Umiejętności
Corel Draw
Prawo jazdy
Stosunki pracownicze
Microsoft Office
komunikacyjne
Symfonia: Kadry i Płace, Handel
Kreatywność, Wdrażanie nowych projektów, administracja
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. administracyjnych
Feniks Recykling
Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy.
- przygotowanie umów i dokumentów,
- archiwizacja dokumentów,
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i analiz w zakresie działalności administracyjnej,
- realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura proponowanie usprawnień w zakresie procedur administracyjnych.
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych:
- prowadzenie kartotek pracowników,
- przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia (badania lekarskie, szkolenie BHP, umowa, zakresy obowiązków),
- przygotowywanie dokumentów w trakcie zatrudnienia (zaświadczenia o zatrudnieniu, PIT-11),
- przygotowywanie dokumentów po ustaniu stosunku pracy (świadectwo pracy, PIT-11),
- przygotowywanie sprawozdań GUS,
- naliczanie wynagrodzeń.
Z zakresu ochrony środowiska:
- kompletowanie kart przekazania odpadów,
- kompletowanie dokumentów potwierdzających recykling/odzysk,
- kwartalne rozliczanie z Organizacją Odzysku.
- przygotowanie umów i dokumentów,
- archiwizacja dokumentów,
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i analiz w zakresie działalności administracyjnej,
- realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura proponowanie usprawnień w zakresie procedur administracyjnych.
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych:
- prowadzenie kartotek pracowników,
- przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia (badania lekarskie, szkolenie BHP, umowa, zakresy obowiązków),
- przygotowywanie dokumentów w trakcie zatrudnienia (zaświadczenia o zatrudnieniu, PIT-11),
- przygotowywanie dokumentów po ustaniu stosunku pracy (świadectwo pracy, PIT-11),
- przygotowywanie sprawozdań GUS,
- naliczanie wynagrodzeń.
Z zakresu ochrony środowiska:
- kompletowanie kart przekazania odpadów,
- kompletowanie dokumentów potwierdzających recykling/odzysk,
- kwartalne rozliczanie z Organizacją Odzysku.
Biuro Promocji Miasta
organizacyjne:
•organizacja i współorganizacja imprez: dla Miasta, związanych z wymianą partnerską.
•Milanowski Liść Dębu;
•współuczestnictwo w organizacji imprez organizowanych przez jednostki organizacyjne lub organizacje pozarządowe z Milanówka;
•koordynacja przygotowania i wykonanie artykułów upominkowych, gadżety;
•przeprowadzanie konkursów dla Mieszkańców;
•techniczna oprawa imprez;
•organizowanie punktu promocyjnego Miasta na różnych imprezach, również poza Milanówkiem;
projektowe
•przygotowywanie materiałów do opracowań dotyczących programów oraz kierunków rozwoju turystyki w naszym mieście oraz strategii rozwoju promocji produktu turystycznego: praca nad przygotowaniem projektu turystycznego „Milanówek w „Jeden dzień”;
•realizacja 4 tras turystycznych w latach 2009- 2012.
zewnętrzne:
1.obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
2.partnerstwo i współpraca z miastami ościennymi;
3.Miasta Partnerskie:
•współorganizowanie, inicjowanie koordynacja wymian z miastami partnerskimi innych niż młodzieżowe oraz między władzami;
•poszukiwanie nowych miast partnerskich – próba odnowienia kontaktów z Anglią;
•wymiana kulturalna
informacyjne:
•opracowywanie i współudział w przygotowaniu wydawnictw oraz innych materiałów reklamowo – informacyjnych promujących Milanówek;
•wydawanie i opracowywanie materiałów promocyjnych: gadżety itp.
•współpraca z organizacjami pozarządowymi, szkołami, pozostałymi Biurami MCK (Kultura i Sport), Referatami Urzędu Miejskiego, pozostałymi jednostkami w zakresie zbierania, przetwarzania i przekazywania informacji Mieszkańcom;
•dbałość o gabloty, tablice miejskie;
•udzielanie wszelkiej informacji mieszkańcom;
•podejmowanie i inicjowanie działań mających na celu upowszechnianie wiedzy o Milanówku wśród Mieszkańców;
•organizacja i współorganizacja imprez: dla Miasta, związanych z wymianą partnerską.
