Umiejętności
E-commerce
Microsoft Office
Obsługa urządzeń biurowych
Projekty unijne
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Ewidencja i obieg dokumentów
Porady prawne
Europejski Fundusz Społeczny
System zarządzania jakością ISO 9001
System zarządzania środowiskiem ISO 14001
Audyt wewnętrzny
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Referent
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
- zastępowanie dyrektora,
- doradztwo prawne,
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych,
- zamówienia publiczne,
- opracowanie Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie Powiecie Oświęcimskim na lata 2015 – 2020,
- opracowanie Powiatowego Programu Profilaktycznego w Zakresie Promowania i Wdrażania Prawidłowych Metod Wychowawczych w Stosunku do Dzieci w Rodzinach Zagrożonych Przemocą w Rodzinie w Powiecie Oświęcimskim na lata 2015 – 2020,
- bezpośredni kontakt z klientem.
- doradztwo prawne,
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych,
- zamówienia publiczne,
- opracowanie Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie Powiecie Oświęcimskim na lata 2015 – 2020,
- opracowanie Powiatowego Programu Profilaktycznego w Zakresie Promowania i Wdrażania Prawidłowych Metod Wychowawczych w Stosunku do Dzieci w Rodzinach Zagrożonych Przemocą w Rodzinie w Powiecie Oświęcimskim na lata 2015 – 2020,
- bezpośredni kontakt z klientem.
Telefoniczny doradca klienta
- prezentowanie oferowanych przez firmę usług i doradztwo w zakresie poszczególnych produktów,
- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- umawianie spotkań handlowych,
- telefoniczny kontakt z klientem.
- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- umawianie spotkań handlowych,
- telefoniczny kontakt z klientem.
Szkolenia i kursy
Auditor wewnętrzny systemów zarządzania jakością
Menedżer systemów zarządzania jakością
Menedżer systemów zarządzania środowiskowego
Menedżer systemów zarządzania bezpieczeństwem
E-commerce i marketing internetowy
Prawo zamówień publicznych
Wykorzystywanie metody Dialogu motywującego w pracy z trudnym klientem
Obsługa oprogramowania dziedzinowego OU POMOST oraz oprogramowania go zastępującego (Pomost STD)
Wychowawca dzieci i młodzieży w placówkach pozaszkolnych
Certyfikat językowy DELF A1
Menedżer systemów zarządzania jakością
Menedżer systemów zarządzania środowiskowego
Menedżer systemów zarządzania bezpieczeństwem
E-commerce i marketing internetowy
Prawo zamówień publicznych
Wykorzystywanie metody Dialogu motywującego w pracy z trudnym klientem
Obsługa oprogramowania dziedzinowego OU POMOST oraz oprogramowania go zastępującego (Pomost STD)
Wychowawca dzieci i młodzieży w placówkach pozaszkolnych
Certyfikat językowy DELF A1
Edukacja
Specjalizacje
Prawo
Doradztwo prawne
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
podróże
sztuka
gotowanie
sport
sztuka
gotowanie
sport
Inne
prawo jazdy kat. B (od 2006 r.)
znajomość systemu informacji prawnej Lex, Lex Polonica, Legalis
obsługa programu Pomost Std.
znajomość systemu informatycznego Centralna Aplikacja Statystyczna
znajomość programu Currenda
obsługa programu Kancelaria Prawna (Wolters Kluwer)
książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
znajomość systemu informacji prawnej Lex, Lex Polonica, Legalis
obsługa programu Pomost Std.
znajomość systemu informatycznego Centralna Aplikacja Statystyczna
znajomość programu Currenda
obsługa programu Kancelaria Prawna (Wolters Kluwer)
książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych