Anna Kochanowska

Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Miraculum S.A.
Marketing Manager
Miraculum S.A.
Senior Brand Manager
Miraculum
HOLBEX Sp.z o.o.
Brand Manager - suplementy diety
Puritan's Pride;
Hialu-Femin
Oli-Femin
Vita-Femin
Aqua-Femin
Vitapil
Cardiomin B6
Ostercal
Artreum
Beta karoten
Enzym Laktaza
Eveline Cosmetics
Brand Manager
MARKI :
§ SLIM EXTREME 3D
§ SLIM EXTREME PROFESSIONAL
§ COLLAGEN PLUS
§ NATURAL DREAM
§ OGRÓD NATURY
§ i inne.

§ Opracowanie i realizacja działań mających na celu zapewnienie efektywnego wprowadzenia na rynek nowych marek, budowanie ich wizerunku i umacnianie świadomości marek już istniejących.
§ Sporządzanie rocznych i długoterminowych planów marketingowych dla podległych marek i produktów.
§ Kształtowanie i koordynowanie wdrażania nowych marek/produktów.
§ Tworzenie strategii pozycjonowania cenowego.
§ Współpraca z pionem sprzedaży oraz pionem finansowym w zakresie analiz rentowności produktów, ustalania strategii cenowych.
§ Wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji produktów i strategii cenowych.
§ Koordynowanie, prowadzenie badań i analiz marketingowych.
§ Monitorowanie i analiza rynku, zachowania konsumentów i działania konkurencji.
§ Współpraca z agencjami PR-owymi, badawczymi, reklamowym, domami mediowymi , wydawnictwami oraz innymi podwykonawcami w zakresie bieżących działań.
§ Planowanie i koordynacja różnorodnych działań marketingowych służących budowaniu wizerunku marek.
§ Inicjowanie i koordynacja prac nad przedsięwzięciami i projektami promocyjnymi (wspólnie z siecią sprzedaży).
§ Opracowanie prezentacji, negocjacje oraz wsparcie sprzedaży poprzez organizację materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów i konkursów.
§ Kontrola skuteczności podjętych działań.
Verona Products Professional
Marketing Manager
MARKI:
§ VOLLARE
§ INGRID
§ PROJECT &VISAGE
§ CARPE DIEM
§ oraz pozostałe.

§ Opieka nad działem marketingu.
§ Współtworzenie strategii marketingowej firmy.
§ Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności usług firmy.
§ Kreowanie polityki promocyjnej firmy - odpowiedzialność za reklamę, promocje sprzedaży, działania z zakresu public relations oraz events.
§ Prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych produktów, lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki.
§ Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów, konkursów
§ Koordynacja projektów promocyjnych firm partnerskich, przedstawicieli handlowych.
§ Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych.
§ Aktywna współpraca z osobami w obrębie działu, firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Brand Manager
MARKI:
§ PERFECTA /Czysta Cera, Botox Effect, Aktywna Soja, Hydro Max, Beauty, Body, Cera Wrażliwa, Cera Naczynkowa, Winter Care, Clean&Care /
§ FITOLIFT, FITOLIFT EXPERT, MODEL, RELIPID
§ DAX MEN
§ RETINOL
§ MINERAŁY
§ SEKRETY URODY
§ ALGA
§ ALGA KONTUR

§ Efektywne zarządzanie powierzonymi liniami produktów.
§ Realizacja strategii firmy z punktu widzenia produktów.
§ Inicjowanie, współudział w tworzeniu i realizacja (koordynacja) procesów wdrożeniowych nowych produktów.
§ Inicjowanie procesów wdrożeniowych dotyczących aktualizacji lub uzupełnienia powierzonych linii produktów.
§ Nadzór nad powierzonymi liniami produktów, ich obliczem i rozwojem w kontekście zmieniającego się otoczenia rynkowego, w celu osiągnięcia założonych wyników sprzedaży i zysku.
§ Tworzenie i realizacja planu marketingowego powierzonych linii produktów.
§ Współplanowanie sprzedaży powierzonych produktów.
§ Współpraca z agencjami badawczymi, reklamowymi oraz domami mediowymi , wydawnictwami, podwykonawcami w zakresie działań ATL i BTL.
§ Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych, reklamowych oraz wykorzystania materiałów POS.
§ Wnioskowanie zmian dotyczących powierzonych produktów zgodnie z wymogami sprzedaży i oczekiwanego zysku.
§ Przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji nowych linii produktu.
§ Planowanie, aktualizacja i kontrola powierzonego budżetu marketingowego.
§ Monitorowanie działań marketingowych konkurencji i przygotowywanie własnych rekomendacji na podstawie analizy danych rynkowych np. MEMRB oraz wizyt w placówkach handlowych.
§ Zadania z zakresu Marketingu Korporacyjnego, m.in. strona internetowa www.daxcosmetics.pl
Logo
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
„Mercurius International” Sp. z o.o.
- Planowanie kampanii na rynku reklamy zewnętrznej/ billboardy, citylighty, backlighty, wielki format, reklama na stacjach benzynowych i autobusach / oraz zakup i sprzedaż powierzchni reklamowych.
KLIENCI: Philip Moris, Grupa Żywiec
Logo
ACCOUNT
„Print Center” Agencja poligraficzno- reklamowa
- Pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów z klientami oraz kontrahentami.

Szkolenia i kursy

§ ISO
§ NEGOCJACJE HANDLOWE / komunikacja w negocjacjach, strategie i techniki, negocjacje kontraktów z firmami z UE /
§ PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY
§ PROFESJONALNA PREZENTACJA
§ BRAND EQUITY
§ PROMOCJA SPRZEDAŻY
§ MARKETING BEZPOŚREDNI

Edukacja

Logo
zarządzanie/marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Specjalista Reklama Prasowa, licencjackie
Studium Reklamy Handlowej
Logo
Technik Handlowiec, licencjackie
Prywatne Studium H.Z.

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

- Zdrowie i uroda, sport, film, kuchnia, podróże, motoryzacja, muzyka.

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Active English
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o) We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Berneńczyki
Berneńczyki
Grupa dla posiadaczy i wielbicieli Berneńskich Psów Pasterskich
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Być piękną
Być piękną
Grupa "Być piekną" skupia kobiety, które lubią czuć się zawsze młodo i pięknie, zależy im na zdrowo wygladającej skórze twarzy i ciała, lubią eksperymentować z kosmetykami zarówno pielęgnacyjnymi, jak
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!