Anna Krajewska
KIEROWNIK SPRZEDAŻY
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu obsługi klienta / Kierownik Sprzedaży
Schafer Shop Sp. z o.o.
-nadzór nad realizacją zamówienia, od chwili jego złożenia zamówienia poprzez realizację w Niemczech aż po sprzedaż i dostarczenie towaru do klientów indywidualnych oraz firm,
-systematyczne badanie konkurencji (analiza cen, propozycje nowych rozwiązań marketingowych),
-nawiązanie współpracy z polskimi producentami,
-bezpośrednie tworzenie działu sprzedaży,
-obsługa kluczowych klientów,
-rekrutacja pracowników, organizacja szkoleń,
-sporządzanie tygodniowych i miesięcznych raportów dotyczącej pracy działu,
-duża samodzielność w działaniu, przede wszystkim w tworzeniu procedur obowiązujących w dziale obsługi klienta (Call center).
-systematyczne badanie konkurencji (analiza cen, propozycje nowych rozwiązań marketingowych),
-nawiązanie współpracy z polskimi producentami,
-bezpośrednie tworzenie działu sprzedaży,
-obsługa kluczowych klientów,
-rekrutacja pracowników, organizacja szkoleń,
-sporządzanie tygodniowych i miesięcznych raportów dotyczącej pracy działu,
-duża samodzielność w działaniu, przede wszystkim w tworzeniu procedur obowiązujących w dziale obsługi klienta (Call center).
Zastępca kierownika sprzedaży
Walther Meble Sp. z o.o.
-nadzorowanie podległych pracowników: codzienna współpraca ze sprzedawcami w celu zwiększenia aktywności sprzedaży, współpracy w grupie; spotkania typu step by step,
-ustalanie tygodniowych planów pracy a także roczne planowanie urlopów pracowników
-comiesięczne przygotowanie indywidualnych planów obrotów, przy współpracy z kierownikiem
-badania rynkowe łącznie z analiza konkurencji
-ścisła współpraca z działem reklamacji
-bieżące informowanie klientów o dogodnych warunkach zaproszeń do obiektu na imprezy okolicznościowe
-koordynowanie, wraz z działem zakupów i marketingu, akcji promocyjnych, kontrola gazetek promocyjnych i wszelkich materiałów informacyjnych
-zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta
-dbałość o estetykę działu, prezentację towaru, oszyldowanie zgodnie ze standardem wizualistycznym firmy Walther Meble.
-ustalanie tygodniowych planów pracy a także roczne planowanie urlopów pracowników
-comiesięczne przygotowanie indywidualnych planów obrotów, przy współpracy z kierownikiem
-badania rynkowe łącznie z analiza konkurencji
-ścisła współpraca z działem reklamacji
-bieżące informowanie klientów o dogodnych warunkach zaproszeń do obiektu na imprezy okolicznościowe
-koordynowanie, wraz z działem zakupów i marketingu, akcji promocyjnych, kontrola gazetek promocyjnych i wszelkich materiałów informacyjnych
-zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta
-dbałość o estetykę działu, prezentację towaru, oszyldowanie zgodnie ze standardem wizualistycznym firmy Walther Meble.
Koordynator ds. handlu detalicznego
Eldam -producent obuwia .
nadzór nad 10-cioma sklepami obuwniczymi na terenie całego kraju,
-na podstawie codziennych raportów sprzedaży zapewnienie pełnej dostępności towarowej,
-wprowadzenie do sprzedaży nowych modeli obuwia na podstawie stałej obserwacji rynku,
-ścisła współpraca z kierownikami sklepów,
-zatowarowanie nowych sklepów,
-organizacja szkoleń dla nowych pracowników,
-koordynacja wysyłek towaru i obuwia z reklamacji do poszczególnych sklepów,
-pozyskiwanie osób fizycznych i firm do współpracy z firmą na zasadzie franchisingu.
-na podstawie codziennych raportów sprzedaży zapewnienie pełnej dostępności towarowej,
-wprowadzenie do sprzedaży nowych modeli obuwia na podstawie stałej obserwacji rynku,
-ścisła współpraca z kierownikami sklepów,
-zatowarowanie nowych sklepów,
-organizacja szkoleń dla nowych pracowników,
-koordynacja wysyłek towaru i obuwia z reklamacji do poszczególnych sklepów,
-pozyskiwanie osób fizycznych i firm do współpracy z firmą na zasadzie franchisingu.
Praktiker Polska Sp.z o.o.
Sprzedawca/Kierownik działu sanitarnego i mebli łazienkowych
-nadzorowanie poziomu zatowarowania w celu uzyskania optymalnych stanów magazynu,
-przy ścisłej współpracy z centralą firmy w Niemczech transfer towarów z innych obiektów,
-zamówienia towarów na podstawie analiz sprzedaży
-organizacja działalności w zakresie wprowadzania nowych produktów, nadzór nad akcjami promocyjnymi łącznie z przygotowaniem materiałów promocyjnych w oparciu o współpracę z działem marketingu i poszczególnymi dostawcami
-kontakt z dostawcami,
-odpowiedzialność za reklamacje towarów,
-nadzór nad pracownikami, przygotowanie tygodniowych i miesięcznych planów obrotów i zdań dla każdego z podległych pracowników,
-dbałość o prawidłowe eksponowanie towarów, oszyldowanie a także prezentację towarów promocyjnych,
-zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta,
-przy ścisłej współpracy z centralą firmy w Niemczech transfer towarów z innych obiektów,
-zamówienia towarów na podstawie analiz sprzedaży
-organizacja działalności w zakresie wprowadzania nowych produktów, nadzór nad akcjami promocyjnymi łącznie z przygotowaniem materiałów promocyjnych w oparciu o współpracę z działem marketingu i poszczególnymi dostawcami
-kontakt z dostawcami,
-odpowiedzialność za reklamacje towarów,
-nadzór nad pracownikami, przygotowanie tygodniowych i miesięcznych planów obrotów i zdań dla każdego z podległych pracowników,
-dbałość o prawidłowe eksponowanie towarów, oszyldowanie a także prezentację towarów promocyjnych,
-zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta,
Szkolenia i kursy
Techniki sprzedaży
Szkolenie nt. organizacji pracy działu call - center
Kurs podstawowy z zakresu BHP dla osób kierujących pracownikami.
Umiejętność obsługi programu Photoshop
Znajomość zagadnień związanych z fiskalizacją obrotu
Szkolenie nt. organizacji pracy działu call - center
Kurs podstawowy z zakresu BHP dla osób kierujących pracownikami.
Umiejętność obsługi programu Photoshop
Znajomość zagadnień związanych z fiskalizacją obrotu
Zainteresowania
Dekoracje i aranżacje wnętrz, fotografia.
Inne
Prawo jazdy kat. B
Znajomość zagadnień związanych z fiskalizacją obrotu
Znajomość zagadnień związanych z fiskalizacją obrotu