 lutego blisko 3 000 odwiedzających przybyło do AMBEREXPO w Gdańsku, aby ponownie odkryć bogactwo tradycyjnych smaków. Targi były doskonałą okazją dla restauratorów do wprowadzenia kaszubskich potraw do kart dań.
Podczas Targów FOOD-to-GO zaprezentowało się ponad 100 firm, a w ich ofercie można było znaleźć m.in. sprzęt gastronomiczny oraz produkty spożywcze i napoje. Targi były doskonałą okazją do poznania branżowych nowinek i ciekawostek, spotkania się z dotychczasowymi klientami oraz pozyskania nowych odbiorców. Targi FOOD-to-GO to jednak nie tylko prezentacje producentów i dystrybutorów urządzeń niezbędnych do funkcjonowania lokali gastronomicznych, ale także bogaty program towarzyszący i spotkania z ekspertami.
Szkolenia i kursy
- PRINCE2® FOUNDATION - certyfikat
- Akademia Handlowca - szkolenie: "Komunikacja interpersonalna w relacjach z klientem"
- Akademia Handlowca - szkolenie: E-BUSINESS: wykorzystanie Internetu w promocji i rozwoju firmy"
- Akademia Zarządzania – szkolenie: „Rozwój umiejętności kierowania pracownikami”
- Akademia Handlowca - szkolenie: "Komunikacja interpersonalna w relacjach z klientem"
- Akademia Handlowca - szkolenie: E-BUSINESS: wykorzystanie Internetu w promocji i rozwoju firmy"
- Akademia Zarządzania – szkolenie: „Rozwój umiejętności kierowania pracownikami”
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- nowe technologie
- fotografia
- wspinaczka
- kynologia
- czytanie książek
- Kultura Japonii
- fotografia
- wspinaczka
- kynologia
- czytanie książek
- Kultura Japonii
Organizacje
ZHP - zostaje na całe życie
Inne
Znajomość programów:
- MS Excel - bardzo dobra
- MS Word - bardzo dobra
- MS PowerPoint - bardzo dobra
- MS Access - dobra
- Systemy operacyjne serii Windows - bardzo dobra
- Teams - bardzo dobra
- SharePoint - dobra
- podstawowa znajomość hardware
- praktyka w pracy z ludźmi - również dokształcanie młodzieży, prowadzenie kursów i szkoleń (ponad 10-letnie doświadczenie)
- sprzedaż bezpośrednia, telemarketing.
- korekta i redagowanie tekstów, tłumaczenia.
- Prawo jazdy kat. B
- MS Excel - bardzo dobra
- MS Word - bardzo dobra
- MS PowerPoint - bardzo dobra
- MS Access - dobra
- Systemy operacyjne serii Windows - bardzo dobra
- Teams - bardzo dobra
- SharePoint - dobra
- podstawowa znajomość hardware
- praktyka w pracy z ludźmi - również dokształcanie młodzieży, prowadzenie kursów i szkoleń (ponad 10-letnie doświadczenie)
- sprzedaż bezpośrednia, telemarketing.
- korekta i redagowanie tekstów, tłumaczenia.
- Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Akademia Zdrowia
Akademia Zdrowia to przedsięwzięcie zrzeszające ludzi zainteresowanych tematyką zdrowia.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie.
Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
DORADZTWO GASTRONOMICZNE
W harmonii z twoimi gastronomicznymi potrzebami, wiemy, co jest najlepsze dla Twojego biznesu.
Energia Solar PV Taniej
pracujemu nad tanimi rozwiazaniam domowych instalacji fotowoltaicznych jak i nad duzym farmami slonecznymi.