Umiejętności
Współpraca biznesowa
Kierowanie ludźmi
Długoterminowe relacje z klientami
Rozmowy motywacyjne
Wielozadaniowość
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Ocena wyników pracownika
Optymalizacja procesów
Ocena ryzyka
SAP
SAP FI
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
windykacja należności
Ocena pracy
Działania korporacyjne
Weryfikacja zatrudnienia
Rozmowy jeden na jeden
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Windykacji
Kontynuacja obowiązków koordynatora windykacji po przekształceniu CM Makton S.A. w Polski Koncern Mięsny DUDA S.A. Oddział w Warszawie CM MAKTON:
•) zarządzanie pracą zespołu windykacyjnego w tym nadzór nad terminowością prowadzonych działań przez podległych pracowników, kontrola pod względem merytorycznym pracy działu
•) tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem procedur windykacyjnych w spółce
•) akceptowanie podpisywanych porozumień z dłużnikami
•) współpraca z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi
•) raportowanie do Dyrektora Finansowego, Zarządu w sprawie podejmowanych działań windykacyjnych i ich wyników
•) ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Kancelarią w zakresie wszelkich działań dotyczących odzyskiwania należności
•) współpraca z działem IT w modernizacji i wdrażaniu nowych rozwiązań systemowych pod kątem usprawniania systemu SAP
•) zarządzanie pracą zespołu windykacyjnego w tym nadzór nad terminowością prowadzonych działań przez podległych pracowników, kontrola pod względem merytorycznym pracy działu
•) tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem procedur windykacyjnych w spółce
•) akceptowanie podpisywanych porozumień z dłużnikami
•) współpraca z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi
•) raportowanie do Dyrektora Finansowego, Zarządu w sprawie podejmowanych działań windykacyjnych i ich wyników
•) ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Kancelarią w zakresie wszelkich działań dotyczących odzyskiwania należności
•) współpraca z działem IT w modernizacji i wdrażaniu nowych rozwiązań systemowych pod kątem usprawniania systemu SAP
Koordynator Windykacji
•) tworzenie i dbanie o przestrzeganie procedur windykacyjnych w spółce
•) dbanie o przestrzeganie zapisów aktualnie obowiązujących polis dotyczących ubezpieczenia należności (składanie wniosków o ubezpieczenie należności klientów, bezpośrednie kontakty i współpraca z ubezpieczycielem)
•) bezpośredni nadzór oraz wsparcie merytoryczne osób pracujących w dziale windykacji (koordynacja pracy 7 osobowego zespołu centralnej windykacji firmy)
•) administracja danych odbiorców w SAP
•) opiniowanie wniosków o limity/terminy płatności
•) akceptacja i opiniowanie do zarządu podpisywanych programów naprawczych z klientami (porozumienia w sprawie spłat zobowiązań)
•) negocjowanie warunków podpisywanych umów z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi windykacyjnej
•) współpraca oraz zlecanie windykacji zewnętrznej
•) nadzór nad przestrzeganiem procedur obowiązujących w firmie i dotyczących kontroli należności
•) testowanie i wprowadzanie zmian dotyczących kontroli należności w systemie we współpracy z dostawcami usług informatycznych
•) raportowanie do Dyrektora Finansowego
•) ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie wszelkich działań dotyczących odzyskiwania należności
•) ścisła współpraca z Działem Prawnym w zakresie przekazanych spraw do wyegzekwowania należności na drodze postępowania sądowego i egzekucyjnego
Początkowo przez okres 7 miesięcy pracowałam na stanowisku Kontrolera Kredytowego a do moich obowiązków należało:
•) współtworzenie procedury kontroli należności, ścieżki monitoringu windykacyjnego
•) prowadzenie monitoringu należności
•) prowadzenie windykacji przed sądowej (polubownej) należności szczególnie wysokich i długo przeterminowanych
•) przygotowywanie raportów i analiz prowadzonych działań windykacyjnych (m. in. zestawienia skuteczności);
•) ścisła praca z Działem Prawnym w zakresie przekazywania spraw na drogę sądową;
•) ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie ściągalności nalezności;
•) bieżące raportowanie do Dyrektora Finansowego.
