Anna Lelonkiewicz

Business Director Ogilvy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Graphic Design Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Public Relations Social Media

Doświadczenie zawodowe

Logo
Account Director
Ogilvy&Mather Advertising
zarządzanie zespołem accounckim; planowanie i zarządzanie finansami; kontrolowanie budżetów; rozwijanie współpracy z Klientami; rozwój new businessu; budowanie relacji z Klientami.
Ogilvy & Mather Poland
Account Supervisor
zarządzanie finansami: planowanie i kontrolowanie budżetów; rozszerzanie zakresu zadań out of SOW; nadzór prac zespołu accounckiego; organizacja i zarządzanie HUBem (Metlife Amplico) – koordynacja realizacji projektów dla rynku polskiego, rosyjskiego, rumuńskiego, litewskiego i łotewskiego.
Zrealizowane projekty:
- nju mobile (launch marki, obsługa TTL 360˚dla produktów pre i postpaidowych, działania afiliacyjne, obsługa FB, aktywacje marki);

- Philips Polska (obsługa produktów z kategorii male shaving, male grooming, hair removal, kitchen appliances, coffee machines (Saeco), lighting; adaptacje globalnych kampanii ATL i digitalowych, praca w kooperacji sieciowej; lokalne kampanie 360˚);

- Bank BPH oraz BZ WBK (kampanie 360˚ dla kont, pożyczek gotówkowych; kampanie ATL dla małych średnich przedsiębiorstw, kampanie BTL dla kart kredytowych, promocje konsumenckie);

- MetLife Amplico (kampania annoucementowa, wprowadzająca markę na w Europie środkowo – wschodniej; kampania 360˚ launchująca markę w Polsce; pionierska kampania ubezpieczeń szpitalnych, na polskim rynku; analiza działań konkurencji, możliwych kanałów komunikacji oraz media mix, działania ATL, materiały BTL, koordynacja działań call center; Metlife Alico Russia – kampania sponsoringowa dla Bolshoi Theater).
Logo
Managing Director
FDT-Forum Działań Twórczych
tworzenie i implementacja strategii marek firm oraz produktów; odpowiedzialność za: opracowanie tożsamości firm oraz produktów, wprowadzanie produktów na rynek, systemy zarządzania markami, wdrażanie systemów tożsamości.
Zrealizowane projekty dla Browarów Łódzkich S.A.; Browarów Polskich Brok – Strzelec S.A; Telekomunikacji Polskiej S.A., IRCA International Risk&Corporate Advisory, Trade Stomil sp. z o.o., Wandalex S.A., Setpoint Doradztwo Żywieniowe sp. z o.o.; Verte Dom Książki S.A., Jasped Transport i Spedycja sp. z.o.o., Stoczek sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja S.A., TESCO, Premium Foods.
DDB
Account Manager
DDB
Projekty ATL i BTL dla produktow FMCG (piwo, napoje, kosmetyki). Projektownaie strategii komunikacji.
DDB
Account Manager
DDB
praca z obszaru client service; samodzielna obsługa niezależnych klientów; zadania z zakresu organizacji i obsługi przetargów new business, launchu produktów, kierowania realizacją kampanii ATL, BTL i TTL, produkcji telewizyjnej, adaptacji kampanii międzynarodowych, współpracy z siecią agencji, analiz strategicznych i branżowych.

Zrealizowane projekty dla Klientów: Kompania Piwowarska (marka Pilsner Urquell - kampanie ATL i BTL, Grolsch – kampania realunchująca markę w Polsce – „Idziesz własną drogą?”, Tyskie – stała obsługa 360st.), Unilever (marka Lipton – obsługa kampanii 360 st w tym launch produktu w piramidkach); Pepsi Americas (marka Lipon Ice Tea); Johnson&Johnson (marki: Neutrogena i Clean&Clear, Roc, Johson’s Baby); Totalizator Sportowy; Nestle Waters (marka Nałęczowianka); Fundacja Batorego.
Logo
Specjalista ds. produktów ubezpieczeniowych
Uniwersum Życie - biuro zarządu
nadzór nad siecią sprzedaży, współpraca i organizacja biur sprzedaży, organizacja szkoleń, tworzenie produktów ubezpieczeniowych oraz bancassurance.
Logo
Specjalista ds identyfikacji wizualnej
CODES Consulting
prowadzenie projektów z zakresu strategii, pozycjonowania, architektury, tożsamości i komunikacji marek korporacyjnych (m.in. Telekomunikacja Polska, PKO Bank Polski, ORLEN, PGNiG).

Edukacja

Logo
Zarządzanie, MBA
The Polish Open University/ Oxford Brookes University
Logo
Wydział Zarządzania, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

sport:windsurfing i narciarstwo; książki beletrystyczne i historyczne

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Magnetyzmmiasta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów Magnetyzmu Polskich Miast Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Nie WINNIE
Nie WINNIE
(Nie)winne rozmowy o winie...
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Teraz Polska
Teraz Polska
Konkurs „Teraz Polska" - dla wszystkich zainteresowanych działaniami Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: Laureatów konkursu, Partnerów, mediów, wszystkich osób i instytucji zajmujących się promocją
Windsurfing
Windsurfing
Grupa osób uwielbiających windsurfing