Anna Kwiatkowska

Starszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Bezpieczeństwa Polkomtel S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory Zarządzanie tożsamością Prawo pracy PRINCE2 Projekty Bezpieczeństwo Telekomunikacja

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. Bezpieczeństwa Informacji
Grupa Cyfrowy Polsat
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Bezpieczeństwa
Cyfrowy Polsat SA
Polkomtel Sp. z o. o.
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Bezpieczeństwa
Polkomtel Sp. z o. o.
Eversoft
Specjalista ds. Wsparcia Procesów Bezpieczeństwa (kontynuacja współpracy z Polkomtel)
Lumena Sp. z o.o.
Konsultant (kontynuacja współpracy z Polkomtel S.A. w Biurze Bezpieczeństwa Teleinformatycznego)
- Wsparcie zarządzania projektami IT
- Weryfikacja oraz raportowanie zachodzących zmian kadrowych i ich propagacja w systemach (SAP, AD)
- Analityczne odwzorowanie kadrowego cyklu życia pracownika na jego istnienie w systemach informatycznych
- Monitorowanie i analiza uprawnień w kontekście tożsamości pracownika w Spółce.
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Wsparcia Procesów Bezpieczeństwa
Polkomtel S.A.
- Udział w pracach nad bezpieczeństwem tożsamości użytkownika – analiza zmian kadrowych i uprawnień
- Uczestnictwo w projektach realizowanych przez Dział Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
- Realizacja zdefiniowanych prac związanych z procesami bezpieczeństwa – ewidencja kart SecurID
- Dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów
- Organizacja spotkań
USP Zdrowie Sp. z o.o.
Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac
- Obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej
- Administracja systemem Rozliczania Wydatków Służbowych
- Rozliczanie wydatków związanych z krajowymi i zagranicznymi podróżami służbowymi – delegacje, ryczałty samochodowe, kilometrówki, diety
- Dbałość o płynny obieg dokumentacji – faktury, karty kredytowe, akta personalne etc.
- Obsługa korporacyjnych kart kredytowych American Express
- Współpraca z agencją travelingową
- Znajomość systemu kadrowo-płacowego eNova
Polkomtel Sp. z o. o.
Młodszy Specjalista ds. Personalnych
Polkomtel S.A.
- Zapewnienie fachowej i profesjonalnej obsługi pracowników w zakresie spraw personalnych
- Prowadzenie akt osobowych pracowników
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem (umowy o pracę, porozumienia zmieniające, świadectwa pracy, nagrody, kary, wypowiedzenia)
- Ewidencja nieobecności pracowników, prowadzenie spraw urlopowych
- Kontrolowanie czasu pracy (listy obecności, harmonogramy pracy, nadgodziny)
- Kontrolowanie ważności badań lekarskich (wstępnych, okresowych, kontrolnych)
- Biegła znajomość i posługiwanie się komputerowymi systemami kadrowo-płacowymi np. SAP, Płatnik
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Pracownik Działu Personalnego
- Prowadzenie administracji spraw pracowniczych zgodnie z przepisami prawa i procedurami firmy
- Bieżąca obsługa pracowników – prowadzenie akt, ubezpieczenia społeczne, dokumentacja działalności ZFŚS
- Przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, umowami cywilnoprawnymi, czasem pracy, legitymacjami ubezpieczeniowymi
- Dokonywanie miesięcznego rozliczenia czasu pracy, dbałość o poprawne prowadzenie jego ewidencji
- Przyjmowanie, sprawdzanie i wprowadzanie do systemu danych związanych z zasiłkami chorobowymi, opiekuńczymi, macierzyńskimi, urlopami
- Posługiwanie się komputerowymi systemami kadrowo-płacowymi np. SAP
Guest-Tek Interactive Entertainment Sp. z o.o
Support and Technical Services Scheduler; Specjalista d/s planowania i rozliczania czasu pracy
- Przygotowanie indywidualnych miesięcznych grafików czasu pracy dla wszystkich pracowników Call Center.
- Uzgadnianie grafików czasu pracy z obowiązującymi przepisami prawa pracy, szczególna znajomość problematyki systemu zmianowego i równoważnego – praca 24/7/365.
- Systematyczne tworzenie dla Działu Kadr i Płac miesięcznego rejestru czasu pracy pracowników Call Center (godziny nadliczbowe, zwolnienia lekarskie, urlopy, spóźnienia, praca w nocy)
- Akceptacja wniosków urlopowych uwzględniającą zapewnienie płynności pracy Call Center
- Bezpośredni kontakt z pracownikami i pracodawcą w celu stworzenia dogodnych dla obu stron grafików pracy
- Dbanie o poprawność dostarczanych przez pracowników dokumentów (zwolnienia, wnioski urlopowe)
- Udział w Targach Pracy, upowszechnianie wizerunku firmy na rynku pracy
Guest-Tek Interactive Entertainment Sp. z o.o
Specjalista ds. Informatyki - Tier 1 IT Support Specialist
- Kontakt z klientami mającymi problemy z połączeniem się do sieci Internet.
- Diagnozowanie i kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych.
- Weryfikacja poprawności działania sprzętu hotelowego oraz konfiguracja ustawień sieciowych umożliwiająca podłączenie komputera do sieci obsługiwanej przez Guest-Tek

Szkolenia i kursy

- 05 2007 r. SEKA SA Seminarium ‘Planowanie i rozliczanie czasu pracy’
- 01 2010 r. POLBI Centrum Kształcenia Specjalistycznego Polskiej Korporacji Biznesu, Seminarium ‘Rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych'
- 04-06 2010 r. KDK Info – cykl szkoleń PMI PMBoK IV
PMI skuteczne zarządzanie projektami
Aspekty finansowe realizacji projektu wg. PMI
Narzędzia wspomagające realizację projektów wg PMI – MsProject 2007
Zarządzanie wiedzą
Zarządzanie zespołem projektowym
- 10 2012 „Monitorowanie użytkowników w zgodzie z prawem i zarządzanie infrastrukturą IT”
- Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego - dostęp do informacji niejawnych do poziomu "POUFNE" ważne do 2020r.
- Certyfikat PRINCE2 Foundation
- Certyfikat AGILE Project Management Foundation
- 09 2015 Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt

Inne

- Znajomość obsługi komputera i systemów operacyjnych: rodzina systemów Windows, podstawy Linuxa
- Znajomość programów komputerowych: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Internet
- Biegła znajomość polskiego prawa pracy z naciskiem na planowanie czasu pracy

ATUTY
- Otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów, życzliwość i bezpośredniość w relacjach interpersonalnych
- Duże zdolności adaptacyjne, łatwość podejmowania decyzji w nieprzewidywalnych, nagłych sytuacjach
- Chętne podejmowanie nowych wyzwań zarówno w samodzielnych projektach, jak i w pracy zespołowej
- Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, dyspozycyjność

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Heineken Opener Festival 2010
Heineken Opener Festival 2010
Największy i najlepszy festiwal muzyczny!
klan Kwiatkowskich
klan Kwiatkowskich
Wszyscy o nazwisku Kwiatkowska\i
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie