Umiejętności
Analiza rynku
zarządzanie marką
Badania marketingowe
Badania jakościowe
Audyt wewnętrzny
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Product Specialist
• Współpraca z Dyrektorem Grupy Produktów odnośnie opracowywania strategii działania dla nowych produktów i obecnych.
• Budowanie trwałych relacji i aktywna współpraca z dostawcami w zakresie zmian w technologii, rozwoju produktów oraz innych działań strategicznych.
• Współpraca przy procesach certyfikacji i re-certyfikacji.
• Zarządzanie dokumentacją techniczną podległej grupy produktów.
• Budowanie wizerunku firmy (wizyty i szkolenia produktowe w Polsce i za granicą).
• Praca z bazą danych, analiza rynku sprzedaży, konkurencji oraz trendów rozwoju.
• Budowanie trwałych relacji i aktywna współpraca z dostawcami w zakresie zmian w technologii, rozwoju produktów oraz innych działań strategicznych.
• Współpraca przy procesach certyfikacji i re-certyfikacji.
• Zarządzanie dokumentacją techniczną podległej grupy produktów.
• Budowanie wizerunku firmy (wizyty i szkolenia produktowe w Polsce i za granicą).
• Praca z bazą danych, analiza rynku sprzedaży, konkurencji oraz trendów rozwoju.
Product Specialist
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek - współpraca z Kierownikiem Grupy Produktowej (opracowywanie strategii działania - zależności marketingowe i sprzedażowe).
• Kontakt z dostawcami w zakresie zmian w technologii i rozwoju produktów.
• Zarządzanie dokumentacją techniczną podległej grupy produktów.
• Budowanie wizerunku firmy (wizyty i szkolenia produktowe w Polsce i za granicą).
• Rozstrzyganie postępowań reklamacyjnych, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
• Praca z bazą danych, analiza rynku sprzedaży, konkurencji oraz trendów rozwoju.
• Prowadzenie badań w laboratoriach badawczych oraz jednostkach medycznych.
• Kontakt z dostawcami w zakresie zmian w technologii i rozwoju produktów.
• Zarządzanie dokumentacją techniczną podległej grupy produktów.
• Budowanie wizerunku firmy (wizyty i szkolenia produktowe w Polsce i za granicą).
• Rozstrzyganie postępowań reklamacyjnych, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
• Praca z bazą danych, analiza rynku sprzedaży, konkurencji oraz trendów rozwoju.
• Prowadzenie badań w laboratoriach badawczych oraz jednostkach medycznych.
Assistant of Marketing Department
•Utrzymanie i nawiązanie kontaktu z dostawcami i klientami odnośnie specyfikacji
produktu i artworków
• Współtworzenie dokumentacji technicznej, przygotowanie atworków opakowań
• Analiza sprzedaży oraz poziomu zapasów dla podległej grupy produktów
• Współpraca z Działem Przetargów odnośnie zapisów przetargowych
• Przeprowadzanie badań i testów produktowych
produktu i artworków
• Współtworzenie dokumentacji technicznej, przygotowanie atworków opakowań
• Analiza sprzedaży oraz poziomu zapasów dla podległej grupy produktów
• Współpraca z Działem Przetargów odnośnie zapisów przetargowych
• Przeprowadzanie badań i testów produktowych
Assistant to Management Board
• Współorganizowanie pracy Zarządu Spółki, realizacja powierzonych zadań
• Zarządzanie dokumentacją, tworzenie raportów, sprawozdań, oraz analiz
• Współpraca z Działem Prawnym i Administracyjnym, wsparcie przy rekrutacji
• Kontakt z Oddziałami Zagranicznymi i firmami kooperującymi ze Spółką.
• Zarządzanie dokumentacją, tworzenie raportów, sprawozdań, oraz analiz
• Współpraca z Działem Prawnym i Administracyjnym, wsparcie przy rekrutacji
• Kontakt z Oddziałami Zagranicznymi i firmami kooperującymi ze Spółką.
Internship at Programme Proposals Office
Chancellery of the President of the Republic of Poland
• Tworzenie projektów pism i notatek związanych z bieżącą działalnością Biura
• Współpraca przy przygotowaniu seminariów eksperckich i konferencji
• Pomoc przy organizacji spotkań Forum Debaty Publicznej
• Wsparcie w prowadzeniu bieżących spraw sekretariatu Biura
• Współpraca przy przygotowaniu seminariów eksperckich i konferencji
• Pomoc przy organizacji spotkań Forum Debaty Publicznej
• Wsparcie w prowadzeniu bieżących spraw sekretariatu Biura
Szkolenia i kursy
03.2015 III National exchange of experience for sector of medical devices - TUV NORD Poland
03.2015 Microsoft Excel 2013 - advanced course - Comarch
05.2014 XXV Congress of Science and Training Section Surgical Infections ZGTChP and XXI Congress of the Polish Society of Hospital Infections
05.2014 The conference - "Treatment of Chronic Wounds"
05.2014 The conference - "Challenges of the XXI Century". The chronic wound venous ulcers and diabetic foot syndrome. The latest diagnostic techniques, methods of differentiation, modern treatment methods.
04.2014 Training - "There is no panacea - is a system of Medisorb" - advanced dressings
01.2014 Training " The process of conformity assessment for medical devices, and how to get access the medical products on the European market"
11.2011 – 10.2012 Successful Participation in the project "Spin off /spin out - innovative companies" implemented under the Operational Programme, Human Capital
10– 11.2011 E-learning and online exam with Comarch OPTIMA subject modules: Trading Book, The Book Tax, Trade (logistics), Payroll and HR
05.2008 Rate of adoption of the defense of the elements of Management and Emergency Response
04.2011 Training - "How to communicate effectively with journalists?" conducted by PR Sarota
04.2011 Training-game stimulation, "Category Management Game", organized by Jeronimo Martins Distribution S.A.
05.2011 See how they do the best: Marketing Group Wadowice Group - Development Academy
03.2015 Microsoft Excel 2013 - advanced course - Comarch
05.2014 XXV Congress of Science and Training Section Surgical Infections ZGTChP and XXI Congress of the Polish Society of Hospital Infections
05.2014 The conference - "Treatment of Chronic Wounds"
05.2014 The conference - "Challenges of the XXI Century". The chronic wound venous ulcers and diabetic foot syndrome. The latest diagnostic techniques, methods of differentiation, modern treatment methods.
04.2014 Training - "There is no panacea - is a system of Medisorb" - advanced dressings
01.2014 Training " The process of conformity assessment for medical devices, and how to get access the medical products on the European market"
11.2011 – 10.2012 Successful Participation in the project "Spin off /spin out - innovative companies" implemented under the Operational Programme, Human Capital
10– 11.2011 E-learning and online exam with Comarch OPTIMA subject modules: Trading Book, The Book Tax, Trade (logistics), Payroll and HR
05.2008 Rate of adoption of the defense of the elements of Management and Emergency Response
04.2011 Training - "How to communicate effectively with journalists?" conducted by PR Sarota
04.2011 Training-game stimulation, "Category Management Game", organized by Jeronimo Martins Distribution S.A.
05.2011 See how they do the best: Marketing Group Wadowice Group - Development Academy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
podróże, literatura biznesowa i lifestylowa, zdrowy styl życia
Inne
Audytor wewnętrzny
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.