Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Graphic Design
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Public Relations
Social Media
Doświadczenie zawodowe
Account Supervisor
zarządzanie finansami: planowanie i kontrolowanie budżetów; rozszerzanie zakresu zadań out of SOW; nadzór prac zespołu accounckiego; organizacja i zarządzanie HUBem (Metlife Amplico) – koordynacja realizacji projektów dla rynku polskiego, rosyjskiego, rumuńskiego, litewskiego i łotewskiego.
Zrealizowane projekty:
- nju mobile (launch marki, obsługa TTL 360˚dla produktów pre i postpaidowych, działania afiliacyjne, obsługa FB, aktywacje marki);
- Philips Polska (obsługa produktów z kategorii male shaving, male grooming, hair removal, kitchen appliances, coffee machines (Saeco), lighting; adaptacje globalnych kampanii ATL i digitalowych, praca w kooperacji sieciowej; lokalne kampanie 360˚);
- Bank BPH oraz BZ WBK (kampanie 360˚ dla kont, pożyczek gotówkowych; kampanie ATL dla małych średnich przedsiębiorstw, kampanie BTL dla kart kredytowych, promocje konsumenckie);
- MetLife Amplico (kampania annoucementowa, wprowadzająca markę na w Europie środkowo – wschodniej; kampania 360˚ launchująca markę w Polsce; pionierska kampania ubezpieczeń szpitalnych, na polskim rynku; analiza działań konkurencji, możliwych kanałów komunikacji oraz media mix, działania ATL, materiały BTL, koordynacja działań call center; Metlife Alico Russia – kampania sponsoringowa dla Bolshoi Theater).
Zrealizowane projekty:
- nju mobile (launch marki, obsługa TTL 360˚dla produktów pre i postpaidowych, działania afiliacyjne, obsługa FB, aktywacje marki);
- Philips Polska (obsługa produktów z kategorii male shaving, male grooming, hair removal, kitchen appliances, coffee machines (Saeco), lighting; adaptacje globalnych kampanii ATL i digitalowych, praca w kooperacji sieciowej; lokalne kampanie 360˚);
- Bank BPH oraz BZ WBK (kampanie 360˚ dla kont, pożyczek gotówkowych; kampanie ATL dla małych średnich przedsiębiorstw, kampanie BTL dla kart kredytowych, promocje konsumenckie);
- MetLife Amplico (kampania annoucementowa, wprowadzająca markę na w Europie środkowo – wschodniej; kampania 360˚ launchująca markę w Polsce; pionierska kampania ubezpieczeń szpitalnych, na polskim rynku; analiza działań konkurencji, możliwych kanałów komunikacji oraz media mix, działania ATL, materiały BTL, koordynacja działań call center; Metlife Alico Russia – kampania sponsoringowa dla Bolshoi Theater).
Managing Director
FDT-Forum Działań Twórczych
tworzenie i implementacja strategii marek firm oraz produktów; odpowiedzialność za: opracowanie tożsamości firm oraz produktów, wprowadzanie produktów na rynek, systemy zarządzania markami, wdrażanie systemów tożsamości.
Zrealizowane projekty dla Browarów Łódzkich S.A.; Browarów Polskich Brok – Strzelec S.A; Telekomunikacji Polskiej S.A., IRCA International Risk&Corporate Advisory, Trade Stomil sp. z o.o., Wandalex S.A., Setpoint Doradztwo Żywieniowe sp. z o.o.; Verte Dom Książki S.A., Jasped Transport i Spedycja sp. z.o.o., Stoczek sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., TESCO, Premium Foods.
Zrealizowane projekty dla Browarów Łódzkich S.A.; Browarów Polskich Brok – Strzelec S.A; Telekomunikacji Polskiej S.A., IRCA International Risk&Corporate Advisory, Trade Stomil sp. z o.o., Wandalex S.A., Setpoint Doradztwo Żywieniowe sp. z o.o.; Verte Dom Książki S.A., Jasped Transport i Spedycja sp. z.o.o., Stoczek sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., TESCO, Premium Foods.
Account Manager
Projekty ATL i BTL dla produktow FMCG (piwo, napoje, kosmetyki). Projektownaie strategii komunikacji.
Account Manager
praca z obszaru client service; samodzielna obsługa niezależnych klientów; zadania z zakresu organizacji i obsługi przetargów new business, launchu produktów, kierowania realizacją kampanii ATL, BTL i TTL, produkcji telewizyjnej, adaptacji kampanii międzynarodowych, współpracy z siecią agencji, analiz strategicznych i branżowych.
Zrealizowane projekty dla Klientów: Kompania Piwowarska (marka Pilsner Urquell - kampanie ATL i BTL, Grolsch – kampania realunchująca markę w Polsce – „Idziesz własną drogą?”, Tyskie – stała obsługa 360st.), Unilever (marka Lipton – obsługa kampanii 360 st w tym launch produktu w piramidkach); Pepsi Americas (marka Lipon Ice Tea); Johnson&Johnson (marki: Neutrogena i Clean&Clear, Roc, Johson’s Baby); Totalizator Sportowy; Nestle Waters (marka Nałęczowianka); Fundacja Batorego.
Zrealizowane projekty dla Klientów: Kompania Piwowarska (marka Pilsner Urquell - kampanie ATL i BTL, Grolsch – kampania realunchująca markę w Polsce – „Idziesz własną drogą?”, Tyskie – stała obsługa 360st.), Unilever (marka Lipton – obsługa kampanii 360 st w tym launch produktu w piramidkach); Pepsi Americas (marka Lipon Ice Tea); Johnson&Johnson (marki: Neutrogena i Clean&Clear, Roc, Johson’s Baby); Totalizator Sportowy; Nestle Waters (marka Nałęczowianka); Fundacja Batorego.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
sport:windsurfing i narciarstwo; książki beletrystyczne i historyczne
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów
Magnetyzmu Polskich Miast
Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Teraz Polska
Konkurs „Teraz Polska" - dla wszystkich zainteresowanych działaniami Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: Laureatów konkursu, Partnerów, mediów, wszystkich osób i instytucji zajmujących się promocją