Umiejętności
Aktualności
Coaching
Digital Communication
Digital Copywriting
Digital Marketing
Facebook
Fan Pages
Internet
Internet Communications
Intranet
Intranet Portals
Intranet Strategy
Public Relations
Social Media
Negocjacje
praca zespołowa
Praca indywidualna
zarządzanie zmianą
rekrutacja
Wywiady
Zarządzanie zespołem
Szkolenia techniczne
Rekrutacje wysokiego szczebla
Reklama rekrutacyjna
Szkolenia pracowników
Budżety
Strategia marketingowa
Redagowanie
Zadowolenie klienta
Przywództwo
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja
Komunikacja Marketingowa
Biuletyny
Rekrutacja przez Internet
Kierowanie ludźmi
Zaangażowanie
specjalista
Szkolenia produktowe
Budowanie zepołu
Budowanie relacji
marketing produktu
Zarządzanie czasem
Pisanie Wiadomości
Szkolenie z obsługi klienta
przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
konsekwencja w działaniu i dążeniu do celu
rozmowy rekrutacyjne
raporty
Pozyskiwanie i rekrutacja pracowników
muzyka
Konsekwencja w realizacji wyznaczonych zadań
międzyludzkie
Przygotowywanie dokumentów
Tworzenie kontentu
Przemysł muzyczny
Marketing B2B
Przeprowadzania wywiadów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
łaciński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista w Zespole Wsparcia Sprzedaży
praca w ramach innowacyjnego projektu firmy, przygotowywanie newsletterów z obszaru zdrowia, monitoring mediów, organizacja eventów, zakup gadżetów, nadzór nad magazynem gadżetów, przygotowywanie prezentacji, przygotowywanie umów dla podwykonawców, zarządzanie stroną i zamieszczanie materiałów na dedykowanej stronie dla sieci sprzedaży, współpraca zarówno z klientem wewnętrznym, jak i partnerami zewnętrznymi
Specjalista ds. Marketingu i PR/Lider
- PR: codzienny monitoring mediów, przygotowanie przeglądu prasy do Zarządu oraz pracowników, sporządzanie dla Zarządu comiesięcznych raportów dotyczących obecności firmy w mediach (tradycyjnych i społecznościowych), przygotowywanie raportów dla Centrali w Hadze, współtworzenie i realizacja strategii Grupy, przygotowywanie informacji prasowych oraz komunikatów, współpraca z agencją PR, udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy, przygotowanie sesji fotograficznych;
- Komunikacja zewnętrzna: tworzenie i realizacja strategii komunikacji, przygotowywanie tekstów oraz aktualności i zamieszczanie ich na stronie korporacyjnej, przygotowywanie tekstów oraz nadzór nad funkcjonowaniem strony niekorporacyjnej oraz Facebooka, współpraca z agencją PR, działania CSR, współpraca z fundacjami, bieżąca komunikacja
w mediach elektronicznych i społecznościowych;
- Komunikacja wewnętrzna: tworzenie i realizacja strategii komunikacji, współpraca
z centralą Grupy w Hadze przy przygotowywaniu nowego Intranetu oraz wdrożenie w Polsce, przygotowywanie i zamieszczanie aktualności, tworzenie procedur, przygotowywanie newslettera i biuletynu wewnętrznego, bieżąca komunikacja;
- Komunikacja z klientem: współtworzenie i realizacja strategii komunikacji , przygotowanie
i wprowadzenie nowego sposobu komunikacji z Klientami Grupy Aegon, tworzenie treści informacji wiadomości wysyłanych do Klientów;
- Komunikacja z siecią sprzedaży: wsparcie sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji (opracowywanie konkursów, przygotowywanie materiałów produktowych, marketingowych
i szkoleniowych oraz newslettera, pomoc w przygotowywaniu stron internetowych oraz stron na FB), współtworzenie i realizacja komunikacji z siecią sprzedaży (sieć własna, agencje, multiagencje, banki), przygotowywanie informacji i przeglądu prasy branżowej oraz zamieszczanie ich na portalu dla sieci sprzedaży;
- Badania: prowadzenie badań NPS, współpraca z firmą badawczą, badanie potrzeb produktowych klientów oraz agentów, przygotowywanie ankiet;
- Brand: zarządzanie aplikacją brandową, dbanie o spójność działań oraz wizerunku, współpraca z Centralą w Hadze, tworzenie planu działań marketingowych, prowadzenie projektów;
- BTL: nadzór nad działaniami działu BTL, przeprowadzanie kampanii, współpraca
z agencjami reklamowymi oraz drukarniami.
