Umiejętności
1
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
organizacja spotkań biznesowych, konferencji, targów i szkoleń,
kreowanie wizerunku firmy,
udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów i usług z branży IT,
opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych,
projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych,
prowadzenie firmowych serwisów internetowych,
współpraca z dostawcami usług i partnerami firmy,
prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji,
udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR.
kreowanie wizerunku firmy,
udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów i usług z branży IT,
opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych,
projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych,
prowadzenie firmowych serwisów internetowych,
współpraca z dostawcami usług i partnerami firmy,
prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji,
udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR.
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
opracowanie graficzne i merytoryczne materiałów marketingowych (m.in. strona www, folder, teczka, banery, wizytówki, papeteria firmowa, prezentacje, artykuły, referaty)
tworzenie identyfikacji wizualnej firmy
zarządzanie zawartością serwisu internetowego
badania marketingowe (w tym badanie satysfakcji klienta)
współpraca z agencjami reklamowymi i wydawnictwami, izbami gospodarczymi, organizacjami branżowymi
organizacja imprez firmowych, szkoleń
sporządzanie analiz i raportów sprzedaży, rozliczanie pracowników
realizacja bieżących działań marketingowych i administracyjnych
tworzenie identyfikacji wizualnej firmy
zarządzanie zawartością serwisu internetowego
badania marketingowe (w tym badanie satysfakcji klienta)
współpraca z agencjami reklamowymi i wydawnictwami, izbami gospodarczymi, organizacjami branżowymi
organizacja imprez firmowych, szkoleń
sporządzanie analiz i raportów sprzedaży, rozliczanie pracowników
realizacja bieżących działań marketingowych i administracyjnych
Specjalista ds. marketingu i reklamy
opracowanie graficzne i merytoryczne materiałów promocyjnych (ulotka, katalog produktowy)
Szkolenia i kursy
11-2009 – 4-2010 – kurs grafiki komputerowej: PhotoShop, CorelDraw, teoria poligrafii – Ośrodek Szkolenia Informatycznego „Demo”
12-2009 – szkolenie „Auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2009” – 4Quality Doradztwo i szkolenia
10-2007,11-2007 – szkolenie: „Strategie marketingowe w praktyce przedsiębiorstw”, Psychologia efektywnego handlu”- Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Toptrade
11-2004 – szkolenie: „Promocja własnej firmy” - Akademickie Centrum Kariery Akademii Ekonomicznej w Katowicach
12-2009 – szkolenie „Auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2009” – 4Quality Doradztwo i szkolenia
10-2007,11-2007 – szkolenie: „Strategie marketingowe w praktyce przedsiębiorstw”, Psychologia efektywnego handlu”- Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Toptrade
11-2004 – szkolenie: „Promocja własnej firmy” - Akademickie Centrum Kariery Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zainteresowania
taniec towarzyski, rysunek, książki, film
Grupy
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Grupa dla studentów i absolwentów śląskiej AE, a także dla sympatyków uczelni :)
Cloud Computing
Cloud Computing - czym jest, jak i gdzie można stosować, jakie macie doświadczenia z usługami CC
Systemy ERP
Grupa ma na celu połączyć ludzi, którzy poszukują dla swojej firmy systemu informatycznego wspomgającego zarządzanie. Zapraszam do zadawania pytań odnośnie sytemów klasy ERP, CRM, BI