Anna Łęgowska

Anna Łęgowska

Koordynator Zespołu ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.
Koordynator Zespołu ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
-Zarządzanie pracą grupy konsultantów.
-Tworzenie/aktualizowanie materiałów dydaktycznych w zakresie obsługi klienta.
-Określanie potrzeb szkoleniowych oraz organizowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników.
-Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klienta.
-Dbanie o przestrzeganie założonych procedur i zadań.
-Współpraca z innymi działami firmy.
-Obsługa "trudnych" klientów.
-Rejestrowanie skarg oraz zażaleń.
-Tworzenie systemu oceny (coaching).
-Monitoring jakości i ilości rozmów w Call centre.
-Przeprowadzanie analizy pracy pod kątem obciążenia konsultantów.
-Tworzenie i aktualizacja procedur.
-Rekrutacja
TUnŻ CARDIF POLSKA S.A.
P.O. Koordynatora zespołu
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.
Młodszy specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
TUnŻ CARDIF POLSKA S.A.
konsultant ds. obsługi klienta
• Obsługa klientów posiadających już zawarte umowy ubezpieczenia.
• Kompetentne informowanie klientów, pośredników ubezpieczeniowych i koordynatorów w zakresie ubezpieczeń indywidualnych, grupowych, „telemarketingu”, bancassurance.
• Współpraca i udzielanie informacji pośrednikom ubezpieczeniowym z zakresu produktów firmy.
• Tworzenie/aktualizowanie materiałów dydaktycznych w zakresie obsługi klienta.
• Rejestrowanie i przekazywanie zapytań i problemów klientów do innych działów firmy.
• Udzielanie informacji o procedurze składania „Wniosku o wypłatę świadczenia” i rozpatrywania roszczenia wg OWU.
Bank BNP Paribas
Specjalita ds. obsługi klienta
• Tworzenie raportów
• Wyszukiwanie umów zawartych.
• Walidacja dokumentów kredytowych (umowy)
• Wprowadzanie danych reklamacyjnych oraz innych danych do systemu Vision+
• Obsługa pism reklamacyjnych
• Rejestracja pism w systemie komputerowym Vision+ oraz ich archiwizacja.
• Rejestr korespondencji zwrotnej
• Obsługa przesyłek przychodzących do banku (segregacja, rejestracja)
Walter Services Polen Sp. z o.o.
konsultant ds. obsługi klienta
Projekt PTC Era Gsm.
• Powadzenie rozmów telefonicznych (negocjacji) z osobami decyzyjnymi.
• Wartościowanie ofert sprzedażowych.
• Wprowadzanie danych i aktualizacja bazy danych.
• Przyjmowanie zamówień.
• Udzielanie informacji na temat produktów i usług

Edukacja

Logo
Politologia spec. administarcja publiczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
MedicalAssistance
MedicalAssistance
Grupa ma za zadanie nawiązywania współpracy pomiędzy usługodawcami oraz usługobiorcami w usługach medycznych. Współdziałanie w koordynowaniu w opiece zdrowotnej oraz wzajemnej pomocy.
Pracujący student
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć. Nie zamieszczamy ofert pracy.
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpiczenia majątkowe i zdrowotne