Doświadczenie zawodowe
junior manager ds.merchandisingu
wrzesień 1999 – do chwili obecnej Sephora Polska Sp. z o.o.
Stanowisko : Specjalista ds. merchandisingu PL/CZ/SLV - od 2007 do nadal
Obowiązki:
Ustalanie i wdrażanie standardów merchandisingowych dla podległych punktów handlowych
Optymalizacja wykorzystania powierzchni handlowej, poprzez analizę udziałów kategorii produktów na m2
Tworzenie i opracowywanie planogramów dla kategorii asortymentowych
Tworzenie i opracowywanie elementów komunikacji merchandisngowej, dla podległych punktów handlowych
Stała współpraca z podległymi punktami handlowymi w zakresie merchandisingu
Współpraca z dostawcami w zakresie dostosowania narzędzi merchandisingowych
Stanowisko : Specjalista ds. asortymentu PL/CZ/SLV - od 2005 do 2006
Obowiązki:
Wdrażanie nowych projektów
Dekoracje komunikacja w perfumeriach przy współpracy z agencjami reklamowymi
Wdrożenie i rozwój komunikacji marek partnerskich
Budowanie wizerunku firmy poprzez efektywny PR
Praca nad warunkami handlowymi w dziale negocjacji
Ocena rynku produktów selektywnych
Stanowisko : Kierownik perfumerii - od 2004 do 2005
Obowiązki:
Dbałość o obroty i rentowność sklepu, zgodnie z założonym budżetem
Zarządzam kosztami własnymi sklepu
Śledzę ogół wskaźników osiągnięć własnego obszaru i całego sklepu (konwersja, średni koszyk...)
Zarządzanie podległym personelem
Ocena rynku produktów selektywnych
Stanowisko : Specjalista działu makijażu i pielęgnacji - od 2002 do 2004
Specjalista działu zapachów - od 2000 do 2002
Obowiązki:
Zarządzanie normami generującymi zamówienia
Posługiwanie się programami (Excel, Lotus, Boss, PDT, WINMAG…)
Kontrola ubytków
Aktywne zarządzam cesjami
Zarządzanie zwrotami
Przestrzeganie polityki cenowej
Znajomość marży
Śledzenie ogółu wskaźników wydajności własnego działu i całego sklepu (konwersja, średni koszyk…)
Stanowisko : Konsultant - od 1999 do 2000
Stanowisko : Specjalista ds. merchandisingu PL/CZ/SLV - od 2007 do nadal
Obowiązki:
Ustalanie i wdrażanie standardów merchandisingowych dla podległych punktów handlowych
Optymalizacja wykorzystania powierzchni handlowej, poprzez analizę udziałów kategorii produktów na m2
Tworzenie i opracowywanie planogramów dla kategorii asortymentowych
Tworzenie i opracowywanie elementów komunikacji merchandisngowej, dla podległych punktów handlowych
Stała współpraca z podległymi punktami handlowymi w zakresie merchandisingu
Współpraca z dostawcami w zakresie dostosowania narzędzi merchandisingowych
Stanowisko : Specjalista ds. asortymentu PL/CZ/SLV - od 2005 do 2006
Obowiązki:
Wdrażanie nowych projektów
Dekoracje komunikacja w perfumeriach przy współpracy z agencjami reklamowymi
Wdrożenie i rozwój komunikacji marek partnerskich
Budowanie wizerunku firmy poprzez efektywny PR
Praca nad warunkami handlowymi w dziale negocjacji
Ocena rynku produktów selektywnych
Stanowisko : Kierownik perfumerii - od 2004 do 2005
Obowiązki:
Dbałość o obroty i rentowność sklepu, zgodnie z założonym budżetem
Zarządzam kosztami własnymi sklepu
Śledzę ogół wskaźników osiągnięć własnego obszaru i całego sklepu (konwersja, średni koszyk...)
Zarządzanie podległym personelem
Ocena rynku produktów selektywnych
Stanowisko : Specjalista działu makijażu i pielęgnacji - od 2002 do 2004
Specjalista działu zapachów - od 2000 do 2002
Obowiązki:
Zarządzanie normami generującymi zamówienia
Posługiwanie się programami (Excel, Lotus, Boss, PDT, WINMAG…)
Kontrola ubytków
Aktywne zarządzam cesjami
Zarządzanie zwrotami
Przestrzeganie polityki cenowej
Znajomość marży
Śledzenie ogółu wskaźników wydajności własnego działu i całego sklepu (konwersja, średni koszyk…)
Stanowisko : Konsultant - od 1999 do 2000
Grupy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość