Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
• Obsługa Klientów zgodnie z standardami firmy
• Tworzenie grafików pracowniczych;
• Rozliczanie kas;
• Fakturowanie;
• Zamówienia,
• Zwroty,
• Reklamacje,
• Protokoły likwidacji, protokoły z przesunięciem itd.
• Przyjęcie i wydanie towaru;
• Zarządzaniem zespołem 24 osób;
• Dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów, z uwzględnieniem zasady FIFO;
• Kontrola terminów przydatności do spożycia towarów znajdujących się w sprzedaży;
• Nie dopuszczenie do powstania strat towarów;
• Wykonywanie czynności inwentaryzacyjnych;
• Przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz wewnętrznych procedur
• Tworzenie grafików pracowniczych;
• Rozliczanie kas;
• Fakturowanie;
• Zamówienia,
• Zwroty,
• Reklamacje,
• Protokoły likwidacji, protokoły z przesunięciem itd.
• Przyjęcie i wydanie towaru;
• Zarządzaniem zespołem 24 osób;
• Dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów, z uwzględnieniem zasady FIFO;
• Kontrola terminów przydatności do spożycia towarów znajdujących się w sprzedaży;
• Nie dopuszczenie do powstania strat towarów;
• Wykonywanie czynności inwentaryzacyjnych;
• Przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz wewnętrznych procedur
Fakturzysta
• Obsługa Klientów zgodnie z standardami firmy
• Tworzenie grafików pracowniczych;
• Rozliczanie kas;
• Fakturowanie;
• Opisywanie faktur zakupu;
• Prowadzenie ewidencji faktur;
• Korekty faktur:
• Zamówienia sklepu jak i działu mięsnego,
• Zwroty,
• Reklamacje,
• Protokoły likwidacji, protokoły z przesunięciem itd.
• Przyjęcie i wydanie towaru;
• Zarządzaniem zespołem 30 osób;
• Dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów, z uwzględnieniem zasady FIFO;
• Kontrola terminów przydatności do spożycia towarów znajdujących się w sprzedaży;
• Nie dopuszczenie do powstania strat towarów;
• Estymacje;
• Współpraca z przedstawicielami Firm-kontrola dokumentów przyjęć itd.
• Wykonywanie czynności inwentaryzacyjnych;
• Przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz wewnętrznych procedur
• Tworzenie grafików pracowniczych;
• Rozliczanie kas;
• Fakturowanie;
• Opisywanie faktur zakupu;
• Prowadzenie ewidencji faktur;
• Korekty faktur:
• Zamówienia sklepu jak i działu mięsnego,
• Zwroty,
• Reklamacje,
• Protokoły likwidacji, protokoły z przesunięciem itd.
• Przyjęcie i wydanie towaru;
• Zarządzaniem zespołem 30 osób;
• Dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów, z uwzględnieniem zasady FIFO;
• Kontrola terminów przydatności do spożycia towarów znajdujących się w sprzedaży;
• Nie dopuszczenie do powstania strat towarów;
• Estymacje;
• Współpraca z przedstawicielami Firm-kontrola dokumentów przyjęć itd.
• Wykonywanie czynności inwentaryzacyjnych;
• Przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz wewnętrznych procedur
Inspektor Wydziału Rozliczeń i Reklamacji Mass Retail
FORTIS BANK POLSKA S.A/ DOMINET S.A
•Analizowałam potrzeby Klienta i prezentowałam rozwiązania finansowe w zakresie inwestycji, oszczędności, kredytów i pożyczek;
•Pozyskiwałam i utrzymywałam dobre relacje z klientem;
•Obsługiwałam karty płatnicze;
•Naliczałam składki ubezpieczeniowe od kredytu niesłusznie pobrane;
•Uzgadniałam konta przejściowe i rozksięgowywałam na właściwe konta;
•Księgowałam korekty reklamacyjne;
•Kontrolowałam księgowania i uzgadniałam zabezpieczenia pomniejszające podstawę naliczenia rezerw;
•Realizowałam dyspozycje dotyczące zamknięcia i przeliczenia umów kredytowych;
•Wystawiałam dokumenty do umów zakończonych;
•Analizowałam zwrot rat na fundusz gwarancyjny;
•Wystawiałam zaświadczenia dotyczące realizacji kredytów;
•Kontrolowałam księgowania i uzgadniałam rezerwy celowe;
•Kontrolowałam księgowania prowizji;
•Księgowałam spłaty kredytów przekazanych do windykacji i potwierdzałam salda należności;
•Udzielałam informacji telefonicznej i bezpośredniej klientowi w zakresie umów kredytowych ;
•Rozpatrywałam reklamacje dot. kredytów;
•Uzgadniałam i rozksięgowywałam szkody komunikacyjne;
•Sporządzałam raporty księgowe.
