Wypowiedzi
-
Niestety Aniu też mam takie spostrzeżenia. Mam jednak nadzieję, że krajobraz będzie się z czasem zmieniał w końcu powstaje tu dużo nowych osiedli
-
Nasz Klient to firma działające nieprzerwanie od wielu lat na rynku dydaktycznym. Posiada zakład produkcyjny zatrudniający kilkadziesiąt osób, również zakład poligraficzny. Celem firmy jest dostarczanie produktów na najwyższym poziomie zarówno od strony merytorycznej jak i jakości. Od kilku lat podbija także rynki w krajach Unii Europejskiej zdobywając uznanie klientów w całej Europie. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do swojego warszawskiego oddziału osoby na stanowisko:
Kontroler Finansowy- Produkcja
Nr Ref: KF-07
Profil Kandydata::
Wykształcenie wyższe ( finansowe lub ekonomiczne)
Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość rozliczeń procesów produkcyjnych
Praktyczna znajomość zasad rachunkowości zarządczej budżetowania i prawa podatkowego, a także rozliczeń PIT, VAT, ZUS
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy
Mile widziana znajomość narzędzi księgowych firmy InsERT (Rewizor/ Subiekt/ Fabrykant)
Chęć rozwoju zawodowego w kierunku samodzielnego zarządzania finansami firmy
Umiejętność pracy w zespole.
Zadania:
Zarządzanie zespołem Księgowym liczącym 5 osób
Raportowanie do Zarządu Firmy
Nadzór nad całokształtem pracy działu finansowego,
Kontrola przestrzegania procedur finansowych, budżetów
Przygotowywanie kwartalnych Raportów, a także raportów rocznych
Bieżąca sprawozdawczość zarządcza
Oferujemy:
Możliwość współtworzenia i budowania działu finansowego
Pracę w dynamicznym środowisku pracy
Pracę w młodym, sympatycznym zespole
Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość awansu
Samochód służbowy
Osoby zainteresowane aplikacją na ww stanowisko prosimy o przesłanie swojego CV na adres e-mail: a.lis@jobfinder.pl z dodaniem Nr Ref:
KF-07,
Nasz kontakt pod numerem : 022 556 24 70
http://jobfinder.pl
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883."Anna Lis edytował(a) ten post dnia 25.04.07 o godzinie 16:24 -
Nasz Klient, posiadający przepiękny Hotel 3* na zachodnim wybrzeżu Irlandii poszukuje do swojego zespołu Szefa Kuchni. Hotel posiada 50 pokoi, a także centrum konferencyjne obsługujące imprezy okolicznościowe na 500 osób. W Hotelu znajdują się 3 restauracje.
Typ kuchni- europejska. Kuchnia jest nowoczesna, dobrze wyposażona. Do profesjonalnego zespołu obsługi hotelowej poszukujemy:
Szef Kuchni- Hotel, Irlandia NR REF:SKI-07
WYMAGANE KWALIFIKACJE / DOŚWIADCZENIE
Wykształcenie najchętniej zawodowe, minimum średnie
Doświadczenie w pracy Szefa Kuchni min. 5-7 lat w pracy w kuchni restauracyjnej lub hotelowej
Doświadczenie w przygotowywaniu imprez okolicznościowych na min. 500 osób
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem kilkunasto- osobowym
Doświadczenie w pracy z budżetem
Doświadczenie w zarządzaniu magazynem
Chęć pracy w Irlandii
Znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym
OBOWIĄZKI
Zarządzanie kuchnią w Hotelu 3* w Irlandii Zachodniej, posiadającym 3 restauracje,
Koordynowanie imprez typu wesela, targi na 400/500 osób.
Praca w zespole, przy jego jednoczesnym zarządzaniu
Udział w budowaniu budżetu i jego realizacji.
Możliwość realizowania własnych pomysłów w menu kuchni
OFERUJEMY
Pracę na pełen etat
Atrakcyjne wynagrodzenie + premia wynosząca 40 % pensji przy realizowaniu założeń budżetowych.
Możliwość przeprowadzki z rodziną, oferowana jest pomoc przy organizowaniu szkoły dla dzieci.
Zapewnione mieszkanie i wyżywienie
Możliwość pracy na kontraktach długoterminowych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego
CV w j. angielskim na adres m.maliszewska@jobfinder.pl prośba o podanie numeru referencyjnego stanowiska, na które Państwo aplikują.