•) dbanie o przestrzeganie zapisów aktualnie obowiązujących polis dotyczących ubezpieczenia należności (składanie wniosków o ubezpieczenie należności klientów, bezpośrednie kontakty i współpraca z ubezpieczycielem)
•) bezpośredni nadzór oraz wsparcie merytoryczne osób pracujących w dziale windykacji (koordynacja pracy 7 osobowego zespołu centralnej windykacji firmy)
•) administracja danych odbiorców w SAP
•) opiniowanie wniosków o limity/terminy płatności
•) akceptacja i opiniowanie do zarządu podpisywanych programów naprawczych z klientami (porozumienia w sprawie spłat zobowiązań)
•) negocjowanie warunków podpisywanych umów z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi windykacyjnej
•) współpraca oraz zlecanie windykacji zewnętrznej
•) nadzór nad przestrzeganiem procedur obowiązujących w firmie i dotyczących kontroli należności
•) testowanie i wprowadzanie zmian dotyczących kontroli należności w systemie we współpracy z dostawcami usług informatycznych
•) raportowanie do Dyrektora Finansowego
•) ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie wszelkich działań dotyczących odzyskiwania należności
•) ścisła współpraca z Działem Prawnym w zakresie przekazanych spraw do wyegzekwowania należności na drodze postępowania sądowego i egzekucyjnego
Początkowo przez okres 7 miesięcy pracowałam na stanowisku Kontrolera Kredytowego a do moich obowiązków należało:
•) współtworzenie procedury kontroli należności, ścieżki monitoringu windykacyjnego
•) prowadzenie monitoringu należności
•) prowadzenie windykacji przed sądowej (polubownej) należności szczególnie wysokich i długo przeterminowanych
•) przygotowywanie raportów i analiz prowadzonych działań windykacyjnych (m. in. zestawienia skuteczności);
•) ścisła praca z Działem Prawnym w zakresie przekazywania spraw na drogę sądową;
•) ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie ściągalności nalezności;
•) bieżące raportowanie do Dyrektora Finansowego.
Specjalista ds. kontroli kredytów
•) bieżące kontrolowanie Działu Sprzedaży w zakresie pracy z należnościami, w tym wyznaczanie celów w zakresie spraw spornych dotyczących należności u klientów;
•) kontrola kredytowa klientów, monitoring kontrahentów i analiza regulowania należności;
•) ocena klientów pod względem możliwości uzyskania kredytu kupieckiego, w tym kontrola dokumentacji;
•) księgowania na kontach klientów, alokowanie płatności, uzgadnianie sald należności;
•) prowadzenie bieżącej, telefonicznej windykacji należności w tym kontakty z dłużnikami, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w spłacie należności, negocjowanie harmonogramu spłaty, windykacja związana z zagrożeniem spłat należności;
•) prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem windykacyjnym, zarządzanie bazą klientów pod kontem windykacji;
•) współpraca z prawnikami/komornikami w zakresie windykacji należności;
•) tworzenie procedur windykacyjnych zgodnych z polityką firmy i bieżąca kontrola nad przestrzeganiem ich;
•) raportowanie o stanie należności do Dyrektora Działu Finansów.
•) kontrola kredytowa klientów, monitoring kontrahentów i analiza regulowania należności;
•) ocena klientów pod względem możliwości uzyskania kredytu kupieckiego, w tym kontrola dokumentacji;
•) księgowania na kontach klientów, alokowanie płatności, uzgadnianie sald należności;
•) prowadzenie bieżącej, telefonicznej windykacji należności w tym kontakty z dłużnikami, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w spłacie należności, negocjowanie harmonogramu spłaty, windykacja związana z zagrożeniem spłat należności;
•) prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem windykacyjnym, zarządzanie bazą klientów pod kontem windykacji;
•) współpraca z prawnikami/komornikami w zakresie windykacji należności;
•) tworzenie procedur windykacyjnych zgodnych z polityką firmy i bieżąca kontrola nad przestrzeganiem ich;
•) raportowanie o stanie należności do Dyrektora Działu Finansów.
