Doświadczenie zawodowe
Referent ds. finansowo-ksiegowych
Zakres zadań: weryfikacja dokumentów generowanych przez Przedstawicieli Medycznych pod względem merytorycznym i rachunkowym, kwalifikowanie wydatków promocyjnych oraz operacyjnych, przygotowywanie dokumentów do ostatecznej akceptacji rozliczeń, informowanie o nieprawidłowościach występujących w dokumentach, wnioskowanie o wstrzymanie rozliczenia nieprawidłowych dokumentów
Szkolenia i kursy
Certyfikat British Council w Krakowie - kurs język angielskiego - poziom intermediate 2 oraz upper-intermediate 1
Certyfikat British School - kurs języka angielskiego - poziom pre-intermediate
Certyfikat British School - kurs języka angielskiego - poziom pre-intermediate
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy