Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. produktów
wystawiono
Niewątpliwa wartość Ani to jasne i konkretne definiowanie celu - w sposób, który był jednocześnie czytelną podstawą umożliwiającą efektywne kreowanie dalszych ścieżek wykonawczych, potrzebnych do jego osiągnięcia (nie tylko ze strony biznesowej ale również technicznej). Jeśli dodamy do tego dużą wiedzę tematyczno-stanowiskową, wysokie umiejętności w zakresie komunikacji, zaangażowanie zorientowane na cel (a nie na wysiłek) i determinację w jego osiąganiu - mamy dużej klasy specjalistkę biznesową, pracę z którą polecam każdemu jej przyszłemu pracodawcy.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
reklama i marketing, zachowania konsumenckie, kreacja marketingowa, malowanie, podróże, pisanie, książki, koty.
Grupy
Doktoranci Kolegium Gospodarki Światowej SGH 2010
Grupa tylko dla uczestników Niestacjonarnych Studiów Doktoranckich Edycji XIV (2010-2013) w Kolegium Gospodarki Światowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?