Anna Lewandowska
ESG & Corporate Communication Manager
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Zarządzanie Marką
Język angielski w biznesie
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
III 2006 szkolenie „Financial Awareness” dla pracowników Unilever
II 2005 szkolenie „Think on your feet”
XI 2004 szkolenie “Produkt, marka, komunikacja, konsument: nowe trendy w marketingu” dla pracowników Unilever
XII 2003 szkolenie „Marketing & Market Research Awareness” dla pracowników Unilever
VII 2003 warsztaty „Jak pisać by być czytanym” dla pracowników Unilever
XI 2001 trening asertywności (30 godzin) – w ramach SGH
VIII 2001 szkolenie „Psychologia sprzedaży i kontaktu z klientem” (1 tydzień) – szkolenie dla kandydatów na agentów podczas praktyk w ING Nationale-Nederlanden
I 1999, I 2002 trening umiejętności interpersonalnych (15 i 30 godzin) – w ramach SGH
IV 1999 warsztaty z zakresu rozwiązywania konfliktów (15 godzin) – w ramach SGH
II 2005 szkolenie „Think on your feet”
XI 2004 szkolenie “Produkt, marka, komunikacja, konsument: nowe trendy w marketingu” dla pracowników Unilever
XII 2003 szkolenie „Marketing & Market Research Awareness” dla pracowników Unilever
VII 2003 warsztaty „Jak pisać by być czytanym” dla pracowników Unilever
XI 2001 trening asertywności (30 godzin) – w ramach SGH
VIII 2001 szkolenie „Psychologia sprzedaży i kontaktu z klientem” (1 tydzień) – szkolenie dla kandydatów na agentów podczas praktyk w ING Nationale-Nederlanden
I 1999, I 2002 trening umiejętności interpersonalnych (15 i 30 godzin) – w ramach SGH
IV 1999 warsztaty z zakresu rozwiązywania konfliktów (15 godzin) – w ramach SGH
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem