Doświadczenie zawodowe
marketing manager
• tworzenie i wdrażanie strategii promocji tytułów książkowych
• planowanie budżetu i kontrola jego realizacji
• koordynacja planu wydawniczego (ustalanie dat premier, książek do promocji)
• analiza otoczenia rynkowego w celu poszukiwania nowych możliwości promocji
• negocjacje w zakresie patronatów medialnych, barterów
• kontakty i współpraca z mediami
• opracowywanie tekstów promocyjnych, informacji prasowych
• przygotowywanie okładek, reklam i materiałów promocyjnych
• przygotowywanie mailingów do mediów i czytelników
• organizacja imprez targowych, spotkań autorskich i eventów
• współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, podwykonawcami
• przygotowywanie e-booków i audiobooków: nadzór produkcyjny, koordynacja prac
• promocja e-booków i audiobooków, kontakty z dystrybutorami
• stworzenie i administrowanie stroną www i sklepem internetowym
• administrowanie profilu Wydawnictwa na FB i innych portalach społecznościowych
• planowanie budżetu i kontrola jego realizacji
• koordynacja planu wydawniczego (ustalanie dat premier, książek do promocji)
• analiza otoczenia rynkowego w celu poszukiwania nowych możliwości promocji
• negocjacje w zakresie patronatów medialnych, barterów
• kontakty i współpraca z mediami
• opracowywanie tekstów promocyjnych, informacji prasowych
• przygotowywanie okładek, reklam i materiałów promocyjnych
• przygotowywanie mailingów do mediów i czytelników
• organizacja imprez targowych, spotkań autorskich i eventów
• współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, podwykonawcami
• przygotowywanie e-booków i audiobooków: nadzór produkcyjny, koordynacja prac
• promocja e-booków i audiobooków, kontakty z dystrybutorami
• stworzenie i administrowanie stroną www i sklepem internetowym
• administrowanie profilu Wydawnictwa na FB i innych portalach społecznościowych
product manager
• planowanie i realizacja działań promocyjnych i wizerunkowych sieci z zegarkami
Time Trend, Euro Time oraz sieci salonów z artykułami piśmiennymi Kaligraf
• produkcja i przygotowywanie reklam, materiałów POS, spotów
• planowanie i realizacja działań reklamowych w radio, prasie, internecie
• zbudowanie i administrowanie stronami internetowymi sieci
• planowanie i zarządzanie budżetami marketingowym sieci
• koordynacja prac przy otwieraniu nowych salonów oraz remontach przejmowanych sklepów
Time Trend, Euro Time oraz sieci salonów z artykułami piśmiennymi Kaligraf
• produkcja i przygotowywanie reklam, materiałów POS, spotów
• planowanie i realizacja działań reklamowych w radio, prasie, internecie
• zbudowanie i administrowanie stronami internetowymi sieci
• planowanie i zarządzanie budżetami marketingowym sieci
• koordynacja prac przy otwieraniu nowych salonów oraz remontach przejmowanych sklepów
marketing manager
- opracowanie i realizacja strategii marketingowej firmy
- przygotowywanie reklam oraz materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, kasetony)
- tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
- przygotowywanie i prowadzenie programów lojalnościowych
- zbudowanie i zarządzanie stroną internetową firmy
- przygotowywanie reklam oraz materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, kasetony)
- tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
- przygotowywanie i prowadzenie programów lojalnościowych
- zbudowanie i zarządzanie stroną internetową firmy
specjalista ds. marketingu
Wydawnictwo Business Press - "Businessman Magazine"
• wyszukiwanie gadżetów (płyty DVD z filmami, książki) do miesięcznika
„Businessman Magazine”; koordynacja wszelkich prac z tym związanych
(przygotowywanie umów i materiałów, kontakt z tłoczniami)
• obsługa patronatów medialnych (m.in. wyszukiwanie ciekawych imprez,
negocjacje warunków)
• przygotowywanie reklam magazynu
• analiza rynku w celu poszukiwania nowych możliwości promocji
• obsługa PR firmy (aktywne budowanie wizerunku firmy)
• przygotowywanie ofert prenumeraty magazynu oraz konkursów dla czytelników
• nadzór nad stroną internetową wydawnictwa
• czynny udział w budowaniu strategii marketingowej magazynu
„Businessman Magazine”; koordynacja wszelkich prac z tym związanych
(przygotowywanie umów i materiałów, kontakt z tłoczniami)
• obsługa patronatów medialnych (m.in. wyszukiwanie ciekawych imprez,
negocjacje warunków)
• przygotowywanie reklam magazynu
• analiza rynku w celu poszukiwania nowych możliwości promocji
• obsługa PR firmy (aktywne budowanie wizerunku firmy)
• przygotowywanie ofert prenumeraty magazynu oraz konkursów dla czytelników
• nadzór nad stroną internetową wydawnictwa
• czynny udział w budowaniu strategii marketingowej magazynu
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?