Anna Kosmala

Starszy Specjalista ds. Marketingu, SATIS GPS
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Events Organizer Social Media Pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym Marketing bezpośredni Sprzedaż B2B Dekoracja Wnętrz Grafika komputerowa Marketing B2B

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SATIS GPS
Starszy Specjalista ds. Marketingu
SATIS GPS
Specjalista ds. marketingu
- aktywnie uczestniczę w działaniach marketingowych,
- przygotowuję i wdrażam komunikację marketingową,
- opiekuję się profilami firmowymi w sieciach społecznościowych,
- koordynuję działania marketingowe on-line,
- uczestniczę w działaniach wspierających pozyskiwanie nowych Klientów,
- aktywnie współpracuję z Działem Sprzedaży w celu pozyskiwania nowych leadów sprzedażowych,
- zarządzam bazą klientów w CRM,
- organizuję szkolenia i imprezy firmowe,
- zajmuję się tworzenie analiz i raportów z prowadzonych działań,
- monitoruję działania konkurencji.
Media Press
Account Manager
- przygotowywałam kompleksowe oferty sprzedażowe (sprzedaż B2B i B2C),
- brałam aktywny udział w procesie sprzedaży powierzchni reklamowej w czasopiśmie i stronie internetowej, oraz powierzchni wystawienniczej,
- dbałam o profesjonalną obsługę Klienta w oparciu o przyjęte standardy,
- przeprowadzałam analizy rynku oraz monitorowałam działalność konkurencji,
- zajmowałam się promowaniem marki na rynku poprzez udział w konferencjach, spotkaniach branżowych,
- organizowałam szkolenia i konferencje,
- administrowałam stroną internetową firmy,
- przygotowywałam artykuły prasowe,
- zarządzałam profilami firmy w social media (facebook, instagram, youtube).
- współpracowałam z agencjami zewnętrznymi, grafikami, drukarnią,
- pełniłam funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI) w firmie.
Media Press
Junior Account Manager
- przygotowywałam oferty sprzedażowe (sprzedaż B2B i B2C),
- brałam aktywny udział w procesie sprzedaży powierzchni reklamowej w czasopiśmie i stronie internetowej, oraz powierzchni wystawienniczej,
- zajmowałam się prowadzeniem baz danych i opracowywaniem statystyk,
- nawiązywałam i dbałam o długofalowe relacje z Klientami Spółki,
- przeprowadzałam analiz rynku oraz monitorowałam działalność konkurencji,
- zajmowałam się promowaniem marki na rynku poprzez udział w konferencjach, spotkaniach branżowych,
- organizowałam szkolenia i konferencje,
- administrowałam stroną internetową firmy,
- zarządzałam profilami firmy w social media (facebook, instagram, youtube).
- współpracowałam z agencjami zewnętrznymi, grafikami, drukarnią,
Media Press
Sales and Marketing Assistant
- prowadziłam bazy danych,
- nawiązywanie i utrzymywałam relacje z Klientami Spółki,
- prowadziłam prace biurowe w zakresie tworzenia dokumentacji i korespondencji,
- przygotowywałam i redagowałam oficjalne pisma, sprawozdania i zestawienia,
- sporządzałam raporty i prezentacje,
- przeprowadzałam analizy rynku oraz monitorowałam działalność konkurencji,
- uczestniczyłam w spotkaniach zarządu firmy i sporządzałam z nich raporty,
- organizowałam i uczestniczyłam w projektach specjalnych organizowanych przez firmę,
- zarządzałam stroną internetową oraz fanpagem firmy na facebooku.
Phinance S.A.
Doradca Finansowy
- nawiązywanie i utrzymywałam relacje z Klientami firmy (sprzedaż B2C),
- współpracowałam z Klientami indywidualnymi w zakresie finansów osobistych,
- przygotowywałam rozwiązania finansowe w oparciu o szczegółowe analizy,
- raportowałam swoje działania przełożonemu.
Eurohansa Sp. z o.o.
Praktykant
- Obserwowałam procesy technologiczne na halach produkcyjnych,
- Obserwowałam audyty wewnętrzne,
- Zapoznawałam się z instrukcjami technologicznymi obowiązującymi w zakładzie,
- Obserwowałam i uczestniczyłam w prostych procesach technologicznych,
- Obserwowałam i uczestniczyłam w kontroli wagi wyrobów gotowych na wadze referencyjnej,
- Tworzyłam dokumentację,
- Zapoznawałam się z procedurami zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.

Szkolenia i kursy

• Szkolenie z zakresu grafiki komputerowej (Photoshop, CorelDraw, Adobe Illustrator)
• Szkolenie „Praca z trudnym klientem” HR/PZTK/MAZHAM
• Wewnętrzne szkolenia z zakresu marketingu i sprzedaży firmy Media Press Sp. z o. o.
• Kurs Skutecznego Prowadzenia FanPage’a (Social Media)
• Szkolenie „Social Media w wydaniu Facebooka” w ramach „Youth UnEmployment Project”
• Szkolenie „Rozwijanie postaw sprzyjających przedsiębiorczości” w ramach ARO
• Szkolenie „Techniki sprzedaży i negocjacji” w ramach „Youth UnEmployment Project”
• Szkolenie „Strategie rozwoju przedsiębiorstw” w ramach Akademii Umiejętności 2011
• Szkolenie „Badania grup docelowych do celów kampanii reklamowych” w ramach Akademii Przedsiębiorczości 2011
• Szkolenie „Marketing 3.0 w praktyce” w ramach projektu Aktywator VI
• Szkolenie „Assessment Center w praktyce” w ramach Dni Kariery 2011
• Szkolenie „Coaching, a rozwój osobisty” w ramach projektu Cztery Pory Roku – Wiosna 2011
• Szkolenie „Marketing Personalny – zbuduj własną markę na rynku pracy” w ramach Dni Kariery 2011
• Szkolenie „Kreatywne myślenie” w ramach projektu „Wykreuj swoją przyszłość”
• Kurs „Auditor Wewnętrzny Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO 9001, ISO 14001”
• Kurs „HACCP – zasady, wdrożenie, utrzymanie wg ISO 22000”

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Socjologia, licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą

Zainteresowania

Moda, PR modowy, Social media, Marketing, Promocja, Dekoracja wnętrz, Sport