Anna Madejska

Account/Project Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

HAML Project Management Sales Zarządzanie zespołem Automatyzacja marketingu Java podstawy CSS podstawy Zoho CRM Zoho Campaigns

Doświadczenie zawodowe

Logo
Account Manager
Z Partner Sp. z o.o. Sp. k. (poprzednio MMI Group Sp. z o.o.)
Komunikacja i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami,
Raportowanie postępu projektu, wyszukiwanie i zrozumienie oczekiwań klientów,
Tworzenie harmonogramu i zasobów potrzebnych do realizacji projektu,
Budowanie zespołu (rekrutacja),
Zarządzanie 4 osobowym zespołem (przypisywanie i ustalanie priorytetu zadań, delegowanie odpowiedzialności, wspieranie zespołu, rozwiązywanie ewentualnych konfliktów),
Zarządzanie ok 5-8 projektami (uruchamianie i zamykanie projektów, zarządzanie procesem dostarczania projektów, wyjaśnienie celów i rezultatów projektu, monitorowanie projektu, zapewnianie jakości).
MMI Group
Sprzedawca aplikacji Zoho
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów,
Ocena potrzeb biznesowych Klientów,
Doradztwo w licencjonowaniu aplikacji Zoho,
Wsparcie Klientów w rozszerzaniu rozwiązania Zoho tak aby spełniało ich oczekiwania biznesowe,
Podtrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, Sporządzanie kompilacji ofert oraz wystawianie dokumentów sprzedażowych,
Monitorowanie przebiegu realizacji projektu,
Opracowywanie kampanii mailowych, autoresponderów.
Logo
Referent ds. sprzedaży
Daniel Szymański Tryumf Trofea Sportowe
Obsługa bieżących Klientów,
Doradztwo w wyborze odpowiednich nagród dla Klientów,
Przygotowywanie ofert handlowych,
Podtrzymywanie stałych relacji z klientami,
Monitorowanie realizacji zamówień,
Wystawianie dokumentów sprzedażowych.
Cortland sp. z o.o.
Asystentka handlowców

Szkolenia i kursy

Kurs Java w Software Development Academy "Java od podstaw" (w trakcie)
Kurs angielskiego - cetyfikat TOEIC - A2
Prawo jazdy kat.B

Edukacja

Logo
Ekonomika biznesu zagranicznego i integracji europejskiej, średnie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Organizacje

Fundacja Mikropsy - wolontariusz, dom tymczasowy

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Zarządzanie kontaktami z klientami
Zarządzanie kontaktami z klientami
CRM wielka niepewność i równie wielkie możliwośći.