Anna Kuc

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prawo administracyjne Komunikacja Zdolności interpersonalne Microsoft Excel Microsoft Word Rozliczanie projektów Wsparcie projektu SharePoint Asystent organizacja czasu pracy Prawo cywilne Fundusze strukturalne UE prowadzenie fanpage Organizacja koncertów Granty

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Wojskowy Instytut Medyczny
Starszy Inspektor w Wydziale Wsparcia i Zarządzania Projektami
nadzór nad prawidłową realizacją projektów finansowanych z POIŚ 2007-2013, środków NCBR,
przygotowanie wniosków o płatność, raportów i zestawień do instytucji finansujących,
przygotowanie budżetu projektu (np. dla projektów realizowanych w konsorcjach o wartości powyżej 10 mln zł)
organizacja promocji projektów,
wsparcie w zadaniach kierowników projektów naukowych,
poszukiwanie nowych źródeł finansowania dla projektów.
Główny Urząd Statystyczny
Sekretarka
organizacja pracy sekretariatu Departamentu, w tym zarządzanie obiegiem informacji,
prowadzenie dokumentacji kadrowej, współpraca z Działem Kadr i Szkoleń,
wsparcie Dyrektora oraz Zespołu w prowadzeniu badań statystycznych,
organizacja konferencji i spotkań (również międzynarodowych),
przygotowanie raportów okresowych dot. NSP 2011 i PSR 2010.
obsługa klienta zewnętrznego,
usprawnienie rozliczania nadgodzin dla 60 pracowników poprzez arkusz dostępny on-line (wcześniej nadgodziny i ich odbiór były wpisywane w papierowych arkuszach) co przełożyło się na oszczędność czasu i materiałów.
Logo
Sekretarka medyczna
NZOZ Vita Med sp. z o.o.
Prowadzenie terminarzy wizyt lekarskich oraz wprowadzanie danych pacjentów do systemu.
Logo
Asystentka Zarządu, pełnomocnik Zarządu ds. Systemu Zarządzania Jakością
SKOK „Mazowsze”
organizacja pracy sekretariatu Zarządu,
prowadzenie kalendarza spotkań,
prowadzenie dokumentacji ISO 9000,
zamawianie materiałów biurowych,
nadzór nad monitoringiem biura.
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Pracownik biurowy działu obsługi klienta
wprowadzanie danych do bazy danych
Logo
Referent ds. przetwarzania dokumentów
Astron Business Service sp. z o. o.
wprowadzanie i kontrola wprowadzonych danych do baz danych
Polkomtel Sp. z o. o.
Pracownik Archiwum
Polkomtel Sp. z o. o.
digitalizacja umów i wniosków abonentów;
wprowadzanie i kontrola wprowadzonych danych do baz danych.
Logo
Referent
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
prowadzenie dokumentacji sądowej
utrzymywanie kontaktów ze stronami postępowań sądowych

Szkolenia i kursy

KURSY, SZKOLENIA

07.2015 Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
„Środki unijne dla sektora nauki, badań i rozwoju w nowej perspektywie finansowej 2014-2020” (6,5h)

07.2014 Expose sp. z o.o.
„Microsoft Excel Średniozaawansowany” (16h)
11.2008 – 12.2008 GUS i Europejska Akademia Rozwoju Szkolenie „Profesjonalna sekretarka/asystentka” (20h).

10.2007 – 11.2007 Europejski Instytut Rozwoju Kadr
Kurs „Specjalista ds. pozyskiwania funduszy strukturalnych” (175h).

Edukacja

Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

Literatura europejska, joga, gry słowne, wycieczki górskie, festiwale muzyczne.

Inne

Współpraca z zespołami muzycznymi w zakresie planowania i organizacji koncertów oraz promocji muzyki.