- Komunikacja zewnętrzna: tworzenie i realizacja strategii komunikacji, przygotowywanie tekstów oraz aktualności i zamieszczanie ich na stronie korporacyjnej, przygotowywanie tekstów oraz nadzór nad funkcjonowaniem strony niekorporacyjnej oraz Facebooka, współpraca z agencją PR, działania CSR, współpraca z fundacjami, bieżąca komunikacja
w mediach elektronicznych i społecznościowych;
- Komunikacja wewnętrzna: tworzenie i realizacja strategii komunikacji, współpraca
z centralą Grupy w Hadze przy przygotowywaniu nowego Intranetu oraz wdrożenie w Polsce, przygotowywanie i zamieszczanie aktualności, tworzenie procedur, przygotowywanie newslettera i biuletynu wewnętrznego, bieżąca komunikacja;
- Komunikacja z klientem: współtworzenie i realizacja strategii komunikacji , przygotowanie
i wprowadzenie nowego sposobu komunikacji z Klientami Grupy Aegon, tworzenie treści informacji wiadomości wysyłanych do Klientów;
- Komunikacja z siecią sprzedaży: wsparcie sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji (opracowywanie konkursów, przygotowywanie materiałów produktowych, marketingowych
i szkoleniowych oraz newslettera, pomoc w przygotowywaniu stron internetowych oraz stron na FB), współtworzenie i realizacja komunikacji z siecią sprzedaży (sieć własna, agencje, multiagencje, banki), przygotowywanie informacji i przeglądu prasy branżowej oraz zamieszczanie ich na portalu dla sieci sprzedaży;
- Badania: prowadzenie badań NPS, współpraca z firmą badawczą, badanie potrzeb produktowych klientów oraz agentów, przygotowywanie ankiet;
- Brand: zarządzanie aplikacją brandową, dbanie o spójność działań oraz wizerunku, współpraca z Centralą w Hadze, tworzenie planu działań marketingowych, prowadzenie projektów;
- BTL: nadzór nad działaniami działu BTL, przeprowadzanie kampanii, współpraca
z agencjami reklamowymi oraz drukarniami.
wystawiono
Z Anią współpraca była na najwyższym poziomie, zawsze z chęcią i dużą kreatywnością pochodziła do zadań wymagających specjalnych umiejętności w pracy jako marketingowiec w firmie finansowej.
wystawiono
Anna jest wspaniałym, wspierającym innych liderów współpracownikiem oraz ogromnie zaangażowaną w swoją pracę osobą. Przez kilka lat dała się poznać jako profesjonalistka w każdym z obszarów w który była zaangażowana. Chętnie dzieliła się swoim dużym doświadczeniem z zakresu marketingu a także była cenionym i szanowanym liderem. Bardzo się cieszę, że mogłam z nią współpracować i obserwować jej pełną pasji pracę.
Najbardziej ceniłam w niej umiejętność odnalezienia się w każdej z ról czy to eksperta z zakresu marketingu, lidera zespołu czy też trenera pracowników wiedzy. Miło było podpatrywać jak zjednuje sobie każde audytorium, szkoli, jest oceniana jako autorytet i przy tym da się lubić.
Najbardziej ceniłam w niej umiejętność odnalezienia się w każdej z ról czy to eksperta z zakresu marketingu, lidera zespołu czy też trenera pracowników wiedzy. Miło było podpatrywać jak zjednuje sobie każde audytorium, szkoli, jest oceniana jako autorytet i przy tym da się lubić.
