Anna Magdalena Pycińska

Marketing
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Podravka Polska Sp. z o.o.
Dyrektor Marketingu
Ustalanie celów marketingowych firmy oraz tworzenie planów marketingowych dla wszystkich marek.
Tworzenie lokalnych strategii dla poszczególnych marek i kategorii na rynku polskim.
Ustalanie budżetu marketingowego i raportowanie postępu jego realizacji do Zarządu firmy.
Uczestniczenie w międzynarodowych projektach dotyczących tworzenia strategii całej grupy Podravka i rozwoju nowych produktów.
Zarządzanie 3-osobowym działem marketingu oraz budowanie efektywnego systemu motywowania pracowników.

Osiągnięcia:
- Zatrzymanie spadku udziałów rynkowych marki Vegeta na spadającym rynku.
- Przewodzenie międzynarodowemu zespołowi przy wprowadzaniu na rynek nowych przypraw pod marką Vegeta.
- Organizacja nowego działu marketingu po dużych zmianach w firmie.
Podravka Polska Sp. z o.o.
Brand Manager
Budowanie wizerunku marki Vegeta i Warzywko na rynku polskim.
Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla zarządzanej marki.
Wprowadzanie nowych produktów pod marką Vegeta i Warzywko.
Zarządzanie i odpowiedzialność za przydzielony budżet marketingowy.
Przygotowanie i wdrażanie programów marketingowych.
Rozwój, tworzenie, wykonywanie rocznego planu marketingowego.
Monitorowanie działań konkurencji oraz reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej.
Współpraca z agencjami reklamowymi, mediowymi i badawczymi przy realizacji uzgodnionych aktywności ATL i BTL.
Monitorowanie i analiza danych rynkowych (MEMRB).
Wsparcie działań marketingowych oraz produkcyjnych na rynkach zagranicznych.

Osiągnięcia:
- Zainicjowanie wzrostu marki Warzywko w ramach firmy Podravka poprzez wprowadzenie na rynek suszy warzywnych Warzywko.
- Optymalizacja oferty produktowej marki Vegeta i wprowadzenie Vegety Natur w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów względem naturalnej żywności.
Bristol-Myers Squibb
Marketing Assistant Central and Eastern Europe and Israel
Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych dla marki Enfamil.
Regularna analiza poziomu sprzedaży (IMS i Nielsen).
Monitorowanie aktywności konkurencji.
Monitorowanie budżetu i ewidencjonowanie wydatków marketingowych.
Współpraca z działem medycznym i prawnym w zakresie materiałów marketingowych.
Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów reklamowych i promocyjnych oraz przy realizacji eventów.
Ścisła współpraca z działem sprzedaży, rejestracji i dystrybucji.
Udział w prowadzeniu badań rynku: badania focusowe, CATI.
Reprezentacja firmy w trakcie targów.
Współpraca z wydawnictwami czasopism medycznych i prasy dla rodziców.

Osiągnięcia:
- Zaplanowanie i koordynacja wyjazdu najważniejszych KOL (Key Opinion Leaders) na konferencję w Japonii.
- Zorganizowanie udziału firmy w targach Mother&Baby.
Lait France Sp z o.o.
Marketing Assistant
- Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów reklamowych i promocyjnych.
- Tworzenie wymagań dla strony internetowej firmy oraz reklam prasowych.
- Reprezentacja firmy w trakcie targów.
- Analiza rezultatów prowadzonych akcji promocyjnych.
- Monitorowanie budżetu i ewidencjonowanie wydatków marketingowych.
Logo
ankieter
Leaf Polska
- przeprowadzanie ankiet
- analiza wyników ankiet
- sporządzanie raportu na podstawie analizy wyników

Projekty

Droga do bycia razem
Działania PR i social media dla firmy coachingowej.
Monpler
Działania PR i social media (głównie Facebook) w celu wprowadzenia nowych marek kosmetyków na polski rynek.
https://www.facebook.com/wlosybezproblemow/
https://www.facebook.com/stopybezproblemow/
Fundacja Przestrzeń Wyobraźni
Organizacja warsztatów dla branży gastronomicznej, pokazów i degustacji.

Szkolenia i kursy

ZARZĄDZANIE: Skuteczny menedżer; Zarządzanie przez cele; Komunikacja w pracy menedżera; Profesjonalny feedback managerski; Rozwiązywanie konfliktów.

MARKETING: Zarządzanie marką w praktyce. Branding; New product development; Droga rozwoju marki, produktu, firmy wiedzie przez innowację; Skuteczna analiza działań marketingowych w praktyce.

INNE: Sztuka prezentacji; Zarządzanie stresem.
Dobra znajomość GMP, GHP, HACCP.

Edukacja

Logo
Certyfikat: Professional Diploma in Marketing, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie z The Chartered Institute of Marketing
Logo
Podyplomowe Studium Marketingu i Strategii Marketingowych, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Psychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Turystyka, polski rock, siatkówka, psychologia społeczna

Inne

Prawo jazdy: kategoria B
Znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Znajomość systemu SAP

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Salon Kobiet w Warszawie
Salon Kobiet w Warszawie
Salon Kobiet w Warszawie to grupa adresowana do wspaniałych Warszawianek, zarówno tych miejscowych, jak i przyjezdnych, które mają pasje, biznesy oraz są spragnione rozwoju i kontaktu z innymi równie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Grupa studentów,absolwentów i wielbicieli SGGW.