Doświadczenie zawodowe
kierownik działu PR i marketingu
- kreowanie wizerunku firmy
- współpraca z dziennikarzami – przygotowywanie tekstów promocyjnych i reklamowych, informacji prasowych
- kreowanie treści materiałów informacyjnych i promocyjnych trafiających do klientów oraz treści reklam
- przygotowywania i koordynacja akcji o charakterze wizerunkowym, profilaktycznym i edukacyjnym
- przygotowywanie ofert sponsoringowych, negocjacje warunków współpracy
- obsługa strony internetowej
- obsługa fanpage firmy i stron społecznościowych akcji edukacyjnych na Facebooku
- nadzór nad poligrafią
- współpraca z dziennikarzami – przygotowywanie tekstów promocyjnych i reklamowych, informacji prasowych
- kreowanie treści materiałów informacyjnych i promocyjnych trafiających do klientów oraz treści reklam
- przygotowywania i koordynacja akcji o charakterze wizerunkowym, profilaktycznym i edukacyjnym
- przygotowywanie ofert sponsoringowych, negocjacje warunków współpracy
- obsługa strony internetowej
- obsługa fanpage firmy i stron społecznościowych akcji edukacyjnych na Facebooku
- nadzór nad poligrafią
współpracownik
Przygotowanie tekstów, redagowanie i korekta katalogu festiwalowego Gala Gwiazd Międzyzdroje 2008
Szkolenia i kursy
październik 2009 - Warsztaty opracowania dokumentacji Ochrony Danych Osobowych
wrzesień 2011 - Wykład w ramach Forum Praktyki Gospodarczej „Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku – jak cię widzą, tak cię piszą”.
wrzesień 2011 - Wykład w ramach Forum Praktyki Gospodarczej „Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku – jak cię widzą, tak cię piszą”.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.