Anna Koźniewska

Młodszy Analityk Systemowy
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Microsoft Office praca pod presją czasu Prawo jazdy kat B praca w zespole analityczne myślenie Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Umiejętność budowania relacji z ludźmi

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Młodszy Analityk Systemowy
• Spotkania z Klientami w ramach budowania relacji, przeprowadzania szkoleń oraz rozwiązywania zgłaszanych przez Klientów problemów
• Eskalacja problemów zgłaszanych przez Klientów do zespołów wsparcia w ramach Citi i BH •Koordynacja szkoleń wewnętrznych w ramach zespołów, nadzór merytoryczny i wspieranie w pracy nowych pracowników
Logo
Specjalista ds. rozliczeń
Kargo Sp.Z O.O.-->Mag Dystrybucja Sp. Z O.O.
• Kontrolowanie zasadności, kompletowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego zgodnie z procedurami firm;
• Wyjaśnianie z Klientami i Dostawcami ewentualnych rozbieżności we wzajemnych rozliczeniach;
• Nadzór nad prawidłowych i szybkim obiegiem dokumentów w firmie;
• Współpraca z działem handlowym i księgowością;
• Bieżąca analiza oraz kontrola należności i zobowiązań;
• Wprowadzanie płatności do systemu bankowego;
• Kontakt z Dostawcami w sprawie wzajemnych rozliczeń ( kompensaty, raporty, zestawienia);
• Rozliczenia z producentami;
• Kontrolowanie przeterminowanych towarów;
• Przygotowywanie i opracowywanie analiz, zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy i klientów
Logo
Specjalista ds. rozliczeń
Animal Pharma Mazowsze – Kruszyński, Pieczkowski, Rapkowski Spółka Jawna
• Kontrola oraz odpowiedzialność za ocenę poprawności należności finansowych klientów;
• Analiza oraz kontrola alokacji należności, w tym: analiza operacji finansowych w systemach informacyjnych w zakresie prawidłowości księgowań;
• Kontrola raportów kasowych;
• Monitoring procesu windykacji należności;
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Młodszy Specjalista ds. Usług Transakcyjnych ->Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
• Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów banku poprzez wprowadzenie operacji bankowych do systemu księgowego i innych aplikacji bankowych;
• Kontrola oraz ocena poprawności wniosków klientów pod względem merytorycznym i formalnym;
• Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w ramach zespołu;
• Odpowiedzialność za nadzór merytoryczny i wprowadzanie do pracy nowych pracowników;
• Obsługa procesu reklamacyjnego klientów biznesowych;
• Testowanie nowych aplikacji;
• Dokonywanie ustawień na podstawie wniosków klientów terminowo i z najwyższą dokładnością w systemie bankowości elektronicznej;
• Kontrola oraz ocena poprawności wniosków klientów pod względem merytorycznym i formalnym;
• Obsługa procesu reklamacyjnego klientów biznesowych

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Energia
Prawo
Windykacja