Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager - suplementy diety
Puritan's Pride;
Hialu-Femin
Oli-Femin
Vita-Femin
Aqua-Femin
Vitapil
Cardiomin B6
Ostercal
Artreum
Beta karoten
Enzym Laktaza
Hialu-Femin
Oli-Femin
Vita-Femin
Aqua-Femin
Vitapil
Cardiomin B6
Ostercal
Artreum
Beta karoten
Enzym Laktaza
Brand Manager
MARKI :
§ SLIM EXTREME 3D
§ SLIM EXTREME PROFESSIONAL
§ COLLAGEN PLUS
§ NATURAL DREAM
§ OGRÓD NATURY
§ i inne.
§ Opracowanie i realizacja działań mających na celu zapewnienie efektywnego wprowadzenia na rynek nowych marek, budowanie ich wizerunku i umacnianie świadomości marek już istniejących.
§ Sporządzanie rocznych i długoterminowych planów marketingowych dla podległych marek i produktów.
§ Kształtowanie i koordynowanie wdrażania nowych marek/produktów.
§ Tworzenie strategii pozycjonowania cenowego.
§ Współpraca z pionem sprzedaży oraz pionem finansowym w zakresie analiz rentowności produktów, ustalania strategii cenowych.
§ Wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji produktów i strategii cenowych.
§ Koordynowanie, prowadzenie badań i analiz marketingowych.
§ Monitorowanie i analiza rynku, zachowania konsumentów i działania konkurencji.
§ Współpraca z agencjami PR-owymi, badawczymi, reklamowym, domami mediowymi , wydawnictwami oraz innymi podwykonawcami w zakresie bieżących działań.
§ Planowanie i koordynacja różnorodnych działań marketingowych służących budowaniu wizerunku marek.
§ Inicjowanie i koordynacja prac nad przedsięwzięciami i projektami promocyjnymi (wspólnie z siecią sprzedaży).
§ Opracowanie prezentacji, negocjacje oraz wsparcie sprzedaży poprzez organizację materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów i konkursów.
§ Kontrola skuteczności podjętych działań.
§ SLIM EXTREME 3D
§ SLIM EXTREME PROFESSIONAL
§ COLLAGEN PLUS
§ NATURAL DREAM
§ OGRÓD NATURY
§ i inne.
§ Opracowanie i realizacja działań mających na celu zapewnienie efektywnego wprowadzenia na rynek nowych marek, budowanie ich wizerunku i umacnianie świadomości marek już istniejących.
§ Sporządzanie rocznych i długoterminowych planów marketingowych dla podległych marek i produktów.
§ Kształtowanie i koordynowanie wdrażania nowych marek/produktów.
§ Tworzenie strategii pozycjonowania cenowego.
§ Współpraca z pionem sprzedaży oraz pionem finansowym w zakresie analiz rentowności produktów, ustalania strategii cenowych.
§ Wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji produktów i strategii cenowych.
§ Koordynowanie, prowadzenie badań i analiz marketingowych.
§ Monitorowanie i analiza rynku, zachowania konsumentów i działania konkurencji.
§ Współpraca z agencjami PR-owymi, badawczymi, reklamowym, domami mediowymi , wydawnictwami oraz innymi podwykonawcami w zakresie bieżących działań.
§ Planowanie i koordynacja różnorodnych działań marketingowych służących budowaniu wizerunku marek.
§ Inicjowanie i koordynacja prac nad przedsięwzięciami i projektami promocyjnymi (wspólnie z siecią sprzedaży).
§ Opracowanie prezentacji, negocjacje oraz wsparcie sprzedaży poprzez organizację materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów i konkursów.
§ Kontrola skuteczności podjętych działań.
Marketing Manager
MARKI:
§ VOLLARE
§ INGRID
§ PROJECT &VISAGE
§ CARPE DIEM
§ oraz pozostałe.
§ Opieka nad działem marketingu.
§ Współtworzenie strategii marketingowej firmy.
§ Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności usług firmy.
§ Kreowanie polityki promocyjnej firmy - odpowiedzialność za reklamę, promocje sprzedaży, działania z zakresu public relations oraz events.
§ Prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych produktów, lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki.
§ Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów, konkursów
§ Koordynacja projektów promocyjnych firm partnerskich, przedstawicieli handlowych.
§ Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych.
§ Aktywna współpraca z osobami w obrębie działu, firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi.
§ VOLLARE
§ INGRID
§ PROJECT &VISAGE
§ CARPE DIEM
§ oraz pozostałe.
§ Opieka nad działem marketingu.
§ Współtworzenie strategii marketingowej firmy.
§ Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności usług firmy.
§ Kreowanie polityki promocyjnej firmy - odpowiedzialność za reklamę, promocje sprzedaży, działania z zakresu public relations oraz events.
§ Prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych produktów, lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki.
§ Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów, konkursów
§ Koordynacja projektów promocyjnych firm partnerskich, przedstawicieli handlowych.
§ Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych.
§ Aktywna współpraca z osobami w obrębie działu, firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi.