•Milanowski Liść Dębu;
•współuczestnictwo w organizacji imprez organizowanych przez jednostki organizacyjne lub organizacje pozarządowe z Milanówka;
•koordynacja przygotowania i wykonanie artykułów upominkowych, gadżety;
•przeprowadzanie konkursów dla Mieszkańców;
•techniczna oprawa imprez;
•organizowanie punktu promocyjnego Miasta na różnych imprezach, również poza Milanówkiem;
projektowe
•przygotowywanie materiałów do opracowań dotyczących programów oraz kierunków rozwoju turystyki w naszym mieście oraz strategii rozwoju promocji produktu turystycznego: praca nad przygotowaniem projektu turystycznego „Milanówek w „Jeden dzień”;
•realizacja 4 tras turystycznych w latach 2009- 2012.
zewnętrzne:
1.obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
2.partnerstwo i współpraca z miastami ościennymi;
3.Miasta Partnerskie:
•współorganizowanie, inicjowanie koordynacja wymian z miastami partnerskimi innych niż młodzieżowe oraz między władzami;
•poszukiwanie nowych miast partnerskich – próba odnowienia kontaktów z Anglią;
•wymiana kulturalna
informacyjne:
•opracowywanie i współudział w przygotowaniu wydawnictw oraz innych materiałów reklamowo – informacyjnych promujących Milanówek;
•wydawanie i opracowywanie materiałów promocyjnych: gadżety itp.
•współpraca z organizacjami pozarządowymi, szkołami, pozostałymi Biurami MCK (Kultura i Sport), Referatami Urzędu Miejskiego, pozostałymi jednostkami w zakresie zbierania, przetwarzania i przekazywania informacji Mieszkańcom;
•dbałość o gabloty, tablice miejskie;
•udzielanie wszelkiej informacji mieszkańcom;
•podejmowanie i inicjowanie działań mających na celu upowszechnianie wiedzy o Milanówku wśród Mieszkańców;
Koordynator Projektu "Kiosk ze Szkoleniami" od 01.04.2008 Podinspektor ds. pozyskiwania funduszy
Urząd Miejski w Milanówku
-opracowanie dokumentów rejestracyjnych beneficjentów
-weryfikacja dokumentów kwalifikacyjnych beneficjentów
-dobór wykładowców
-zatwierdzanie materiałów promocyjno – reklamowych
-prowadzenie dokumentacji projektu
-współpraca z podwykonawcą w zakresie sprawozdawczości, ewaluacji i monitorowania projektu
-współpraca z odpowiednimi komórkami Urzędu Miasta dotycząca projektu
-prowadzenie nadzoru nad ostatecznym opracowaniem -sprawozdań i rozliczeń finansowych
-prawidłowe opisywanie i przekazywanie faktur do Referatu Finansowego
-kontrola materiałów przygotowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
-bieżąca kontrola i nadzór merytoryczny
-kontrola dokumentacji dydaktycznej
-przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości
-prowadzenie korespondencji z Instytucją Wdrażającą i Beneficjentami Ostatecznymi
-przestrzeganie i realizowanie przepisów ogólnych oraz zarządzeń wewnętrznych i poleceń Wnioskodawcy
-weryfikacja dokumentów kwalifikacyjnych beneficjentów
-dobór wykładowców
-zatwierdzanie materiałów promocyjno – reklamowych
-prowadzenie dokumentacji projektu
-współpraca z podwykonawcą w zakresie sprawozdawczości, ewaluacji i monitorowania projektu
-współpraca z odpowiednimi komórkami Urzędu Miasta dotycząca projektu
-prowadzenie nadzoru nad ostatecznym opracowaniem -sprawozdań i rozliczeń finansowych
-prawidłowe opisywanie i przekazywanie faktur do Referatu Finansowego
-kontrola materiałów przygotowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
-bieżąca kontrola i nadzór merytoryczny
-kontrola dokumentacji dydaktycznej
-przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości
-prowadzenie korespondencji z Instytucją Wdrażającą i Beneficjentami Ostatecznymi
-przestrzeganie i realizowanie przepisów ogólnych oraz zarządzeń wewnętrznych i poleceń Wnioskodawcy
Specjalista ds. kontaktów z klientami
Akademia Sportu i Rekreacji Let's Go
- Przygotowanie wysyłek mailingowych
- Przygotowywanie prezentacji multimedialnych
- Aktualizowanie strony internetowej
- Organizacja imprez promocyjnych i integracyjnych
- Utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
- Obsługa sprzedażowa i pozyskiwanie nowych klientów
- Zaopatrzenie biura
- Przygotowywanie prezentacji multimedialnych
- Aktualizowanie strony internetowej
- Organizacja imprez promocyjnych i integracyjnych
- Utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
- Obsługa sprzedażowa i pozyskiwanie nowych klientów
- Zaopatrzenie biura
Szkolenia i kursy
luty 2010 Skuteczne komunikowanie się z okresie przedwyborczym
luty 2010 Ochrona informacji niejawnych, ochrona danych osobowych oraz dostęp do informacji publicznej
styczeń 2010 Nowe zasady finansowania zadań z zakresu kultury, kultury fizycznej i sportu z budżetu JST. Nowelizacja Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Zakres zmian i ich konsekwencje.