•Pozyskiwałam i utrzymywałam dobre relacje z klientem;
•Obsługiwałam karty płatnicze;
•Naliczałam składki ubezpieczeniowe od kredytu niesłusznie pobrane;
•Uzgadniałam konta przejściowe i rozksięgowywałam na właściwe konta;
•Księgowałam korekty reklamacyjne;
•Kontrolowałam księgowania i uzgadniałam zabezpieczenia pomniejszające podstawę naliczenia rezerw;
•Realizowałam dyspozycje dotyczące zamknięcia i przeliczenia umów kredytowych;
•Wystawiałam dokumenty do umów zakończonych;
•Analizowałam zwrot rat na fundusz gwarancyjny;
•Wystawiałam zaświadczenia dotyczące realizacji kredytów;
•Kontrolowałam księgowania i uzgadniałam rezerwy celowe;
•Kontrolowałam księgowania prowizji;
•Księgowałam spłaty kredytów przekazanych do windykacji i potwierdzałam salda należności;
•Udzielałam informacji telefonicznej i bezpośredniej klientowi w zakresie umów kredytowych ;
•Rozpatrywałam reklamacje dot. kredytów;
•Uzgadniałam i rozksięgowywałam szkody komunikacyjne;
•Sporządzałam raporty księgowe.
Specjalista ds. księgowych/Inspektor bankowy w Wydziale Rozliczeń kredytowych i obsługi Reklamacji
•Uzgadniałam konta przejściowe i rozksięgowywałam na właściwe konta;
•Księgowałam korekty reklamacyjne;
•Kontrolowałam księgowania i uzgadniałam zabezpieczenia pomniejszające podstawę naliczenia rezerw;
•Realizowałam dyspozycję dotyczące zamknięcia i przeliczenia umów kredytowych;
•Wystawiałam dokumenty do umów zakończonych;
•Analizowałam zwrot rat na fundusz gwarancyjny;
•Wystawiałam zaświadczenia dotyczące realizacji kredytów;
•Kontrolowałam księgowania i uzgadniałam rezerwy celowe;
•Kontrolowałam księgowania prowizji;
•Księgowałam spłatę kredytów przekazanych do windykacji i potwierdzałam salda należności;
•Sporządzałam niektóre dokumenty do Urzędu Skarbowego;
•Uzgadniałam i rozksięgowywałam szkody komunikacyjne;
•Sporządzałam raporty księgowe;
•Rozliczałam umowy kredytowe, robiłam wcześniejszą spłata kredytu i zwracałam nadpłaty;
•Uzgadniałam konta przejściowe i rozksięgowywałam na właściwe konta;
•Księgowałam korekty reklamacyjne;
•Kontrolowałam księgowania i uzgadniałam zabezpieczenia pomniejszające podstawę naliczenia rezerw;
•Realizowałam dyspozycję dotyczące zamknięcia i przeliczenia umów kredytowych;
•Wystawiałam dokumenty do umów zakończonych;
•Analizowałam zwrot rat na fundusz gwarancyjny;
•Wystawiałam zaświadczenia dotyczące realizacji kredytów;
•Kontrolowałam księgowania i uzgadniałam rezerwy celowe;
•Kontrolowałam księgowania prowizji;
•Księgowałam spłatę kredytów przekazanych do windykacji i potwierdzałam salda należności;
•Sporządzałam niektóre dokumenty do Urzędu Skarbowego;
•Uzgadniałam i rozksięgowywałam szkody komunikacyjne;
•Sporządzałam raporty księgowe;
•Rozliczałam umowy kredytowe, robiłam wcześniejszą spłata kredytu i zwracałam nadpłaty;
•Uzgadniałam konta przejściowe i rozksięgowywałam na właściwe konta;
Inspektor Monitoringu i Windykacji Kredytowych
•Informowałam klientów o zadłużeniu na kredycie;
•Z ciągałam należności z kredytów;
•Oferowałam klientom nowe ciekawe produkty banku;
•Przyjmowałam reklamacje telefoniczne klientów;
•Odpowiadałam na wszystkie pytania dotyczące kredytów;
•Z ciągałam należności z kredytów;
•Oferowałam klientom nowe ciekawe produkty banku;
•Przyjmowałam reklamacje telefoniczne klientów;
•Odpowiadałam na wszystkie pytania dotyczące kredytów;
Pracownik obsługi działu, informacji i Kasjer/Doradca Klienta
•Obsługa klienta
•Sprzedaż na kasie fiskalnej
•Wycena artykułów przeznaczonych do sprzedaży w sklepie.
•Sprzedaż na kasie fiskalnej
•Wycena artykułów przeznaczonych do sprzedaży w sklepie.
Szkolenia i kursy
•Biegła znajomość MS Office, Windows, Excel, PowerPoint;
•Kurs referent ds. kadr i płac (znajomość programu Symfonia i Płatnik);
•Znajomość przepisów Prawa Podatkowego, Bankowego;
•Certyfikat ukończenia kursu Bezpieczeństwa osób i mienia Fortis Bank Polska S.A w 2009r.
•Certyfikat ukończenia kursu pt. ,,Ochrona danych osobowych i tajemnica bankowa Fortis Bank Polska S.A,, w 2009r.
•Bezwzrokowe i szybkie pisanie na komputerze,
•Prawo jazdy kat.B
•Kurs referent ds. kadr i płac (znajomość programu Symfonia i Płatnik);
•Znajomość przepisów Prawa Podatkowego, Bankowego;
•Certyfikat ukończenia kursu Bezpieczeństwa osób i mienia Fortis Bank Polska S.A w 2009r.
•Certyfikat ukończenia kursu pt. ,,Ochrona danych osobowych i tajemnica bankowa Fortis Bank Polska S.A,, w 2009r.
•Bezwzrokowe i szybkie pisanie na komputerze,
•Prawo jazdy kat.B
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Branie udziału w akcjach charytatywnych