Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
manager marketingu, specjalista ds. marketingu, specjalista ds. sprzedaży
Lecce Pen Polska Sp z o.o./ Lecce Pen Poland sp z o.o.
PR – tworzenie dobrego wizerunku firmy
- marketing strategiczny i operacyjny, opracowanie budżetu i planu marketingowego, przygotowanie analiz marketingowych, wdrażanie i nadzorowanie realizacji planu marketingowego, tworzenie koncepcji i koordynację akcji promocyjnych, organizację imprez okolicznościowych i udziału firmy w wydarzeniach branżowych (targi), opracowywanie materiałów reklamowych, przygotowywanie prezentacji produktowych i szkoleniowych w Power Poincie oraz Newsletter’ów oraz innych materiałów graficznych w Corelu (Corel Photo Paint),
- zarządzanie stroną internetową, współpracę z administratorem strony, CMS, współpracę z firmami zajmującym się pozycjonowaniem stron i linkami sponsorowanymi,
- rekrutację i selekcję pracowników, szkolenie nowych pracowników (przygotowanie prezentacji szkoleniowych w Power Poincie)
- współpracę z klientem biznesowym (klienci krajowi i zagraniczni),
- planowanie zaopatrzenia, negocjowanie umów, współpracę
z dostawcami zagranicznymi w j. niemieckim i j. angielskim, organizację transportów, współpracę z Urzędem Celnym.
- marketing strategiczny i operacyjny, opracowanie budżetu i planu marketingowego, przygotowanie analiz marketingowych, wdrażanie i nadzorowanie realizacji planu marketingowego, tworzenie koncepcji i koordynację akcji promocyjnych, organizację imprez okolicznościowych i udziału firmy w wydarzeniach branżowych (targi), opracowywanie materiałów reklamowych, przygotowywanie prezentacji produktowych i szkoleniowych w Power Poincie oraz Newsletter’ów oraz innych materiałów graficznych w Corelu (Corel Photo Paint),
- zarządzanie stroną internetową, współpracę z administratorem strony, CMS, współpracę z firmami zajmującym się pozycjonowaniem stron i linkami sponsorowanymi,
- rekrutację i selekcję pracowników, szkolenie nowych pracowników (przygotowanie prezentacji szkoleniowych w Power Poincie)
- współpracę z klientem biznesowym (klienci krajowi i zagraniczni),
- planowanie zaopatrzenia, negocjowanie umów, współpracę
z dostawcami zagranicznymi w j. niemieckim i j. angielskim, organizację transportów, współpracę z Urzędem Celnym.
referent
ZBM sp z o.o.
- organizację zebrań nowo powstałych wspólnot mieszkaniowy,
- przygotowywanie materiałów i dokonanie wszystkich czynności dla nowo powstałych wspólnot, w tym:
a) Przygotowywanie protokołów przekazania lokalu
b) Przygotowywanie uchwał
c) Przygotowanie planu gospodarczego
d) Sporządzanie protokołów z zebrań
e) Występowanie o nadanie numeru REGON,
- ewidencjonowanie nowo powstałych wspólnot mieszkaniowych,
- przygotowywanie umów w imieniu wspólnot,
- przygotowanie protokołów przejęcia – przekazania nieruchomości,
- prowadzenie korespondencji w zakresie nieruchomości wspólnej.
- przygotowywanie materiałów i dokonanie wszystkich czynności dla nowo powstałych wspólnot, w tym:
a) Przygotowywanie protokołów przekazania lokalu
b) Przygotowywanie uchwał
c) Przygotowanie planu gospodarczego
d) Sporządzanie protokołów z zebrań
e) Występowanie o nadanie numeru REGON,
- ewidencjonowanie nowo powstałych wspólnot mieszkaniowych,
- przygotowywanie umów w imieniu wspólnot,
- przygotowanie protokołów przejęcia – przekazania nieruchomości,
- prowadzenie korespondencji w zakresie nieruchomości wspólnej.
Szkolenia i kursy
2009 “Profesjonalna Sprzedaż”
2007 “Stories, language and culture in the Business English classroom” - EGIS
2006 “On the Road to Success…” - Pearson Longman,
2006 “ABC of a Successful Teacher. Ideas for Teaching Young Teenagers” – PWN,
2005 “How to blend your learning in the Business English classroom.” - Oxford University Press,
2005 “European Language Label” – PWN,
2002 “Getting students to talk: the magic ingredients” – Oxford University Press,
2003 “Going for Gold – Market Leaders at the cutting Edge of Europe “ –Pearson Longman,
2004 “Become an Expert!”, “Best Friend: How to help students understand and use English” – Pearson Longman,
2002 “What English to Teach: the difference between Professional, Aspirational and Business English” – Centrum Szkoleniowe Macmillan Polska,
2002 “Teacher Training Day” – International House.
2007 “Stories, language and culture in the Business English classroom” - EGIS
2006 “On the Road to Success…” - Pearson Longman,
2006 “ABC of a Successful Teacher. Ideas for Teaching Young Teenagers” – PWN,
2005 “How to blend your learning in the Business English classroom.” - Oxford University Press,
2005 “European Language Label” – PWN,
2002 “Getting students to talk: the magic ingredients” – Oxford University Press,
2003 “Going for Gold – Market Leaders at the cutting Edge of Europe “ –Pearson Longman,
2004 “Become an Expert!”, “Best Friend: How to help students understand and use English” – Pearson Longman,
2002 “What English to Teach: the difference between Professional, Aspirational and Business English” – Centrum Szkoleniowe Macmillan Polska,
2002 “Teacher Training Day” – International House.
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy