Anna Łuniewska (Roguska)

Anna Łuniewska (Roguska)

Corporate Communication Manager, Pure Health & Fitness
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CRM Microsoft Excel Microsoft Office Negocjacje PowerPoint

Doświadczenie zawodowe

Pure Health & Fitness
Corporate Communication Manager
Zakres obowiązków:
- samodzielne planowanie i wdrażanie projektów marketingowych wspierających sprzedaż działu corporate. Wdrażanie projektów New Business.
- współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. agencjami reklamowymi, drukarniami, partnerami handlowymi, potencjalnymi klientami)
- opracowywanie materiałów reklamowych, technicznych i narzędzi sprzedaży (katalogi, foldery, prezentacje, ulotki, gadżety reklamowe, mailing)
- analiza rynku i konkurencji. Poszukiwanie i wdrażanie nowych kanałów sprzedaży.
- tworzenie dokumentacji i raportów z wykonanych akcji. Zarządzanie bazą klientów.
- PR i promocja firmy na runku B2B

Osiągnięcia:
- wzrost sprzedaży o 40% po 2 miesiącach działań marketingowych
- pozyskanie nowych kanałów dystrybucji
- restrukturyzacja i znaczne obniżenie kosztów procesu zamówień
- współpraca przy wprowadzaniu systemu CRM
Logo
Menedżer Projektu
Łunibud Sp. J.
Zakres obowiązków:
- koordynacja projektów inwestycyjnych w sektorze publicznym
i prywatnym
- współpraca z kontrahentami i dostawcami
- pozyskiwanie nowych kontraktów
- PR i promocja firmy

Osiągnięcia:
- obniżenie kosztu zakupu materiałów
- wprowadzenie firmy na rynek inwestycji komercyjnych, pozyskanie kontraktu na wykonanie oddziałów PKO BP
- nominacja firmy do nagrody „Diamenty Forbesa”
Telewizja Polska S.A.
Specjalista w Biurze Marketingu
Zakres obowiązków:
- organizacja i obsługa przedsięwzięć o charakterze handlowym, promocyjnym i wizerunkowym na rynkach zagranicznych i krajowym
- realizacja produkcji materiałów reklamowych, promocyjnych dla celów promocji sprzedaży na rynkach zagranicznych i budowania PR za granicą
- współpraca przy organizacji konferencji prasowych TVP1 i TVP2

Osiągnięcia:
- obniżenie kosztów produkcji materiałów promocyjnych o 20%, podpisanie umów z nowymi dostawcami i renegocjacja z dotychczasowymi;
- zrealizowanie z sukcesem imprez zagraniczne m.in.
targi: MIPCOM Cannes, Hong Kong Filmart,
festiwale: Berlinale, Marche du Film Cannes, Polish Film Festival in America
- zakończone organizacyjnym sukcesem imprezy krajowe:
Opole 2010 i 2011, Festiwal w Gdyni, Tour de Pologne
Wydarzenia specjalne- Gala 40-lecia TVP2
Media Corporation Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
Zakres obowiązków:
- współpraca przy produkcji i promocja programów telewizyjnych m.in. teleturnieju „Jaka to Melodia?” TVP1, programu „Europa da się lubić” TVP2, serialu „Blondynka” TVP1
- współpraca przy produkcji i promocja imprez m.in. Gala „Wiktorów”, gala „Piękniejsza Polska”
- organizacja konferencji i pokazów prasowych
- kontakt z prasą, PR programów telewizyjnych
- praca z klientem, pozyskiwanie sponsorów

Osiągnięcia:
- pozyskanie sponsorów, umowy zarówno finansowe jak i barterowe
- cotygodniowe publikacje prasowe o znacznych wartościach
Dzięki przeprowadzonym przeze mnie działaniom marketingowym i PR osiągnięto:
- b.wysoka oglądalność serialu „Blondynka” (ponad 6mln.) i podpisana umowa na kolejny sezon
- oglądalność teleturnieju „Jaka to Melodia?” była najwyższa wśród wszystkich programów emitowanych w Sylwestra i Nowy Rok przez 3 lata

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Zarządzania Marką, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Marketingu i Mediów- roczne stypendium Universita degli Studi di Teramo – Włochy, , magisterskie
Universita degli Studi di Teramo - Italy
Logo
Zarządzanie spec. Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie