Umiejętności
Aktywne uczenie się
Komunikacja wewnętrzna
Obsługa urządzeń biurowych
aktywne słuchanie
Obsługa klienta
dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Szybkość i łatwość nawiązywania kontaktów
szybka adaptacja do nowych warunków
Odporność na presję i stres
analityczne myślenie, komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, otwartość
Punktualność, uczciwość, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta Detalicznego - Kasjer
- realizacja zadań sprzedażowych
- obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów
- wykorzystanie kontaktów z klientami do ich pozyskiwania i kierowanie pozyskanych klientów do właściwych doradców
- budowanie trwałych relacji z klientami
- wprowadzania i ewidencjonowanie danych o realizowanych operacjach
- kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwizacji
- obsługa reklamacji i wniosków klientów
- obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów
- wykorzystanie kontaktów z klientami do ich pozyskiwania i kierowanie pozyskanych klientów do właściwych doradców
- budowanie trwałych relacji z klientami
- wprowadzania i ewidencjonowanie danych o realizowanych operacjach
- kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwizacji
- obsługa reklamacji i wniosków klientów
Specjalista: konsultant
- wsparcie placówek SKOK w zakresie obsługi przekazów pieniężnych Western Union
- telefoniczny kontakt z klientami korzystającymi z bankomatów sieci SKOK 24 oraz GlobalCash
- telefoniczny kontakt z członkami SKOK, udzielanie informacji w zakresie działania oraz transakcji wykonywanych przy użyciu kart płatniczych SKOK VISA
- analiza ryzyka potencjalnych transakcji nieuprawnionych, wynikających z aplikacji przeciwdziałania oszustwom kartowym FraudGuard
-wsparcie techniczne merchantów posiadających terminale płatnicze eCard
- telefoniczny kontakt z klientami korzystającymi z bankomatów sieci SKOK 24 oraz GlobalCash
- telefoniczny kontakt z członkami SKOK, udzielanie informacji w zakresie działania oraz transakcji wykonywanych przy użyciu kart płatniczych SKOK VISA
- analiza ryzyka potencjalnych transakcji nieuprawnionych, wynikających z aplikacji przeciwdziałania oszustwom kartowym FraudGuard
-wsparcie techniczne merchantów posiadających terminale płatnicze eCard
Referent
Operator Call Center:
- telefoniczny kontakt z klientami oraz współpracownikami Grupy Kapitałowej LOTOS;
- udzielanie informacji dotyczących warunków przystąpienia do współpracy z LOTOS Paliwa;
- udzielanie informacji dotyczących lokalizacji stacji paliw oznaczonym logo LOTOS;
Referent ds. jakości paliw:
- kontrola nad dostawami paliw płynnych na stacje paliw w okresach przejściowych;
- kontrola nad jakością paliw na stacjach oznaczonych logo LOTOS;
- analiza jakości paliw na podstawie wyników laboratoryjnych;
- prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli ;
- koordynowanie sezonowej wymiany paliw na stacjach;
- koordynowanie pracy Laboratoriów Ruchowo - Ekspedycyjnych LOTOS Lab o/ w Gdańsku i Czechowicach;
Referent ds. obsługi klienta:
- wystawianie faktur klientom hurtowym ;
- kontrola nad terminową płatnością wystawionych faktur;
- kontrola obiegu dokumentów związanych z zamówieniami;
- przyjmowanie zamówień dot. zakupu paliw białych, oleju opałowego;
- telefoniczny kontakt z klientami oraz współpracownikami Grupy Kapitałowej LOTOS;
- udzielanie informacji dotyczących warunków przystąpienia do współpracy z LOTOS Paliwa;
- udzielanie informacji dotyczących lokalizacji stacji paliw oznaczonym logo LOTOS;
Referent ds. jakości paliw:
- kontrola nad dostawami paliw płynnych na stacje paliw w okresach przejściowych;
- kontrola nad jakością paliw na stacjach oznaczonych logo LOTOS;
- analiza jakości paliw na podstawie wyników laboratoryjnych;
- prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli ;
- koordynowanie sezonowej wymiany paliw na stacjach;
- koordynowanie pracy Laboratoriów Ruchowo - Ekspedycyjnych LOTOS Lab o/ w Gdańsku i Czechowicach;
Referent ds. obsługi klienta:
- wystawianie faktur klientom hurtowym ;
- kontrola nad terminową płatnością wystawionych faktur;
- kontrola obiegu dokumentów związanych z zamówieniami;
- przyjmowanie zamówień dot. zakupu paliw białych, oleju opałowego;
Szkolenia i kursy
- „Sztuka perswazji – jak zwiększyć swój wpływ na wymagających klientów?”
- „Kurs Visa 2012”,
- „Karty kredytowe bez tajemnic”,
- „Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu”,
- „Trening interpersonalny”,
- „Budowanie długofalowych relacji z klientami”,
- „Visa Business Debit”,
- „Kurs Visa 2012”,
- „Karty kredytowe bez tajemnic”,
- „Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu”,
- „Trening interpersonalny”,
- „Budowanie długofalowych relacji z klientami”,
- „Visa Business Debit”,
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Call Center
Konsultanci
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
beletrystyka, film