Anna Kosznik

Elbląg, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Aktywne uczenie się Komunikacja wewnętrzna Obsługa urządzeń biurowych aktywne słuchanie Obsługa klienta dobra znajomość pakietu Microsoft Office Szybkość i łatwość nawiązywania kontaktów szybka adaptacja do nowych warunków Odporność na presję i stres analityczne myślenie, komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, otwartość Punktualność, uczciwość, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Młodszy Doradca Klienta
MM Plus
- przyjmowanie oraz realizacja zamówień
- realizacja planów sprzedażowych
- generowanie oraz rozliczanie dokumentacji tax free
- sprzedaż w systemie ratalnym
PKO Bank Polski
Doradca Klienta Detalicznego - Kasjer
- realizacja zadań sprzedażowych
- obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów
- wykorzystanie kontaktów z klientami do ich pozyskiwania i kierowanie pozyskanych klientów do właściwych doradców
- budowanie trwałych relacji z klientami
- wprowadzania i ewidencjonowanie danych o realizowanych operacjach
- kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwizacji
- obsługa reklamacji i wniosków klientów
Cardera sp. z o.o.
Specjalista: konsultant
- wsparcie placówek SKOK w zakresie obsługi przekazów pieniężnych Western Union
- telefoniczny kontakt z klientami korzystającymi z bankomatów sieci SKOK 24 oraz GlobalCash
- telefoniczny kontakt z członkami SKOK, udzielanie informacji w zakresie działania oraz transakcji wykonywanych przy użyciu kart płatniczych SKOK VISA
- analiza ryzyka potencjalnych transakcji nieuprawnionych, wynikających z aplikacji przeciwdziałania oszustwom kartowym FraudGuard
-wsparcie techniczne merchantów posiadających terminale płatnicze eCard
Lotos Paliwa Sp. z o.o.
Referent
Operator Call Center:

- telefoniczny kontakt z klientami oraz współpracownikami Grupy Kapitałowej LOTOS;
- udzielanie informacji dotyczących warunków przystąpienia do współpracy z LOTOS Paliwa;
- udzielanie informacji dotyczących lokalizacji stacji paliw oznaczonym logo LOTOS;

Referent ds. jakości paliw:
- kontrola nad dostawami paliw płynnych na stacje paliw w okresach przejściowych;
- kontrola nad jakością paliw na stacjach oznaczonych logo LOTOS;
- analiza jakości paliw na podstawie wyników laboratoryjnych;
- prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli ;
- koordynowanie sezonowej wymiany paliw na stacjach;
- koordynowanie pracy Laboratoriów Ruchowo - Ekspedycyjnych LOTOS Lab o/ w Gdańsku i Czechowicach;

Referent ds. obsługi klienta:
- wystawianie faktur klientom hurtowym ;
- kontrola nad terminową płatnością wystawionych faktur;
- kontrola obiegu dokumentów związanych z zamówieniami;
- przyjmowanie zamówień dot. zakupu paliw białych, oleju opałowego;

Szkolenia i kursy

- „Sztuka perswazji – jak zwiększyć swój wpływ na wymagających klientów?”
- „Kurs Visa 2012”,
- „Karty kredytowe bez tajemnic”,
- „Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu”,
- „Trening interpersonalny”,
- „Budowanie długofalowych relacji z klientami”,
- „Visa Business Debit”,

Edukacja

Logo
Technik Logistyk, średnie
Profesja Centrum Kształcenia Kard, Dwuletnia Szkoła Policealna

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Call Center
Konsultanci
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

beletrystyka, film

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..