Anna Kuberacka

Doktor nauk o zarządzaniu / Consumer Insight Manager for Central Europe
Bogatki pod Warszawą, mazowieckie

Umiejętności

Crowdsourcing Grupy focusowe Badania marketingowe Project Management Badania jakościowe Badania ilościowe

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Oriflame Poland
Consumer Insight Manager for Central Europe
Zarządzanie badaniami rynku w Europie Centralnej i Afryce
Oriflame Poland
Consumer Insight Manager for EMEA
Zarządzanie badaniami rynku w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka)
Opracowywanie i rozwój procesów badań rynku w regionie EMEA
Zaprojektowanie i realizacja badań ciągłych w obszarach strategicznych dla działałalności firmy (badania katalogów)
Organizacja i realizacja ilościowych testów zapachów
Organizacja i realizacja FGI z konsultantkami
Realizacja badań ad-hoc dotyczących różnych aspektów działalności firmy (np. komunikacja ATL i BTL, testy layoutów, badania cen, wybór lokalnych ambasadorek marki)
Współpraca z agencjami badań rynku
Frost & Sullivan
Senior Research Analyst / Global Training Coordinator
Zarządzanie międzynarodowymi projektami badawczymi (Europa, Ameryka Północna) obejmującymi branże nowych technologii: np. bezpieczeństwo, telecomy, nowe media, motoryzacja.
Doradztwo w zakresie badań rynku dla konsultantów z innych działów Firmy.
Opracowywanie narzędzi badawczych, raportów, prezentacji, analiza danych.
Wsparcie merytoryczne członków zespołu w Polsce, USA i Indiach.
Organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z badań rynku (w jęz. angielskim)
Grupa IQS
Research Manager
Jakościowe i ilościowe badania on-line oraz badania dotyczące Internetu przy wykorzystaniu innowacyjnych technik Oriaq Solutions; w tym: usability i wirtualna etnografia.
Zarządzanie projektami badawczymi, w tym współpraca z międzynarodowymi dostawcami paneli internetowych.
Business Development.
Współautorka publikacji "Mobilność 2010. Raport o wpływie internetu mobilnego na życie Polaków" (Partnerzy merytoryczni: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej i iplus)
IQS and Quant Group Sp. z o.o.
Researcher / Research Manager
Pełen zakres jakościowych i ilościowych projektów badawczych: od zaprojektowania badań, ich budżetowanie, realizację, analizę danych, do zaprezentowania wyników.
W szczególności:
Badania związane z procesami innowacyjnymi: np. poszukiwanie insightów, testy konceptów, badania nowych produktów etc.
Prowadzenie grup kreatywnych, concept-labów, wywiadów etnograficznych.
Badania nakierowane na poznanie konsumenta: procesy decyzyjne, potrzeby, motywacje i bariery, trendy konsumenckie.
Zarządzanie międzynarodowymi projektami badawczymi, osobisty nadzór merytoryczny nad realizacją badań jakościowych (m.in. Rosja, Czechy, Słowacja).
Umiejętność wygłaszania prezentacji zrozumiałych nie tylko dla badaczy (także w jęz. angielskim).
Kontakty z dziennikarzami w ramach konferencji prasowych prezentujących wyniki badań.
Kinoulty Research
Research Executive
Ilościowe badania rynku
Opracowanie i wdrożenie systemu badań Mystery Shopping dla dwóch dużych podmiotów z rynku finansowego. Po fuzji jednego z nich – zaprojektowanie i przeprowadzenie kompleksowych badań mających na celu wspomożenie wytworzenia wspólnych standardów obsługi klienta.
Grey Warszawa
Account Executive
Obsługa klientów - branże finansowa i FMCG

Szkolenia i kursy

Getting Ready For Investment - szkolenie Lewiatan Business Angels i META Group (5 dni szkoleniowych)
Szkolenie "Zarządzanie projektowe - nowoczesna forma organizacji pracy"zgodnie ze standardem PMI (8 dni szkoleniowych, 42 PDUs)
Wiele szkoleń zawodowych, np. organizowanych przez PTBRiO, szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, szkolenia z SPSS.
Kurs Szkoły Giełdowej "Podstawy inwestowania na giełdzie".
Kurs pierwszej pomocy PCK

Edukacja

Logo
Nauki o Zarządzaniu, dysertacja "Uczestnictwo młodych konsumentów we współtworzeniu innowacji produktowych w Polsce", doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia Zachowań Rynkowych (Wydział Psychologii), studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Studium Pedagogiczne, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem

Zainteresowania

Moje psy: Hermes i Bombi, akwarystyka, ogród.
Fotografia - ukończyłam intensywny kurs w Warszawskiej Szkole Fotografii.
Dekoracja wnętrz - odbyłam szkolenie z metod dekoracji ścian FOX DEKORATOR
Ma-uri i Huna
Parki linowe

Organizacje

PTBRiO (Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii)

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akwarystyka
Akwarystyka
Grupa stworzona dla miłośników akwartystyki. Wymiana poglądów, porady i przechwałki.
Anioł Biznesu
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Crowdfunding finansowanie społecznościowe
Crowdfunding finansowanie społecznościowe
Crowdfunding jest nowym źródłem finansowania przedsięwzięć w najmłodszej fazie rozwoju (seed, start-up, initial). To nowa szansa dla kreatywnych i przedsiębiorczych pomysłodawców oraz inwestorów, któr
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Freelancity.pl
Freelancity.pl
Freelancity.pl to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów. W
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
GRUPA POSZUKIWACZY SZKOLEŃ
GRUPA POSZUKIWACZY SZKOLEŃ
Grupa założona po to, aby skutecznie poszukiwać skutecznych szkoleń, warsztatów umiejętności miękkich, inerpesonalnych oraz zagadnień twardych z różnych dziedzin
Huna
Huna
Grupka czerpiących inspiracje z Huny, hawajskiej szamańskiej filozofii szczęśliwego życia, pomyślności i dostatku. Dobre miejsce na początek oraz by dowiedzieć się więcej...