Umiejętności
APICS
E-commerce
Merchandising
SAP
SAP CRM
Programy lojalnościowe
Negocjacje biznesowe
Comarch CDN XL
Handel międzynarodowy
Incoterms 2010
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Koordynator Obsługi Klienta (od X.2010), wcześniej Koordynator Obsługi Zamówień (do IX.2010)
• obsługa klienta B2B w systemie SAP
• ofertowanie projektów na rynkach eksportowych i unijnych (CRM / SAP)
• koordynacja zamówień w ramach logistycznego łańcucha dostaw wraz z obsługą
przed- i posprzedażową
• optymalizacja procesów logistycznych (uczestnictwo w projektach Lean Management)
• implementacja systemu SAP w oddziałach Logstor
• prezentacje firmy przeprowadzane dla kontrahentów zagranicznych
• prowadzenie spotkań zespołu z zakresu realizacji celów (KPI) wraz z analizą przyczyn
tendencji spadkowych i implementacją działań korygujących
• ofertowanie projektów na rynkach eksportowych i unijnych (CRM / SAP)
• koordynacja zamówień w ramach logistycznego łańcucha dostaw wraz z obsługą
przed- i posprzedażową
• optymalizacja procesów logistycznych (uczestnictwo w projektach Lean Management)
• implementacja systemu SAP w oddziałach Logstor
• prezentacje firmy przeprowadzane dla kontrahentów zagranicznych
• prowadzenie spotkań zespołu z zakresu realizacji celów (KPI) wraz z analizą przyczyn
tendencji spadkowych i implementacją działań korygujących
Specjalista ds obsługi klienta
Kontrola nad prawidłowością generowanych dokumentów celno-handlowych
Organizacja i planowanie załadunków
Kontrola zapasów
Import
Organizacja i planowanie załadunków
Kontrola zapasów
Import
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne