Anna Kokocinska
Specjalista ds. administracji, PROMAG S.A.
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
znajomość języka angielskiego
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji
obsługa korespondencji przychodzącej, aktualizacja baz klientów dla marketingu, dekretowanie faktur zakupowych, rejestrowanie zapytań ofertowych, łączenie rozmów telefonicznych, nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, skanowanie i rejestrowanie dokumentów, rezerwacja zamówień klientów na magazynie, zamawianie produktów u dostawców, tworzenie nowych pozycji sprzedażowych.
asystentka marketingu
prowadzenie korespondencji oraz kalendarza spotkań przełożonych, łączenie rozmów telefonicznych, organizacja i obsługa spotkań służbowych działu, wsparcie managerów wyższego szczebla w codziennych obowiązkach, organizacja podróży służbowych oraz ich rozliczanie, ewidencja poczty przychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, zamawianie artykułów biurowych i spożywczych
recepcjonistka
obsługa centrali telefonicznej, przyjmowanie gości firmy, obsługa korespondencji i firmowej skrzynki mailowej, prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem recepcji, zamawianie artykułów biurowych, rezerwacja salek konferencyjnych, prowadzenie rejestru gości, koordynacja imprez sponsorowanych przez dział CA (sponsoring piwny, rozliczanie faktur)
Szkolenia i kursy
2015 r. Kurs kadrowo – płacowy
2015 r. Szkolenie savoir vivre i etyka zawodowa
2009 r. Pracownik Europejski- szkolenie z: asertywności komunikacji w zespole, autoprezentacji, radzenia sobie ze stresem, zarzadzanie czasem w pracy.
2009 r. Akademia Profesjonalnego Asystenta- szkolenie z : obsługi klienta, prowadzenia rozmów przez telefon, profesjonalnej korespondencji biurowej, organizacji czasu oraz miejsca pracy, podstawowe programy komputerowe w sekretariacie, podstawy prawa w sekretariacie.
2006 r. Kurs sekretarsko- asystencki – Firma Szkoleniowiec Poznań: szkolenie obejmujące: obsługę komputer, obsługę sekretariatu, kadry, ZUS, program płatnik, rachunkowość, program Rachmistrz.
2015 r. Szkolenie savoir vivre i etyka zawodowa
2009 r. Pracownik Europejski- szkolenie z: asertywności komunikacji w zespole, autoprezentacji, radzenia sobie ze stresem, zarzadzanie czasem w pracy.
2009 r. Akademia Profesjonalnego Asystenta- szkolenie z : obsługi klienta, prowadzenia rozmów przez telefon, profesjonalnej korespondencji biurowej, organizacji czasu oraz miejsca pracy, podstawowe programy komputerowe w sekretariacie, podstawy prawa w sekretariacie.
2006 r. Kurs sekretarsko- asystencki – Firma Szkoleniowiec Poznań: szkolenie obejmujące: obsługę komputer, obsługę sekretariatu, kadry, ZUS, program płatnik, rachunkowość, program Rachmistrz.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Zainteresowania
czytanie książek (m.in. J.Chmielewska, B.Novak, M.Szwaja...), podróże, sport ( aqua aerobic, fitness, zumba)