kwiecień 2009 Kodeks postępowania administracyjnego
styczeń 2009 CorelDRAW Graphics Suite 12
grudzień 2008 Produkt turystyczny jako produkt konsumpcyjny + Informacja Turystyczna
październik 2008 Partnerstwo organizacji pozarządowych i samorządu terytorialnego
luty 2008 Zasady aplikowania o środki w ramach VII Priorytetu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
wrzesień 2007 Finansowanie projektów kulturalnych ze środków funduszy strukturalnych
czerwiec 2007 Szkolenie warsztatowe dotyczące Europejskiego Funduszu Społecznego dla pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej oraz przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz innych podmiotów działających w obszarze pomocy i integracji społecznej.
maj 2007 „Nowy okres programowania, Program Operacyjny Kapitał Ludzki”
marzec 2007 Wnioski beneficjenta o płatność rozliczające wydatki w ramach działania 2,1,2.3 i 2.4 ZPORR
marzec 2007 Prawo Zamówień Publicznych
styczeń 2007 Power Point - profesjonalna prezentacja,
2006 Kurs Kierowników Placówek Wychowawczych,
2006 Wprowadzenie do systemu Linux,
2006 Podstawy programu Open Office,
2005 Pozyskiwanie Środków Unii Europejskiej, Działanie 2.1,
2005 Prowadzenie i promocja Gminnych Centrów Informacji,
1998 Kurs Wychowawców Kolonijnych
luty 2010 Ochrona informacji niejawnych, ochrona danych osobowych oraz dostęp do informacji publicznej
styczeń 2010 Nowe zasady finansowania zadań z zakresu kultury, kultury fizycznej i sportu z budżetu JST. Nowelizacja Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Zakres zmian i ich konsekwencje.
kwiecień 2009 Kodeks postępowania administracyjnego
styczeń 2009 CorelDRAW Graphics Suite 12
grudzień 2008 Produkt turystyczny jako produkt konsumpcyjny + Informacja Turystyczna
październik 2008 Partnerstwo organizacji pozarządowych i samorządu terytorialnego
luty 2008 Zasady aplikowania o środki w ramach VII Priorytetu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
wrzesień 2007 Finansowanie projektów kulturalnych ze środków funduszy strukturalnych
czerwiec 2007 Szkolenie warsztatowe dotyczące Europejskiego Funduszu Społecznego dla pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej oraz przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz innych podmiotów działających w obszarze pomocy i integracji społecznej.
maj 2007 „Nowy okres programowania, Program Operacyjny Kapitał Ludzki”
marzec 2007 Wnioski beneficjenta o płatność rozliczające wydatki w ramach działania 2,1,2.3 i 2.4 ZPORR
marzec 2007 Prawo Zamówień Publicznych
styczeń 2007 Power Point - profesjonalna prezentacja,
2006 Kurs Kierowników Placówek Wychowawczych,
2006 Wprowadzenie do systemu Linux,
2006 Podstawy programu Open Office,
2005 Pozyskiwanie Środków Unii Europejskiej, Działanie 2.1,
2005 Prowadzenie i promocja Gminnych Centrów Informacji,
1998 Kurs Wychowawców Kolonijnych
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
podróże, książki, muzyka, internet
Organizacje
- Instruktor Związku Harcerstwa Polskiego w stopniu podharcmistrza,
- Zastępca Komendanta Hufca Milanówek (od 2007)
- Członek Komendy Hufca Milanówek (2003-2007),
- Przewodnicząca Młodzieżowej Rady Miasta (2003-2005)
- Zastępca Komendanta Hufca Milanówek (od 2007)
- Członek Komendy Hufca Milanówek (2003-2007),
- Przewodnicząca Młodzieżowej Rady Miasta (2003-2005)
Grupy
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
marketing terytorialny
Grupa ma zajmować się zagadnieniami z dziedzin takich jak promocja miast, regionów, krajów - w tym oczywiście przypadkiem Polski, ich wizerunkiem, tożsamością. Innymi słowy procesem kreacji i zarządza