Umiejętności
Crowdsourcing
Grupy focusowe
Badania marketingowe
Project Management
Badania jakościowe
Badania ilościowe
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Consumer Insight Manager for EMEA
Zarządzanie badaniami rynku w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka)
Opracowywanie i rozwój procesów badań rynku w regionie EMEA
Zaprojektowanie i realizacja badań ciągłych w obszarach strategicznych dla działałalności firmy (badania katalogów)
Organizacja i realizacja ilościowych testów zapachów
Organizacja i realizacja FGI z konsultantkami
Realizacja badań ad-hoc dotyczących różnych aspektów działalności firmy (np. komunikacja ATL i BTL, testy layoutów, badania cen, wybór lokalnych ambasadorek marki)
Współpraca z agencjami badań rynku
Opracowywanie i rozwój procesów badań rynku w regionie EMEA
Zaprojektowanie i realizacja badań ciągłych w obszarach strategicznych dla działałalności firmy (badania katalogów)
Organizacja i realizacja ilościowych testów zapachów
Organizacja i realizacja FGI z konsultantkami
Realizacja badań ad-hoc dotyczących różnych aspektów działalności firmy (np. komunikacja ATL i BTL, testy layoutów, badania cen, wybór lokalnych ambasadorek marki)
Współpraca z agencjami badań rynku
Senior Research Analyst / Global Training Coordinator
Zarządzanie międzynarodowymi projektami badawczymi (Europa, Ameryka Północna) obejmującymi branże nowych technologii: np. bezpieczeństwo, telecomy, nowe media, motoryzacja.
Doradztwo w zakresie badań rynku dla konsultantów z innych działów Firmy.
Opracowywanie narzędzi badawczych, raportów, prezentacji, analiza danych.
Wsparcie merytoryczne członków zespołu w Polsce, USA i Indiach.
Organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z badań rynku (w jęz. angielskim)
Doradztwo w zakresie badań rynku dla konsultantów z innych działów Firmy.
Opracowywanie narzędzi badawczych, raportów, prezentacji, analiza danych.
Wsparcie merytoryczne członków zespołu w Polsce, USA i Indiach.
Organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z badań rynku (w jęz. angielskim)
Research Manager
Jakościowe i ilościowe badania on-line oraz badania dotyczące Internetu przy wykorzystaniu innowacyjnych technik Oriaq Solutions; w tym: usability i wirtualna etnografia.
Zarządzanie projektami badawczymi, w tym współpraca z międzynarodowymi dostawcami paneli internetowych.
Business Development.
Współautorka publikacji "Mobilność 2010. Raport o wpływie internetu mobilnego na życie Polaków" (Partnerzy merytoryczni: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej i iplus)
Zarządzanie projektami badawczymi, w tym współpraca z międzynarodowymi dostawcami paneli internetowych.
Business Development.
Współautorka publikacji "Mobilność 2010. Raport o wpływie internetu mobilnego na życie Polaków" (Partnerzy merytoryczni: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej i iplus)
Researcher / Research Manager
Pełen zakres jakościowych i ilościowych projektów badawczych: od zaprojektowania badań, ich budżetowanie, realizację, analizę danych, do zaprezentowania wyników.
W szczególności:
Badania związane z procesami innowacyjnymi: np. poszukiwanie insightów, testy konceptów, badania nowych produktów etc.
Prowadzenie grup kreatywnych, concept-labów, wywiadów etnograficznych.
Badania nakierowane na poznanie konsumenta: procesy decyzyjne, potrzeby, motywacje i bariery, trendy konsumenckie.
Zarządzanie międzynarodowymi projektami badawczymi, osobisty nadzór merytoryczny nad realizacją badań jakościowych (m.in. Rosja, Czechy, Słowacja).
Umiejętność wygłaszania prezentacji zrozumiałych nie tylko dla badaczy (także w jęz. angielskim).
