Doświadczenie zawodowe
Opiekun Klienta Biznesowego
Do głównych moich obowiązków należy bezpośrednia obsługa klientów biznesowych od strony usług dedykowanych przez spółki wchodzące w skład Grupy Kapitałowej TP (Telekomunikację Polską S.A. oraz Polską Telefonię Komórkową Centertel Sp. z o.o.), tzn. nawiązywaniem długofalowych relacji z Klientami, kreowaniem rozwiązań, które od strony usług telekomunikacyjnych mogą wpłynąć na poprawę biznesu obsługiwanych Klientów oraz aktywne poszukiwanie klientów.
Dzięki obecnie pełnionym obowiązkom służbowym nauczyłam się mobilności i kreatywności, umiejętności prowadzenia spotkań handlowych i negocjacji, a także szybkiej reakcji na zmieniające wymagania i priorytety przełożonych.
Dzięki obecnie pełnionym obowiązkom służbowym nauczyłam się mobilności i kreatywności, umiejętności prowadzenia spotkań handlowych i negocjacji, a także szybkiej reakcji na zmieniające wymagania i priorytety przełożonych.
Asystent Zarządu
Nadzorowanie pracy sekretariatu Banku.
Prowadzenie całości spraw związanych z procesem kadrowym, tj. prowadzenie dokumentacji kadrowej, akt osobowych pracowników oraz wykonywanie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem osób (m.in.. sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy), rozliczanie czasu pracy, w tym planowanie i ewidencja urlopów, sporządzanie grafików.
Projektowanie planów szkoleń i nadzór nad ich realizacją.
Prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z zakresu kadrowego oraz opracowywanie informacji kadrowej dla Zarządu.
Byłam odpowiedzialna za organizację pracy organów statutowych, prowadzenie pełnej dokumentacji tych organów.
Realizacja zadań w obszarze marketingu, w tym promocja wybranych produktów bankowych przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych, kontakty i współpraca z agencjami reklamowymi. W ramach polityki marketingowej współtworzyłam również w budowaniu strony internetowej i odpowiadam za prezentowane na niej informacje.
Prowadzenie całości spraw związanych z procesem kadrowym, tj. prowadzenie dokumentacji kadrowej, akt osobowych pracowników oraz wykonywanie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem osób (m.in.. sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy), rozliczanie czasu pracy, w tym planowanie i ewidencja urlopów, sporządzanie grafików.
Projektowanie planów szkoleń i nadzór nad ich realizacją.
Prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z zakresu kadrowego oraz opracowywanie informacji kadrowej dla Zarządu.
Byłam odpowiedzialna za organizację pracy organów statutowych, prowadzenie pełnej dokumentacji tych organów.
Realizacja zadań w obszarze marketingu, w tym promocja wybranych produktów bankowych przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych, kontakty i współpraca z agencjami reklamowymi. W ramach polityki marketingowej współtworzyłam również w budowaniu strony internetowej i odpowiadam za prezentowane na niej informacje.
Szkolenia i kursy
„SPIN Technika Efektywnej Sprzedaży” Huthwaite International (Doradca Consultants Ltd.) - 17-19.05.2011;
„Asystent Zarządu i Rady Nadzorczej w Banku Spółdzielczym - warsztaty” – Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej w Warszawie - 01-02.06.2009;
"Profesjonalna obsługa Klienta Banku" – Progress Management Szkolenia, Doradztwo, Coaching - 02-03.04.2009;
"Techniki Public Relations, czyli jak wpłynąć na to, co inni o nas mówią" – Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji w Warszawie - 29.06.2006;
"Budowanie wizerunku Banku." – KEREL Konsultacje
i Wdrożenia - 01.04.2006;
„Negocjacje i savoir-vivre w biznesie" – Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej w Warszawie - 12-13.02.2005;
„Kurs sekretarsko-asystencki” – Centrum Kształcenia
Zawodowego Placówka Kształcenia Ustawicznego w Łodzi - 28.08-22.09.2000 ;
Kursy i szkolenia z zakresu Prawa pracy:
„Prawo pracy dla praktyków. Wybrane zagadnienia z prawa pracy” – Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej w Warszawie - 14-15.06.2010;
„Kodeks pracy w praktyce” - Centrum Szkoleniowe POLBI Sp. z o.o - 28.01.2010;
„Najnowsze zmiany w Prawie pracy w 2009 r." – Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe w Łodzi - 27.02.2009;
„Dokumentacja pracownicza po zmianach w 2007 r."– Centrum Szkoleniowe SOYER - 06.11.2007;
„Prawo pracy po nowelizacji oraz inne wybrane problemy związane z zatrudnianiem pracowników” – Biuro Usług Prawnych i Szkolenia „KODEKS” w Łodzi - 26.04.2004;
„Nowelizacja Kodeksu pracy” - Centrum Prawa Bankowego i Inspekcji w Warszawie - 21.02.2004;
„Prawo pracy w praktyce” – POLEXPERT Sp. z o.o. - 21.11.2001;
„Asystent Zarządu i Rady Nadzorczej w Banku Spółdzielczym - warsztaty” – Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej w Warszawie - 01-02.06.2009;
"Profesjonalna obsługa Klienta Banku" – Progress Management Szkolenia, Doradztwo, Coaching - 02-03.04.2009;
"Techniki Public Relations, czyli jak wpłynąć na to, co inni o nas mówią" – Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji w Warszawie - 29.06.2006;
"Budowanie wizerunku Banku." – KEREL Konsultacje
i Wdrożenia - 01.04.2006;
„Negocjacje i savoir-vivre w biznesie" – Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej w Warszawie - 12-13.02.2005;
„Kurs sekretarsko-asystencki” – Centrum Kształcenia
Zawodowego Placówka Kształcenia Ustawicznego w Łodzi - 28.08-22.09.2000 ;
Kursy i szkolenia z zakresu Prawa pracy:
„Prawo pracy dla praktyków. Wybrane zagadnienia z prawa pracy” – Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej w Warszawie - 14-15.06.2010;
„Kodeks pracy w praktyce” - Centrum Szkoleniowe POLBI Sp. z o.o - 28.01.2010;
„Najnowsze zmiany w Prawie pracy w 2009 r." – Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe w Łodzi - 27.02.2009;
„Dokumentacja pracownicza po zmianach w 2007 r."– Centrum Szkoleniowe SOYER - 06.11.2007;
„Prawo pracy po nowelizacji oraz inne wybrane problemy związane z zatrudnianiem pracowników” – Biuro Usług Prawnych i Szkolenia „KODEKS” w Łodzi - 26.04.2004;
„Nowelizacja Kodeksu pracy” - Centrum Prawa Bankowego i Inspekcji w Warszawie - 21.02.2004;
„Prawo pracy w praktyce” – POLEXPERT Sp. z o.o. - 21.11.2001;
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
Umiejętności i kwalifikacje:
umiejętność sprawnej obsługi komputera,
biegła obsługa pakietów MS Office, MS Outlook,
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
prawo jazdy kat. B
sumienność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań,
dobra organizacja pracy,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność,
kreatywność,
zaangażowanie.
umiejętność sprawnej obsługi komputera,
biegła obsługa pakietów MS Office, MS Outlook,
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
prawo jazdy kat. B
sumienność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań,
dobra organizacja pracy,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność,
kreatywność,
zaangażowanie.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.