Anna Krasnodębska-Cićkiewicz

właściciel Krasnodębska&Cićkiewicz
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Marketingu i Promocji
Dental Movies
Saatchi & Saatchi
copywriter - stażysta w dziale kreacji
Supercar Club Poland S.A.
Doradca Klienta
sprzedaż-pozyskiwanie nowych klientów,
opieka nad klientem pozyskanym,
Logo
Kierownik Biura
Supercar Club
prowadzenie biura,organizacja pracy,a także współpraca w zakresie marketingu(od XII.2010 do IV.2011)
Uniwersytet Warszawski
praktykantka w dziale promocji WDiNP
Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
promocja WDiNP
TOMO Strategy&PR
praktykantka
Wirtualna Polska Media
prowadząca progam internetowy o grach-ERROR
Wirtualna Polska Media
prezenterka/prowadząca programy Plotkarnia, Studio Urody, Fit Club, Motostory, Metka
::prowadzenie-Plotkarnia
::przygotowanie tematów i scenariusza, organizacja planu zdjęciowego, prowadzenie-Fit Club, Studio Urody
::przygotowanie materiału i prowadzenie-Motostory, Metka
IBM Polska
Badanie Marketingowe
Badanie zapotrzebowań małych i średnich przedsiębiorstw na produkty IT/komputery
Poznanie planów zakupów, inwestycji firm w branże IT/komputery
Badanie rozpoznawalności marki IBM
Pozyskiwanie nowych klientów

Szkolenia i kursy

::18/19-25.02 Warsztaty filmów reklamowych - produkcja filmu reklamowego dla IKEA
organizacja Agencja Kreatywna Quicker


:: 24-25.09 i 1.10 warsztaty "Coś kręcisz vol.3" - produkcja filmu reklamowego dla IKEA
organizacja Konkursy Kreatywne
we współpracy z McCann Erickson
prowadzenie: Katarzyna i Nono Dragović

::11-13.02.2011 warsztaty „Coś kręcisz”-internetowy film reklamowy
organizacja Konkursy Kreatywne,
we współpracy z McCann Erickson
prowadzenie: Katarzyna i Nono Dragović

::V.2009 szkolenie „Marketing i public relations w korporacji”
mgr Bartosz Bieszyński-specjalista ds. public relations w Biurze Reklamy i Public Relations PKN Orlen

::III.2009 szkolenie„Język reklamy, promocji i komunikacji. O sposobie formułowania przekazu promocyjnego”
dr Ewa Pietrzyk-Zieniewicz-specjalista ds. wizerunku politycznego

Edukacja

Logo
projektowanie ubioru, studia podyplomowe
Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru
Logo
Politologia/Nauki Polityczne/specjalizacja Marketing Polityczny, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja

Zainteresowania

Reklama
Film-produkcja, scenariusz, występowanie przed kamerą
Moda
Polityka
Sport - narciarstwo, snowboard, fitness, bieganie, jazda konna, wspinaczka,

Organizacje

::11.2012 - Fashion Management Club - koło naukowe na SGH -członek


::Stowarzyszenie "Razem Przeciw"-organizacja non profit zajmująca się składaniem pozwów zbiorowych

::portal dla studentów stomatologii www.dentalmovies.com

Inne

*Prawo jazdy kat.B
*Obsługa Adobe Photoshop CS5.5, Adobe Premiere Pro CS5.5
*Umiejętność kręcenia filmów w HD na lustrzankach
*Obsługa komputera(MS Office,Word,Excel)
*Praca w środowisku CRM, CMS
*Ukończony podstawowy kurs wspinaczkowy

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Calz Polska (Calzedonia, Intimissimi)
Calz Polska (Calzedonia, Intimissimi)
CALZ Polska Sp. z o.o. generalny przedstawiciel marek: Calzedonia, Intimissimi i Tezenis w Polsce.
Castingi
Castingi
MODA I CASTINGI fashion vogue mode fangle style
Freelance
Freelance
Wszyscy sie sprzedaja, ale my na wlasnych warunkach ;]
GYMNASION
GYMNASION
Sieć fitness klubów Gymnasion. Zapraszam wszystkich członków oraz miłośników aktywnego spędzania wolnego czasu do wymiany poglądów na forum.
Hel
Hel
Grupa dla osob lubiacych spedzac czas na Helu (Polwyspie Helskim)
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
PRZYWÓDZTWO
PRZYWÓDZTWO
Jeśli przywództwo jest sztuką, jak stać się inspiracją i przykładem do naśladowania?