Kontakty z dziennikarzami w ramach konferencji prasowych prezentujących wyniki badań.
W szczególności:
Badania związane z procesami innowacyjnymi: np. poszukiwanie insightów, testy konceptów, badania nowych produktów etc.
Prowadzenie grup kreatywnych, concept-labów, wywiadów etnograficznych.
Badania nakierowane na poznanie konsumenta: procesy decyzyjne, potrzeby, motywacje i bariery, trendy konsumenckie.
Zarządzanie międzynarodowymi projektami badawczymi, osobisty nadzór merytoryczny nad realizacją badań jakościowych (m.in. Rosja, Czechy, Słowacja).
Umiejętność wygłaszania prezentacji zrozumiałych nie tylko dla badaczy (także w jęz. angielskim).
Kontakty z dziennikarzami w ramach konferencji prasowych prezentujących wyniki badań.
Research Executive
Ilościowe badania rynku
Opracowanie i wdrożenie systemu badań Mystery Shopping dla dwóch dużych podmiotów z rynku finansowego. Po fuzji jednego z nich – zaprojektowanie i przeprowadzenie kompleksowych badań mających na celu wspomożenie wytworzenia wspólnych standardów obsługi klienta.
Opracowanie i wdrożenie systemu badań Mystery Shopping dla dwóch dużych podmiotów z rynku finansowego. Po fuzji jednego z nich – zaprojektowanie i przeprowadzenie kompleksowych badań mających na celu wspomożenie wytworzenia wspólnych standardów obsługi klienta.
Szkolenia i kursy
Getting Ready For Investment - szkolenie Lewiatan Business Angels i META Group (5 dni szkoleniowych)
Szkolenie "Zarządzanie projektowe - nowoczesna forma organizacji pracy"zgodnie ze standardem PMI (8 dni szkoleniowych, 42 PDUs)
Wiele szkoleń zawodowych, np. organizowanych przez PTBRiO, szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, szkolenia z SPSS.
Kurs Szkoły Giełdowej "Podstawy inwestowania na giełdzie".
Kurs pierwszej pomocy PCK
Szkolenie "Zarządzanie projektowe - nowoczesna forma organizacji pracy"zgodnie ze standardem PMI (8 dni szkoleniowych, 42 PDUs)
Wiele szkoleń zawodowych, np. organizowanych przez PTBRiO, szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, szkolenia z SPSS.
Kurs Szkoły Giełdowej "Podstawy inwestowania na giełdzie".
Kurs pierwszej pomocy PCK
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Zainteresowania
Moje psy: Hermes i Bombi, akwarystyka, ogród.
Fotografia - ukończyłam intensywny kurs w Warszawskiej Szkole Fotografii.
Dekoracja wnętrz - odbyłam szkolenie z metod dekoracji ścian FOX DEKORATOR
Ma-uri i Huna
Parki linowe
Fotografia - ukończyłam intensywny kurs w Warszawskiej Szkole Fotografii.
Dekoracja wnętrz - odbyłam szkolenie z metod dekoracji ścian FOX DEKORATOR
Ma-uri i Huna
Parki linowe
Organizacje
PTBRiO (Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii)
Grupy
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Crowdfunding finansowanie społecznościowe
Crowdfunding jest nowym źródłem finansowania przedsięwzięć w najmłodszej fazie rozwoju (seed, start-up, initial). To nowa szansa dla kreatywnych i przedsiębiorczych pomysłodawców oraz inwestorów, któr
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
GRUPA POSZUKIWACZY SZKOLEŃ
Grupa założona po to, aby skutecznie poszukiwać skutecznych szkoleń, warsztatów umiejętności miękkich, inerpesonalnych oraz zagadnień twardych z różnych dziedzin
Huna
Grupka czerpiących inspiracje z Huny, hawajskiej szamańskiej filozofii szczęśliwego życia, pomyślności i dostatku. Dobre miejsce na początek oraz by dowiedzieć się więcej...