Anna Ligaj

Specjalista ds. Finansowych i Administracyjnych, AB Development Sp. z o.o.
Brwinów, mazowieckie

Umiejętności

Wycena nieruchomości Nieruchomości komercyjne zarządzanie obiektami Investment Properties Microsoft Office Zarządzanie nieruchomościami Obsługa elektroniczna banków

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AB DEVELOPMENT
Główny Specjalista ds. Finansowych i Administracyjnych
• Bieżąca współpraca z biurem księgowym, kancelariami prawnymi, bankami, firmami ubezpieczeniowymi i kontrahentami firmy,
• Obsługa elektroniczna rachunków bankowych na rzecz kilku firm (monitoring i realizacja płatności ),
• Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i merytorycznym,
• Nadzór finansowo-administracyjny nad sprawami bieżącymi kilku firm (m.in. nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i prawnych, przygotowywanie i składanie wniosków do KRS, do KW, pełna obsługa floty samochodowej i inne),
• Przygotowywanie raportów finansowych, zestawień na potrzeby Zarządu firmy,
• Prowadzenie dla kilku firm kasy gotówkowej jej rozliczanie,
• Obsługa programu Symfonia (wystawianie faktur i ich rozliczanie), wystawianie faktur korygujących, not korygujących, not księgowych
• Znajomość prawa gospodarczego w zakresie przygotowywanie różnego rodzaju umów, np. umów najmu, umów handlowych, umów cesji, umów wierzytelności, umów pożyczek itp.
Decoratum Sp. z o.o.
Główny Specjalista ds. Finansowych i Administracyjnych
• Bieżąca współpraca z biurem księgowym, kancelariami prawnymi, bankami, firmami ubezpieczeniowymi i kontrahentami firmy,
• Obsługa elektroniczna rachunków bankowych na rzecz kilku firm (monitoring i realizacja płatności ),
• Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i merytorycznym,
• Nadzór finansowo-administracyjny nad sprawami bieżącymi kilku firm (m.in. nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i prawnych, przygotowywanie i składanie wniosków do KRS, do KW, pełna obsługa floty samochodowej i inne),
• Przygotowywanie raportów finansowych, zestawień na potrzeby Zarządu firmy,
• Prowadzenie dla kilku firm kasy gotówkowej jej rozliczanie,
• Obsługa programu Symfonia (wystawianie faktur i ich rozliczanie), wystawianie faktur korygujących, not korygujących, not księgowych
• Znajomość prawa gospodarczego w zakresie przygotowywanie różnego rodzaju umów, np. umów najmu, umów handlowych, umów cesji, umów wierzytelności, umów pożyczek itp.
Art Invest
Asystentka Dyrektora
• Poszukiwanie, gromadzenie oraz wnikliwa analiza ofert dotyczących pozyskiwania powierzchni handlowych na sklepy z odzieżą dziecięcą 5-10-15 oraz prezentacja tych ofert do Zarządu
• Współpraca z firmami ds. wynajmu powierzchni handlowych w Centrach Handlowych
• Prowadzenie negocjacji i rozmów dotyczących warunków w umowach
• Przygotowywanie raportów i sprawozdań do Zarządu
• Analiza rynku powierzchni komercyjnych
Logo
Asystentka Dyrektora
Dekoratum
• Poszukiwanie, gromadzenie oraz wnikliwa analiza ofert dotyczących pozyskiwania powierzchni handlowych na sklepy z odzieżą dziecięcą 5-10-15 oraz prezentacja tych ofert do Zarządu
• Współpraca z firmami ds. wynajmu powierzchni handlowych w Centrach Handlowych
• Prowadzenie negocjacji i rozmów dotyczących warunków w umowach
• Przygotowywanie raportów i sprawozdań do Zarządu
• Analiza rynku powierzchni komercyjnych
Komex S.A.
Sekretarka
• Obsługa urządzeń biurowych
• Nadzór nad dokumentacją biurową
• Obsługa bieżąca sekretariatu

Edukacja

Logo
Rachunkowość Finansowa i Zarządcza, studia podyplomowe
Wy ższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa
Logo
Finanse, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego
Logo
Ekonomika Obrotu Celnego, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Nisku

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Inne
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami

Zainteresowania

Jazda rowerem
Wycieczki górskie

Inne

Obsługa programów bankowych: Millennium Bank, Raiffeisen Bank, BHP Bank, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Prawo jazdy kategoria B