Trener w Centrum Operacyjnym AEGON
przygotowywanie i realizacja programów szkoleniowych w zakresie: produktowym, obsługi systemów, obowiązujących aktów prawnych oraz obsługi klienta dla pracowników działów operacyjnych i produktowych
Koordynator ds. Kontaktów z Klientem
- organizacja pracy i czasu pracy podległych pracowników
- raportowanie pracy
- przygotowywanie prowadzenie rekrutacji, szkoleń dla nowych pracowników (m.in. szkolenia dotyczące funkcjonowania OFE, szkolenia produktowe z zakresu ubezpieczeń na życie, szkolenia z zakresu funkcjonowania rynku kapitałowego) oraz coachingów
- przeprowadzanie oceny oraz rozmowy okresowej (comiesięcznej i półrocznej)
- przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją projektów
- realizacja projektu dotyczącego połączenia AEGON OFE z OFE Skarbiec-Emerytura w zakresie Działu Kontaktów z Klientami
- realizacja projektu – Intranet dla Działu Kontaktów z Klientami. Współtworzenie OWU
- tworzenie procedur wewnętrznych oraz nadzór w zakresie ich stosowania
- raportowanie pracy
- przygotowywanie prowadzenie rekrutacji, szkoleń dla nowych pracowników (m.in. szkolenia dotyczące funkcjonowania OFE, szkolenia produktowe z zakresu ubezpieczeń na życie, szkolenia z zakresu funkcjonowania rynku kapitałowego) oraz coachingów
- przeprowadzanie oceny oraz rozmowy okresowej (comiesięcznej i półrocznej)
- przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją projektów
- realizacja projektu dotyczącego połączenia AEGON OFE z OFE Skarbiec-Emerytura w zakresie Działu Kontaktów z Klientami
- realizacja projektu – Intranet dla Działu Kontaktów z Klientami. Współtworzenie OWU
- tworzenie procedur wewnętrznych oraz nadzór w zakresie ich stosowania
Zastępca kierownika działu muzyka
- nadzór nad funkcjonowaniem sklepu (jako kierownik zmiany)
- przygotowywanie grafików pracy podległych pracowników
- nadzór nad funkcjonowaniem działu
- obsługa kasy całego sklepu
- wydawanie pieniędzy
- odbiór pieniędzy po zakończeniu zmiany
- przygotowanie raportu kasowego ze zmiany,
- przekazywanie środków konwojowi
- przygotowywanie grafików pracy podległych pracowników
- nadzór nad funkcjonowaniem działu
- obsługa kasy całego sklepu
- wydawanie pieniędzy
- odbiór pieniędzy po zakończeniu zmiany
- przygotowanie raportu kasowego ze zmiany,
- przekazywanie środków konwojowi
Szkolenia i kursy
- certyfikat "Zarządzanie zespołem"
- certyfikat "Trening menedżerski"
- certyfikat "Trening: kierowanie, planowanie, rozwój"
- szkolenie z zakresu oceny pracowniczej
- szkolenie dotyczące przeprowadzania rozmowy oceniającej
- szkolenie z organizacji pracy
- szkolenie z zarządzania czasem
- szkolenie z obsługi EPiServera
- szkolenie z Share Point (przeprowadzone przez Centralę w Hadze)
- szkolenie ubezpieczeniowe (organizowane przez AEGON Tuż S.A)
- szkolenie z funkcjonowania systemu emerytalnego oraz funduszy emerytalnych (organizowane przez AEGON PTE S.A.)
- szkolenie z EpiServer
- szkolenie z CMS
- kurs dla djów i prezenterów muzyki
- prawo jazdy (w trakcie)
- certyfikat "Trening menedżerski"
- certyfikat "Trening: kierowanie, planowanie, rozwój"
- szkolenie z zakresu oceny pracowniczej
- szkolenie dotyczące przeprowadzania rozmowy oceniającej
- szkolenie z organizacji pracy
- szkolenie z zarządzania czasem
- szkolenie z obsługi EPiServera
- szkolenie z Share Point (przeprowadzone przez Centralę w Hadze)
- szkolenie ubezpieczeniowe (organizowane przez AEGON Tuż S.A)
- szkolenie z funkcjonowania systemu emerytalnego oraz funduszy emerytalnych (organizowane przez AEGON PTE S.A.)
- szkolenie z EpiServer
- szkolenie z CMS
- kurs dla djów i prezenterów muzyki
- prawo jazdy (w trakcie)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
- muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka
- czytanie książek i prasy (lubię wiedzieć, co sie dzieje)
- czytanie książek i prasy (lubię wiedzieć, co sie dzieje)
Inne
- praca licencjacka nt. "Reglamentacja podejmowania i prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na podstawie działalności AEGON TU na Życie S.A."
- obsługa komputera: środowisko Windows, MS Office, Internet, CRM, Photo Shop, Quark, Dyna, Dyna Mix, Sound Forge, CMS, EpiServer, Share Point
- obsługa komputera: środowisko Windows, MS Office, Internet, CRM, Photo Shop, Quark, Dyna, Dyna Mix, Sound Forge, CMS, EpiServer, Share Point
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
GRUPA BIZNES
GRUPA BIZNES to aktywna promocja, budowanie sieci kontaktów biznesowych. To grupa zrzeszająca profesjonalistów. Zamieszczamy tu ogłoszenia o aktualnych znaczących wydarzeniach biznesowych i firmowych,
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
Intuicja w biznesie i nauce.
Słowo „intuicja” pojawia się coraz częściej w renomowanych czasopismach z dziedziny zarządzania. Intuicja stała się potężnym narzędziem podejmowania złożonych decyzji.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.