Anna Kopczyńska

Dyrektor ds. Obsługi Klienta, SUPERMEDIA Interactive
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Wirtualna Polska Media
Kierownik Zespołu Strategii i UX
SUPERMEDIA Interactive Sp. z o.o
Internet Consultant
Karolina O.
Karolina O. · współpracownik
wystawiono
Anka jest osobą energiczną i komunikatywną. Szybko odnajduje się zarówno pracując samodzielnie, jak i w grupie. Doskonale sprawdza się w sytuacjach stresowych
SUPERMEDIA Interactive Sp. z o.o
Junior Brand Manager
SUPERMEDIA Interactive Sp. z o.o
Kierownik Działu Client Service
Kinga Gietka
Kinga Gietka · współpracownik
wystawiono
Ania wyróżnia się profesjonalizmem, dobrą organizacją pracy i opanowaniem w trudnych sytuacjach. Do problemów podchodzi zadaniowo, zawsze dążąc do znalezienia efektywnego rozwiązania. Jednocześnie jest otwartą, pogodną osobą, która doskonale potrafi zintegrować zespół.
Maja B.
Maja B. · współpracownik
wystawiono
Anna jest niewątpliwie jednym z filarów SMI. Zawsze oddana firmie i zaangażowana w swoją pracę, potrafi doskonale wyważyć czas dla klientów, swoich podwładnych jak i przełożonych.

Jest nie tylko fantastycznym Account Managerem, ale też równie dobrym Dyrektorem Działu Client Service. Zawsze staje w obronie swoich pracowników, ale jest także wymagająca w stosunku do nich w takim samym stopniu jak w stosunku do siebie.

Ania jest osobą pogodną, która stara się szukać zawsze pozytywów. Jej optymistyczny sposób bycia na szczęście potrafi się udzielić, na czym zyskują wszyscy w firmie. Jest osobą pracowitą i zdolną do poświęceń, ale przede wszystkim jest profesjonalistką. Dzięki niej i jej pomysłom udało się niejednokrotnie usprawnić pracę w firmie oraz komunikację międzydziałową.

Podobno nie ma ludzi niezastąpionych, ale Ania może być dobrym kandydatem do obalenia tej tezy.

Edukacja

Logo
Studium Marketingu Internetowego, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Multimedia Management, magisterskie
Multimedia Campus Kiel
Logo
Filologia angielska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Grupy

12 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AdGames
AdGames
AdGames - miejsce wymiany informacji na temat możliwości reklamowych gier i otoczenia gier.
Ajurweda India Indie I love India
Ajurweda India Indie I love India
KULTURA Indii wciąga jak magnes.... piękne tańce, piękne i tajemnicze kobiety... Boolywood samo w sobie jest niezwykłym zjawiskiem A to niesamowite,że w Indiach produkuje się najwięcej filmów na świec
AMERYKA
AMERYKA
CZY Amerykanie pozwolą żeby ich prezydentem był czarny?!
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Birma
Birma
Birma
Bliski Wschód
Bliski Wschód
Grupa sympatyków, podróżników i miłośników kultury i sztuki krajów Bliskiego Wschodu.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobra literatura
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
Etyka w praktyce
Etyka w praktyce
Dyskutujemy o etyce w biznesie, polityce, dziennikarstwie, reklamie, medycynie, sztuce, a także w życiu codziennym. Żadnej abstrakcji, same konkrety!
GL - Moderacja
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.