Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu
Ustalanie celów marketingowych firmy oraz tworzenie planów marketingowych dla wszystkich marek.
Tworzenie lokalnych strategii dla poszczególnych marek i kategorii na rynku polskim.
Ustalanie budżetu marketingowego i raportowanie postępu jego realizacji do Zarządu firmy.
Uczestniczenie w międzynarodowych projektach dotyczących tworzenia strategii całej grupy Podravka i rozwoju nowych produktów.
Zarządzanie 3-osobowym działem marketingu oraz budowanie efektywnego systemu motywowania pracowników.
Osiągnięcia:
- Zatrzymanie spadku udziałów rynkowych marki Vegeta na spadającym rynku.
- Przewodzenie międzynarodowemu zespołowi przy wprowadzaniu na rynek nowych przypraw pod marką Vegeta.
- Organizacja nowego działu marketingu po dużych zmianach w firmie.
Tworzenie lokalnych strategii dla poszczególnych marek i kategorii na rynku polskim.
Ustalanie budżetu marketingowego i raportowanie postępu jego realizacji do Zarządu firmy.
Uczestniczenie w międzynarodowych projektach dotyczących tworzenia strategii całej grupy Podravka i rozwoju nowych produktów.
Zarządzanie 3-osobowym działem marketingu oraz budowanie efektywnego systemu motywowania pracowników.
Osiągnięcia:
- Zatrzymanie spadku udziałów rynkowych marki Vegeta na spadającym rynku.
- Przewodzenie międzynarodowemu zespołowi przy wprowadzaniu na rynek nowych przypraw pod marką Vegeta.
- Organizacja nowego działu marketingu po dużych zmianach w firmie.
Brand Manager
Budowanie wizerunku marki Vegeta i Warzywko na rynku polskim.
Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla zarządzanej marki.
Wprowadzanie nowych produktów pod marką Vegeta i Warzywko.
Zarządzanie i odpowiedzialność za przydzielony budżet marketingowy.
Przygotowanie i wdrażanie programów marketingowych.
Rozwój, tworzenie, wykonywanie rocznego planu marketingowego.
Monitorowanie działań konkurencji oraz reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej.
Współpraca z agencjami reklamowymi, mediowymi i badawczymi przy realizacji uzgodnionych aktywności ATL i BTL.
Monitorowanie i analiza danych rynkowych (MEMRB).
Wsparcie działań marketingowych oraz produkcyjnych na rynkach zagranicznych.
Osiągnięcia:
- Zainicjowanie wzrostu marki Warzywko w ramach firmy Podravka poprzez wprowadzenie na rynek suszy warzywnych Warzywko.
- Optymalizacja oferty produktowej marki Vegeta i wprowadzenie Vegety Natur w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów względem naturalnej żywności.
Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla zarządzanej marki.
Wprowadzanie nowych produktów pod marką Vegeta i Warzywko.
Zarządzanie i odpowiedzialność za przydzielony budżet marketingowy.
Przygotowanie i wdrażanie programów marketingowych.
Rozwój, tworzenie, wykonywanie rocznego planu marketingowego.
Monitorowanie działań konkurencji oraz reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej.
Współpraca z agencjami reklamowymi, mediowymi i badawczymi przy realizacji uzgodnionych aktywności ATL i BTL.
Monitorowanie i analiza danych rynkowych (MEMRB).
Wsparcie działań marketingowych oraz produkcyjnych na rynkach zagranicznych.
Osiągnięcia:
- Zainicjowanie wzrostu marki Warzywko w ramach firmy Podravka poprzez wprowadzenie na rynek suszy warzywnych Warzywko.
- Optymalizacja oferty produktowej marki Vegeta i wprowadzenie Vegety Natur w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów względem naturalnej żywności.
Marketing Assistant Central and Eastern Europe and Israel
Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych dla marki Enfamil.
Regularna analiza poziomu sprzedaży (IMS i Nielsen).
Monitorowanie aktywności konkurencji.
Monitorowanie budżetu i ewidencjonowanie wydatków marketingowych.
Współpraca z działem medycznym i prawnym w zakresie materiałów marketingowych.
Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów reklamowych i promocyjnych oraz przy realizacji eventów.
Ścisła współpraca z działem sprzedaży, rejestracji i dystrybucji.
Udział w prowadzeniu badań rynku: badania focusowe, CATI.
Reprezentacja firmy w trakcie targów.
Współpraca z wydawnictwami czasopism medycznych i prasy dla rodziców.
Osiągnięcia:
- Zaplanowanie i koordynacja wyjazdu najważniejszych KOL (Key Opinion Leaders) na konferencję w Japonii.
- Zorganizowanie udziału firmy w targach Mother&Baby.
Regularna analiza poziomu sprzedaży (IMS i Nielsen).
Monitorowanie aktywności konkurencji.
Monitorowanie budżetu i ewidencjonowanie wydatków marketingowych.
Współpraca z działem medycznym i prawnym w zakresie materiałów marketingowych.
Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów reklamowych i promocyjnych oraz przy realizacji eventów.
Ścisła współpraca z działem sprzedaży, rejestracji i dystrybucji.
Udział w prowadzeniu badań rynku: badania focusowe, CATI.
Reprezentacja firmy w trakcie targów.
Współpraca z wydawnictwami czasopism medycznych i prasy dla rodziców.
Osiągnięcia:
- Zaplanowanie i koordynacja wyjazdu najważniejszych KOL (Key Opinion Leaders) na konferencję w Japonii.
- Zorganizowanie udziału firmy w targach Mother&Baby.
Marketing Assistant
- Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów reklamowych i promocyjnych.
- Tworzenie wymagań dla strony internetowej firmy oraz reklam prasowych.
- Reprezentacja firmy w trakcie targów.
- Analiza rezultatów prowadzonych akcji promocyjnych.
- Monitorowanie budżetu i ewidencjonowanie wydatków marketingowych.
- Tworzenie wymagań dla strony internetowej firmy oraz reklam prasowych.
- Reprezentacja firmy w trakcie targów.
- Analiza rezultatów prowadzonych akcji promocyjnych.
- Monitorowanie budżetu i ewidencjonowanie wydatków marketingowych.
Projekty
Szkolenia i kursy
ZARZĄDZANIE: Skuteczny menedżer; Zarządzanie przez cele; Komunikacja w pracy menedżera; Profesjonalny feedback managerski; Rozwiązywanie konfliktów.
MARKETING: Zarządzanie marką w praktyce. Branding; New product development; Droga rozwoju marki, produktu, firmy wiedzie przez innowację; Skuteczna analiza działań marketingowych w praktyce.
INNE: Sztuka prezentacji; Zarządzanie stresem.
Dobra znajomość GMP, GHP, HACCP.
MARKETING: Zarządzanie marką w praktyce. Branding; New product development; Droga rozwoju marki, produktu, firmy wiedzie przez innowację; Skuteczna analiza działań marketingowych w praktyce.
INNE: Sztuka prezentacji; Zarządzanie stresem.
Dobra znajomość GMP, GHP, HACCP.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Turystyka, polski rock, siatkówka, psychologia społeczna
Inne
Prawo jazdy: kategoria B
Znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Znajomość systemu SAP
Znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Znajomość systemu SAP
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Salon Kobiet w Warszawie
Salon Kobiet w Warszawie to grupa adresowana do wspaniałych Warszawianek, zarówno tych miejscowych, jak i przyjezdnych, które mają pasje, biznesy oraz są spragnione rozwoju i kontaktu z innymi równie