Anna Lopko

Anna Lopko

Warszawa
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Marketing internetowy Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Best Film Co Sp. z o.o.
Specjalista ds promocji
Stopklatka SA
Specjalista ds. Marketingu i Promocji
- pozyskiwanie patronów medialnych, tworzenie i realizacja umów patronackich oraz barterowych
- współpraca barterowa oraz realizacja kampanii promocyjno-reklamowych na antenie Stopklatki TV ( Helios, Grupa Radiowa Agory, Inforadio, Next Film, „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Telewizja Kino Polska i in.)
- realizacja kampanii reklamowych na portalu Stopklatka.pl dla dystrybutorów filmowych takich jak Kino Świat, Solopan, Gutek Film, Next Film, Galapagos, Spectator, Monolith
- realizacja kampanii reklamowych na portalu Stopklatka.pl w ramach współpracy
z festiwalami (Festiwal Filmowy w Gdyni, Krakowski Festiwal Filmowy, Orange Kino Letnie, Screen & Sound Fest. – Let’s see the music 2014, Festiwal Sputnik nad Polską i in.)
- współpraca z biurem reklamy Polsat Media
- kontakty z TV giude’ami, dostarczanie do prasy ramówki kanału Stopklatka TV
Media Point Group
Specjalista/Koordynator ds. Promocji
Odpowiedzialna za:
- pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych, tworzenie i realizacja umów patronackich i barterowych dotyczących magazynów: Film, Wprost, Bloomberg Businessweek Polska
- realizację kampanii promocyjno-reklamowej magazynów: Wprost, Film, Bloomberg Businessweek Polska - kontakt z redakcjami oraz grafikami
- ewidencję dokumentacji związanej z promocjami, współpracę z działami odpowiedzialnymi za wdrażanie promocji
- realizację imprez i gal magazynów: Bloomberg Businessweek Polska – „TOP20”,
Wprost - „Innowacje 2011”, „Człowiek Roku 2011”, „Nagroda Kisiela 2011”,
Film – „Złote Kaczki 2011”, pełna współpraca z wykonawcami i podwykonawcami
- zarządzanie Klubem Filmowym na łamach portalu miesięcznika FILM - pozyskiwanie patronatów oraz gadżetów reklamowych
- aktualizację prenumeraty miesięcznika Film oraz administrację strony www.film.com.pl w zakresie CMS; prowadzenie zleceń reklamowych oraz trafficu reklam; dystrybucję magazynów i materiałów reklamowych
Pałacowe Centrum Konferencyjne Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
Odpowiedzialna za:
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie relacji
z klientami; tworzenie i aktualizowanie firmowych baz danych (wybrani klienci: Polkomtel SA, Urząd Dzielnicy Praga, Xella Polska Sp. z o.o., Henkel Polska Sp. z o.o., Bonduelle Polska S.A., Federacja Związków Pracodawców Energetyki Polskiej, Johnson Diversey Polska Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Nycomed Sp. z o.o., Urząd Lotnictwa Cywilnego, Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej)
- organizację konferencji i szkoleń, imprez oraz przyjęć okolicznościowych
- budżetowanie należności
- kreowanie i przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych
- nadzór nad zespołem pracowników służby hotelowej
- reprezentowanie firmy na targach
Logo
Specjalista ds. Rezerwacji Grupowych
Cinema City Poland Sp. z o.o. (Warszawa)
Odpowiedzialna za:
- kompleksowe przygotowywanie ofert dla grup zorganizowanych
- tworzenie pakietów promocyjnych, współpracę z działem marketingu
- realizację planów sprzedażowych, nawiązywanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, tworzenie i rozwijanie baz danych klientów, prowadzenie cotygodniowych raportów ze sprzedaży
- reprezentowanie firmy na targach
Logo
Pracownik Działu Obsługi Baru/Widza/Kas
Cinema City Poland Sp. z o.o. (Warszawa)
Odpowiedzialna za:
- wsparcie przy organizacji premier filmowych
- sprzedaż sugerowaną produktów barowych

Edukacja

Logo
Zarządzanie (Komunikacja Społeczna i PR), magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing (Reklama i Marketing), licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Fitness, Modeling, Kino

Inne

- obsługa Pakietu MS Office
- obsługa urządzeń biurowych
- podstawy księgowości
- umiejętność pracy w zespole
- kreatywność, pracowitość, punktualność, dyspozycyjność
- odpowiedzialność i duże zaangażowanie w wykonywane zadania

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Art of Events
Art of Events
Grupa dla wszystkich, którzy organizują konferencje i eventy. Wolna od spamu.
Atmosfera Skydiving Club
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Chilli ZET
Chilli ZET
Chilli ZET - Nastaw się na chill out
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dział Marketingu
Dział Marketingu
Dyskusje pracowników Działu Marketingu
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Events/HR
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com