Doświadczenie zawodowe
St. Specjalista ds. Monitoringu i Wdrożeń Procesów
kreowanie procesów sprzedaży PTK B2B i B2C, udział w projektach wdrażania zmian w procesie i działaniach optymalizacyjnych, planowanie komunikacji wprowadzanych zmian, prowadzenie cyklicznych przeglądów procesu, udział w działaniach związanych z wdrożeniem mechanizmów zarządzania procesem
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać
i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
matki,żony,kobiety wyzwolone
Grupa przeznaczona dla kobiet pełniących rolę matek,żon a jednocześnie realizujących bądź chcących się samorealizować,potrafiących mimo swoich podstawowych obowiązków nie zapominać o sobie.
PowerPoint w praktyce
Grupa dla osób wykorzystujących na codzień w pracy Microsoft PowerPoint.CEL: wymiana doświadczeń, wzajemna pomoc i propozycje usprawnień pracy przy tworzeniu prezentacji w Power Point
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych.
Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem:
[Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]