Anna Kowalska

Retail trainer
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office Microsoft PowerPoint Zarządzanie Sprzedażą odpowiedzialność Kierowanie ludźmi Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan Inteligencja emocjonalna Budowanie zepołu Umiejętność budowania relacji z ludźmi Trener Wewnętrzny Coaching i motywacja Otwartość i empatia. Szkolenia produktowe i z technik sprzedaży

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Retail Manager
Mrp Retail Poland sp. z o. o.
- wprowadzenie nowej marki MRP Home na polski rynek
- owarcie pierwszego sklepu MRP Home w Europie
- aranżacja ekspozycji sklepu: witryny, działów i stołów
- zarządzanie zmianami ekspozycji sklepu zgodnie z zasadami VM i trendami
- Ścisła współpraca z siedzibą firmy w RPA
- raport i analiza działań konkurencji
- aktywna współpraca z działem marketingu mająca na celu podniesienie sprzedaży
- rekrutacja pracowników i budowa zespołu zorientowanego na osiąganie celów sprzedażowych
- szkolenia pracowników: wstępne, produktowe, on the job, podnoszące kompetencje, coaching, warsztaty, zebrania
- tworzenie procedur i standardów na podstawie zasad Grupy MRP i polskiego prawa
Logo
RETAIL TRAINER
KIKO MILANO
- współpraca z Head Area Manager – ustalanie strategii i planu działania firmy by osiągnąć cele sprzedażowe - tworzenie i wdrożenie strategii szkoleniowej
- przeprowadzanie szkoleń wstępnych
- rozwój umiejętności sprzedażowych oraz podstawowych kompetencji pracowników sklepu (szkolenia on the job, coaching, sesje indywidualne, konstruktywna informacja zwrotna)
- rozwój kompetencji menedżerskich Store Managers;
- realizacja założonego budżetu/wzrost KPI oraz sprzedaży – 80% wzrostu do LY w Black Friday/
- przygotowanie materiałów szkoleniowych/informacyjnych/prezentacji/zebrań
- tworzenie konkursów sprzedażowych i makijażowych (motywacja/angażowanie i rozwój pracowników)
Logo
Store Manager
KIKO MILANO
- rekrutacja i szkolenie pracowników zgodnie z polityką firmy
- tworzenie, kierowanie i rozwój zespołu /7-10 osób (zarządzanie czasem, delegowanie odpowiedzialności i obowiązków oraz udzielanie informacji zwrotnej)
- realizacja celów /realizacja rocznego budżetu, wzrost CR, UPT i AT/ (planowanie długo- i krótkoterminowe)
- wygrana w większości zespołowych konkursów sprzedażowych /największa sprzedaż głównych i sezonowych kolekcji/
- nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami /stały przyrost lojalnych klientów – posiadaczy Karty Kiko Awards/
- współpraca z Działem Marketingu Centrum Handlowego i partnerami zewnętrznymi (cel: promocja Kiko podczas ''Eventów Beauty'')
- działania HR (tworzenie harmonogramów czasu pracy zgodnie z kodeksem Pracy, rozliczanie czasu pracy)
- kontrolna prawidłowego obiegu dokumentów sklepowych, magazynowych i kasowych
Logo
Assistant / Store Manager
HEBE - JERONIMO MATINS DROGERIE I FARMACJA
- zarządzanie oraz reprezentowanie firmy podczas wizyt i kontroli
- profesjonalna obsługa klienta zgodnie z wewnętrznym standardami
- organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników oraz rozliczanie czasu ich pracy
- szkolenie pracowników i przekazywanie informacji niezbędnych do realizacji zadań
- zarządzanie i optymalizacja sprzedaży oraz minimalizacja kosztów
- działania marketingowe (m.in. akcje promocyjne)
- prowadzenie dokumentacji księgowej i personalnej
Hewlett Packard Global e-Business Operations Sp. z o.o. Wrocław
Customer Service Representative
- obsługa systemu rezerwacji zgodnie z procedurami oraz dobór najlepszej oferty
- zapewnienie profesjonalnej obsługi w celu dokonania rezerwacji gości indywidualnych i biznesowych przy jednoczesnym zastosowaniu technik sprzedażowych (praca w oparciu o wyniki)
- informowanie gości o ofercie dostępnej w sieci hotelowej
- pozyskiwanie nowych klientów i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
Hewlett Packard Global e-Business Operations Sp. z o.o. Wrocław
Accounts Receivable Specialist
ACCOUNTS RECEIVABLE/COLLECTIONS SPECIALIST WITH FRENCH
- księgowanie wyciągów bankowych i alokacja płatności przychodzących
- weryfikacja oraz zatwierdzanie płatności zgodnie z wyznaczonymi terminami
- stały kontakt telefoniczny i mailowy z klientami /j. francuski, j. angielski/ (m.in. udzielanie informacji na temat płatności, uzgadnianie salda rozrachunków)
- przygotowywanie i monitorowanie faktur i not kredytowych
- raportowanie i archiwizacja dokumentów
Logo
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAGRANICZNEJ
AGENCJA USŁUG I HANDLU POLTROP - CZĘSTOCHOWA
- tworzenie i zarządzanie kalendarzem spotkań (również delegacji)
- przygotowanie ofert dla firm budowlanych na terenie Belgii i Francji
- aktywne działania marketingowe (m.in. poszukiwanie partnerów biznesowych na terenie Belgii)
- pozyskiwanie nowych pracowników
- bieżąca obsługa obecnych (j.francuski) klientów firmy
- tłumaczenia (j.francuski)

Szkolenia i kursy

2013/2014 | Funkcje zarządcze i trenerskie | Akademia Hebe | Wrocław
2012 | Techniki sprzedażowe (szkolenia oraz e-learning) | Wrocław
2011 | Basic Accounting Training | HP Wrocław

Edukacja

Logo
Trener Biznesu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
ECOLE NATIONAL SUPERIEURE D’AGRONOMIE ET DES INDUSTRIES ALIMENTAIRES, magisterskie
Institut National Polytechnique de Loraine
Logo
Technologia Żywności i Żywienie Człowieka, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo

Zainteresowania

Podróże oraz różnice kulturowe świata, fotografia, języki obce
Fashion & Beauty, Make Up
Sport (wspinaczka, fitness, volleyball)
Film i literatura biograficzna, psychologia pozytywna

Inne

Osobowość inspiratora
ENFP