Specjalista ds. Odzyskiwania Należności
•) organizowanie i nadzorowanie pracy Asystentów ds. Odzyskiwania Należności, zwłaszcza pod względem efektywności, w celu zapewnienia wyników jakościowych i ilościowych pracy podległego zespołu;
•) prowadzenie szkoleń wdrażających, cyklicznych oraz rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych;
•) przygotowywanie i wdrażanie procesów, instrukcji i regulaminów związanych z odzyskiwaniem należności;
•) przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności pracy podległego zespołu;
•) koordynowanie prawidłowego rozpatrywania reklamacji, nadzór wysyłanej korespondencji do klientów w ramach procesu odzyskiwania należnościami;
•) ścisła współpraca we wdrażaniu nowych rozwiązań w ramach rozwoju działu;
•) kontrola przestrzegania ogólnie przyjętych zasad polityką Firmy;
•) wdrażanie i testowanie systemów niezbędnych do realizowania zadań.
Początkowo przez okres 10 miesięcy praca na stanowisku:
Asystent ds odzyskiwania należności
Obowiązki:
•) telefoniczna obsługa klientów w zakresie odzyskiwania należności - wyjaśnianie przyczyn opóźnień w płatnościach i motywowanie do spłaty zadłużenia;
•) aktualizacja danych teleadresowych;
•) archiwizowanie dokumentów i obsługa bieżącej korespondencji;
•) współpraca z innymi działami firmy w zakresie obsługi klienta.
•) prowadzenie szkoleń wdrażających, cyklicznych oraz rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych;
•) przygotowywanie i wdrażanie procesów, instrukcji i regulaminów związanych z odzyskiwaniem należności;
•) przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności pracy podległego zespołu;
•) koordynowanie prawidłowego rozpatrywania reklamacji, nadzór wysyłanej korespondencji do klientów w ramach procesu odzyskiwania należnościami;
•) ścisła współpraca we wdrażaniu nowych rozwiązań w ramach rozwoju działu;
•) kontrola przestrzegania ogólnie przyjętych zasad polityką Firmy;
•) wdrażanie i testowanie systemów niezbędnych do realizowania zadań.
Początkowo przez okres 10 miesięcy praca na stanowisku:
Asystent ds odzyskiwania należności
Obowiązki:
•) telefoniczna obsługa klientów w zakresie odzyskiwania należności - wyjaśnianie przyczyn opóźnień w płatnościach i motywowanie do spłaty zadłużenia;
•) aktualizacja danych teleadresowych;
•) archiwizowanie dokumentów i obsługa bieżącej korespondencji;
•) współpraca z innymi działami firmy w zakresie obsługi klienta.
Szkolenia i kursy
15 czerwca 2007 r.
Zarządzanie należnościami – seminarium organizowane przez Gazete Prawną i SGH
14 listopada 2006 r.
Budowanie motywacji do zmiany – warsztat szkoleniowy organizowany przez GSI-SI Group Poland
Zarządzanie należnościami – seminarium organizowane przez Gazete Prawną i SGH
14 listopada 2006 r.
Budowanie motywacji do zmiany – warsztat szkoleniowy organizowany przez GSI-SI Group Poland
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
nieruchomości, fotografia, turystyka górska, internet, książka, muzyka
Inne
Dodatkowe umiejętności:
•) bardzo dobra znajomość od strony użytkownika: środowiska Windows, pakietu MS Office, , internetu.
•) znajomość programów: SAP, Microsoft Business Solutions – Dynamice Axapta 3.0,SugarCRM
•) obsługa urządzeń biurowych
•) komunikatywność
•) kreatywność
•) umiejętność pracy w zespole
•) czynne prawo jazdy kat.B
•) bardzo dobra znajomość od strony użytkownika: środowiska Windows, pakietu MS Office, , internetu.
•) znajomość programów: SAP, Microsoft Business Solutions – Dynamice Axapta 3.0,SugarCRM
•) obsługa urządzeń biurowych
•) komunikatywność
•) kreatywność
•) umiejętność pracy w zespole
•) czynne prawo jazdy kat.B
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)