Brand Manager
MARKI:
§ PERFECTA /Czysta Cera, Botox Effect, Aktywna Soja, Hydro Max, Beauty, Body, Cera Wrażliwa, Cera Naczynkowa, Winter Care, Clean&Care /
§ FITOLIFT, FITOLIFT EXPERT, MODEL, RELIPID
§ DAX MEN
§ RETINOL
§ MINERAŁY
§ SEKRETY URODY
§ ALGA
§ ALGA KONTUR
§ Efektywne zarządzanie powierzonymi liniami produktów.
§ Realizacja strategii firmy z punktu widzenia produktów.
§ Inicjowanie, współudział w tworzeniu i realizacja (koordynacja) procesów wdrożeniowych nowych produktów.
§ Inicjowanie procesów wdrożeniowych dotyczących aktualizacji lub uzupełnienia powierzonych linii produktów.
§ Nadzór nad powierzonymi liniami produktów, ich obliczem i rozwojem w kontekście zmieniającego się otoczenia rynkowego, w celu osiągnięcia założonych wyników sprzedaży i zysku.
§ Tworzenie i realizacja planu marketingowego powierzonych linii produktów.
§ Współplanowanie sprzedaży powierzonych produktów.
§ Współpraca z agencjami badawczymi, reklamowymi oraz domami mediowymi , wydawnictwami, podwykonawcami w zakresie działań ATL i BTL.
§ Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych, reklamowych oraz wykorzystania materiałów POS.
§ Wnioskowanie zmian dotyczących powierzonych produktów zgodnie z wymogami sprzedaży i oczekiwanego zysku.
§ Przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji nowych linii produktu.
§ Planowanie, aktualizacja i kontrola powierzonego budżetu marketingowego.
§ Monitorowanie działań marketingowych konkurencji i przygotowywanie własnych rekomendacji na podstawie analizy danych rynkowych np. MEMRB oraz wizyt w placówkach handlowych.
§ Zadania z zakresu Marketingu Korporacyjnego, m.in. strona internetowa www.daxcosmetics.pl
§ PERFECTA /Czysta Cera, Botox Effect, Aktywna Soja, Hydro Max, Beauty, Body, Cera Wrażliwa, Cera Naczynkowa, Winter Care, Clean&Care /
§ FITOLIFT, FITOLIFT EXPERT, MODEL, RELIPID
§ DAX MEN
§ RETINOL
§ MINERAŁY
§ SEKRETY URODY
§ ALGA
§ ALGA KONTUR
§ Efektywne zarządzanie powierzonymi liniami produktów.
§ Realizacja strategii firmy z punktu widzenia produktów.
§ Inicjowanie, współudział w tworzeniu i realizacja (koordynacja) procesów wdrożeniowych nowych produktów.
§ Inicjowanie procesów wdrożeniowych dotyczących aktualizacji lub uzupełnienia powierzonych linii produktów.
§ Nadzór nad powierzonymi liniami produktów, ich obliczem i rozwojem w kontekście zmieniającego się otoczenia rynkowego, w celu osiągnięcia założonych wyników sprzedaży i zysku.
§ Tworzenie i realizacja planu marketingowego powierzonych linii produktów.
§ Współplanowanie sprzedaży powierzonych produktów.
§ Współpraca z agencjami badawczymi, reklamowymi oraz domami mediowymi , wydawnictwami, podwykonawcami w zakresie działań ATL i BTL.
§ Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych, reklamowych oraz wykorzystania materiałów POS.
§ Wnioskowanie zmian dotyczących powierzonych produktów zgodnie z wymogami sprzedaży i oczekiwanego zysku.
§ Przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji nowych linii produktu.
§ Planowanie, aktualizacja i kontrola powierzonego budżetu marketingowego.
§ Monitorowanie działań marketingowych konkurencji i przygotowywanie własnych rekomendacji na podstawie analizy danych rynkowych np. MEMRB oraz wizyt w placówkach handlowych.
§ Zadania z zakresu Marketingu Korporacyjnego, m.in. strona internetowa www.daxcosmetics.pl
Szkolenia i kursy
§ ISO
§ NEGOCJACJE HANDLOWE / komunikacja w negocjacjach, strategie i techniki, negocjacje kontraktów z firmami z UE /
§ PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY
§ PROFESJONALNA PREZENTACJA
§ BRAND EQUITY
§ PROMOCJA SPRZEDAŻY
§ MARKETING BEZPOŚREDNI
§ NEGOCJACJE HANDLOWE / komunikacja w negocjacjach, strategie i techniki, negocjacje kontraktów z firmami z UE /
§ PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY
§ PROFESJONALNA PREZENTACJA
§ BRAND EQUITY
§ PROMOCJA SPRZEDAŻY
§ MARKETING BEZPOŚREDNI
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- Zdrowie i uroda, sport, film, kuchnia, podróże, motoryzacja, muzyka.
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Być piękną
Grupa "Być piekną" skupia kobiety, które lubią czuć się zawsze młodo i pięknie, zależy im na zdrowo wygladającej skórze twarzy i ciała, lubią eksperymentować z kosmetykami zarówno pielęgnacyjnymi, jak