Na CV bardzo proszę o umieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883." -
Nasz klient, wydawnictwo kartograficzne zajmujące się opracowywaniem atlasów dużych aglomeracji oraz map, w związku z dynamicznym rozwojem i planowanym otwarciem portalu turystycznego poszukuje do Warszawy osoby na stanowisko:
Webmaster
Nr ref: W-07
Zadania:
Cięcie grafiki i projektowanie układu elementów ściśle na podstawie projektu graficznego,
Wstawianie i obróbka estetyczna tekstów serwisów internetowych,
Projektowanie banerów, ogłoszeń reklamowych,
Tworzenie grafiki dla Internetu,
Koordynowanie projektów i akcji promocyjnych od strony graficznej.
Wymagania:
Doświadczenie na tym stanowisku (wymagane przesłanie portfolio),
Znajomość programów XHTML, HTML i CSS, PHP, MySQL, Flash
Znajomość nowych technologii,
Kreatywność,
Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów
doświadczenie w branży turystycznej.
Oferujemy:
Pracę od zaraz, na pełen etat na samodzielnym stanowisku,
Miłą atmosferę pracy,
Wyzwania dla ambitnych, ponieważ Wydawnictwo wchodzi w nowe obszary działania
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na adres
a.lis@jobfinder.pl, tel: 022 556 24 70
Nr ref.: W-07
Na CV bardzo proszę o umieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883." -
Nasz Klient to Firma, której głównym udziałowcem jest z największych producentów materiałów termoizolacyjnych w Środkowej Europie, mająca swoją siedzibę pod Warszawą, ale prężnie działająca na terenie całego kraju.
W związku z dynamicznym rozwojem swojej działalności w Polsce poszukuje do swojego zespołu handlowego osoby najchętniej z Krakowa, na stanowisko:
REGIONALNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Nr Ref: SIZ-07
Zakres obowiązków:
Realizacja planu sprzedaży
Budowanie relacji z klientami
Aktywne poszukiwanie nowych klientów
Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
Negocjacje i podpisywanie umów
Prowadzenie bieżącej obsługi handlowej klienta
Aktualizacja bazy danych klientów
Udział w działaniach promujących oferowane usługi i rozwiązania oferowane przez Firmę.
Poszerzanie znajomości technologii i produktów pozwalających na prowadzenie wstępnych rozmów z klientem
Profil Kandydata:
Osoba komunikatywna,
Doświadczenie w sprzedaży, najchętniej na samodzielnym stanowisku
Wykształcenie średnie lub wyższe,
Mile widziana znajomość branży budowlanej
Osoba samodzielna, zdyscyplinowana
zdeterminowana na wyniki,
umiejąca nawiązywać relacje interpersonalne,
lubiąca pracę w sprzedaży, obowiązkowa.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznym, prężnym zespole
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pracę w międzynarodowym środowisku zarówno w firmie, jak i z Klientami
Szkolenia produktowe
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Stała praca na umowę o pracę + bardzo atrakcyjny system prowizyjny
Samochód służbowy, telefon, komputer
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: a.lis@jobfinder.pl
Telefon kontaktowy: 0 22 556 24 70. Prośba o dodanie w temacie wiadomości numeru referencyjnego: SIZ-07
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883." -
Nasz Klient to duża firma działająca w sektorze farmacji, mająca swoje oddziały w całej Polsce. Firma jest jednym z trzech największych dystrybutorów farmaceutycznych na polskim rynku. Została założona w 1990 i od tego momentu bardzo dynamicznie się rozwija.
Do swojego zespołu w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:
Asystent Zarządu- Prawnik
Nr Ref: AZ-07
Zadania:
bliska współpraca z Zarządem Spółki
administracyjne wsparcie prac Zarządu
organizacja spotkań i wyjazdów biznesowych
sporządzanie korespondencji
administracja procesem aktualizacji informacji, w tym dystrybucja i archiwizacja dokumentów
współpraca przy realizacji zadań PR
administracja raportami giełdowymi
wsparcie prawne na podstawowym poziomie
Profil Kandydata:
wyższe wykształcenie – prawnicze
biegłą znajomość języka angielskiego
umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
doświadczenie procesach giełdowych będzie atutem
dobrą organizację pracy i zaangażowanie
odporność na stres
doświadczenie w sprawach PR będzie atutem
bardzo dobrą znajomość komputera w zakresie MS Office
Oferujemy:
Pracę w Biurze Zarządu bardzo dużej firmy
Umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w spółce giełdowej
Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV z numerem referencyjnym
Nr Ref: AZ-07
na adres: a.lis@jobfinder.pl, Tel: 0 22 556 24 70
http://jobfinder.pl
(z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.") -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Przedstawiciel Handlowy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Przedstawiciel Handlowy