Anna Lopko
Warszawa
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i Promocji
- pozyskiwanie patronów medialnych, tworzenie i realizacja umów patronackich oraz barterowych
- współpraca barterowa oraz realizacja kampanii promocyjno-reklamowych na antenie Stopklatki TV ( Helios, Grupa Radiowa Agory, Inforadio, Next Film, „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Telewizja Kino Polska i in.)
- realizacja kampanii reklamowych na portalu Stopklatka.pl dla dystrybutorów filmowych takich jak Kino Świat, Solopan, Gutek Film, Next Film, Galapagos, Spectator, Monolith
- realizacja kampanii reklamowych na portalu Stopklatka.pl w ramach współpracy
z festiwalami (Festiwal Filmowy w Gdyni, Krakowski Festiwal Filmowy, Orange Kino Letnie, Screen & Sound Fest. – Let’s see the music 2014, Festiwal Sputnik nad Polską i in.)
- współpraca z biurem reklamy Polsat Media
- kontakty z TV giude’ami, dostarczanie do prasy ramówki kanału Stopklatka TV
- współpraca barterowa oraz realizacja kampanii promocyjno-reklamowych na antenie Stopklatki TV ( Helios, Grupa Radiowa Agory, Inforadio, Next Film, „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Telewizja Kino Polska i in.)
- realizacja kampanii reklamowych na portalu Stopklatka.pl dla dystrybutorów filmowych takich jak Kino Świat, Solopan, Gutek Film, Next Film, Galapagos, Spectator, Monolith
- realizacja kampanii reklamowych na portalu Stopklatka.pl w ramach współpracy
z festiwalami (Festiwal Filmowy w Gdyni, Krakowski Festiwal Filmowy, Orange Kino Letnie, Screen & Sound Fest. – Let’s see the music 2014, Festiwal Sputnik nad Polską i in.)
- współpraca z biurem reklamy Polsat Media
- kontakty z TV giude’ami, dostarczanie do prasy ramówki kanału Stopklatka TV
Specjalista/Koordynator ds. Promocji
Odpowiedzialna za:
- pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych, tworzenie i realizacja umów patronackich i barterowych dotyczących magazynów: Film, Wprost, Bloomberg Businessweek Polska
- realizację kampanii promocyjno-reklamowej magazynów: Wprost, Film, Bloomberg Businessweek Polska - kontakt z redakcjami oraz grafikami
- ewidencję dokumentacji związanej z promocjami, współpracę z działami odpowiedzialnymi za wdrażanie promocji
- realizację imprez i gal magazynów: Bloomberg Businessweek Polska – „TOP20”,
Wprost - „Innowacje 2011”, „Człowiek Roku 2011”, „Nagroda Kisiela 2011”,
Film – „Złote Kaczki 2011”, pełna współpraca z wykonawcami i podwykonawcami
- zarządzanie Klubem Filmowym na łamach portalu miesięcznika FILM - pozyskiwanie patronatów oraz gadżetów reklamowych
- aktualizację prenumeraty miesięcznika Film oraz administrację strony www.film.com.pl w zakresie CMS; prowadzenie zleceń reklamowych oraz trafficu reklam; dystrybucję magazynów i materiałów reklamowych
- pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych, tworzenie i realizacja umów patronackich i barterowych dotyczących magazynów: Film, Wprost, Bloomberg Businessweek Polska
- realizację kampanii promocyjno-reklamowej magazynów: Wprost, Film, Bloomberg Businessweek Polska - kontakt z redakcjami oraz grafikami
- ewidencję dokumentacji związanej z promocjami, współpracę z działami odpowiedzialnymi za wdrażanie promocji
- realizację imprez i gal magazynów: Bloomberg Businessweek Polska – „TOP20”,
Wprost - „Innowacje 2011”, „Człowiek Roku 2011”, „Nagroda Kisiela 2011”,
Film – „Złote Kaczki 2011”, pełna współpraca z wykonawcami i podwykonawcami
- zarządzanie Klubem Filmowym na łamach portalu miesięcznika FILM - pozyskiwanie patronatów oraz gadżetów reklamowych
- aktualizację prenumeraty miesięcznika Film oraz administrację strony www.film.com.pl w zakresie CMS; prowadzenie zleceń reklamowych oraz trafficu reklam; dystrybucję magazynów i materiałów reklamowych
Specjalista ds. Marketingu
Odpowiedzialna za:
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie relacji
z klientami; tworzenie i aktualizowanie firmowych baz danych (wybrani klienci: Polkomtel SA, Urząd Dzielnicy Praga, Xella Polska Sp. z o.o., Henkel Polska Sp. z o.o., Bonduelle Polska S.A., Federacja Związków Pracodawców Energetyki Polskiej, Johnson Diversey Polska Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Nycomed Sp. z o.o., Urząd Lotnictwa Cywilnego, Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej)
- organizację konferencji i szkoleń, imprez oraz przyjęć okolicznościowych
- budżetowanie należności
- kreowanie i przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych
- nadzór nad zespołem pracowników służby hotelowej
- reprezentowanie firmy na targach
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie relacji
z klientami; tworzenie i aktualizowanie firmowych baz danych (wybrani klienci: Polkomtel SA, Urząd Dzielnicy Praga, Xella Polska Sp. z o.o., Henkel Polska Sp. z o.o., Bonduelle Polska S.A., Federacja Związków Pracodawców Energetyki Polskiej, Johnson Diversey Polska Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Nycomed Sp. z o.o., Urząd Lotnictwa Cywilnego, Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej)
- organizację konferencji i szkoleń, imprez oraz przyjęć okolicznościowych
- budżetowanie należności
- kreowanie i przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych
- nadzór nad zespołem pracowników służby hotelowej
- reprezentowanie firmy na targach
Specjalista ds. Rezerwacji Grupowych
Cinema City Poland Sp. z o.o. (Warszawa)
Odpowiedzialna za:
- kompleksowe przygotowywanie ofert dla grup zorganizowanych
- tworzenie pakietów promocyjnych, współpracę z działem marketingu
- realizację planów sprzedażowych, nawiązywanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, tworzenie i rozwijanie baz danych klientów, prowadzenie cotygodniowych raportów ze sprzedaży
- reprezentowanie firmy na targach
- kompleksowe przygotowywanie ofert dla grup zorganizowanych
- tworzenie pakietów promocyjnych, współpracę z działem marketingu
- realizację planów sprzedażowych, nawiązywanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, tworzenie i rozwijanie baz danych klientów, prowadzenie cotygodniowych raportów ze sprzedaży
- reprezentowanie firmy na targach
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Fitness, Modeling, Kino
Inne
- obsługa Pakietu MS Office
- obsługa urządzeń biurowych
- podstawy księgowości
- umiejętność pracy w zespole
- kreatywność, pracowitość, punktualność, dyspozycyjność
- odpowiedzialność i duże zaangażowanie w wykonywane zadania
- obsługa urządzeń biurowych
- podstawy księgowości
- umiejętność pracy w zespole
- kreatywność, pracowitość, punktualność, dyspozycyjność
- odpowiedzialność i duże zaangażowanie w wykonywane zadania
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.