Anna Spernol

Główny Koordynator Obsługi Klienta
Zabrze, śląskie

Umiejętności

APICS E-commerce Merchandising SAP SAP CRM Programy lojalnościowe Negocjacje biznesowe Comarch CDN XL Handel międzynarodowy Incoterms 2010

Języki

angielski
biegły
hiszpański
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

lakma strefa sp. z o.o.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Logstor Polska sp. z o.o.
Główny Koordynator Obsługi Klienta (od X.2010), wcześniej Koordynator Obsługi Zamówień (do IX.2010)
• obsługa klienta B2B w systemie SAP
• ofertowanie projektów na rynkach eksportowych i unijnych (CRM / SAP)
• koordynacja zamówień w ramach logistycznego łańcucha dostaw wraz z obsługą
przed- i posprzedażową
• optymalizacja procesów logistycznych (uczestnictwo w projektach Lean Management)
• implementacja systemu SAP w oddziałach Logstor
• prezentacje firmy przeprowadzane dla kontrahentów zagranicznych
• prowadzenie spotkań zespołu z zakresu realizacji celów (KPI) wraz z analizą przyczyn
tendencji spadkowych i implementacją działań korygujących
NMC POLSKA Sp. z o.o.
Specjalista ds obsługi klienta
Kontrola nad prawidłowością generowanych dokumentów celno-handlowych
Organizacja i planowanie załadunków
Kontrola zapasów
Import
Logo
Specjalista ds komunikacji
Studiuj.pl
Public Relations/ redagowanie serwisu / tworzenie i prezentacja oferty handlowej
Logo
Staż w Dziale Public Relations i marketingu (Cuenca/Madryt - ES)
Balneario y Aguas de Solan de Cabras
Organizacja eventów i konwencji dla dystrybutorów, praca koncepcyjna przy tworzeniu spotów reklamowych, PR nowych produktów
Logo
Specjalista ds administracji
AS Inwestim
sekretariat/ pomoc przy tworzeniu nowej oferty handlowej

Edukacja

Logo
menedżer logistyki, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
ekonomia/ public relations, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne