Umiejętności
Prawo jazdy
pakiet MS Office
komunikacyjne
znajomość obsługi sprzętów biurowych
obsługa DM PLAZA
wysoka kutlura osobista
samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
zdolność do pracy w zespole
zdolności komunikacyjne
zdolności przywódcze
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Credit and Collection Analyst
• Managing portfolio of assigned Customers
• Research and resolve dispute cases
• Conduct variance analysis and research claims
• Process incoming payments, offsets, reversals and other requests
• Reconcile AR cash balances
• Perform Customer Master Data and Order Processing tasks
• Work closely with the client and maintain good working relationship
• Research and resolve dispute cases
• Conduct variance analysis and research claims
• Process incoming payments, offsets, reversals and other requests
• Reconcile AR cash balances
• Perform Customer Master Data and Order Processing tasks
• Work closely with the client and maintain good working relationship
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
• organizowanie i koordynowanie konferencji, wesel, bankietów i imprez okolicznościowych;
• przygotowywanie kompleksowych ofert;
• sporządzanie kalkulacji ofert, podpisywanie umów i wystawianie faktur rozliczających imprezy;
• nadzór nad przebiegiem imprez oraz ścisłą współpraca ze wszystkimi służbami hotelowymi;
• windykacja należności;
• przygotowywanie prognoz imprez i obłożenia hotelu na podstawie aktualnych rezerwacji;
• współudział w przygotowywaniu różnych form promocji w zależności od potrzeb;
• współpraca z innymi obiektami hotelowymi;
• uczestniczenie w targach branżowych i reprezentowanie firmy na zewnątrz;
• przygotowywanie kompleksowych ofert;
• sporządzanie kalkulacji ofert, podpisywanie umów i wystawianie faktur rozliczających imprezy;
• nadzór nad przebiegiem imprez oraz ścisłą współpraca ze wszystkimi służbami hotelowymi;
• windykacja należności;
• przygotowywanie prognoz imprez i obłożenia hotelu na podstawie aktualnych rezerwacji;
• współudział w przygotowywaniu różnych form promocji w zależności od potrzeb;
• współpraca z innymi obiektami hotelowymi;
• uczestniczenie w targach branżowych i reprezentowanie firmy na zewnątrz;
Kierownik recepcji, Manager ds marketingu
HOTEL OLIMPIA***, Kraków
Kierownik recepcji
Manager ds. marketingu
• nawiązywanie nowych kontaktów oraz podtrzymywanie już istniejących z krajowymi oraz zagranicznymi biurami podróży;
• prowadzenie sprzedaży na portalach rezerwacyjnych typu booking.com, hrs.com, hotele.pl, laterooms, expedia, hotelbeds itp.
• współpraca z polskimi oraz zagranicznymi portalami sprzedaży zbiorowej typu: takeoffer.dk, vykupto.cz, skvelazlava.sk, travel24deals, MyDeal, Gruper, Groupon;
• nadzorowanie oraz kierowanie podległym zespołem;
• przygotowywanie dokumentacji kadrowo- płacowej oraz dokumentacji sprzedażowo- zakupowej dla księgowości;
• fakturowanie oraz kontrola regulowania należności kontrahentów;
• składanie zamówień oraz kontrola dostaw;
• prowadzenie dokumentacji hotelowej wraz z archiwizacją;
• przygotowywanie analiz i raportów sprzedaży;
• tworzenie ofert sprzedaży względem hotelu, restauracji oraz sali konferencyjnej;
Kierownik recepcji
Manager ds. marketingu
• nawiązywanie nowych kontaktów oraz podtrzymywanie już istniejących z krajowymi oraz zagranicznymi biurami podróży;
• prowadzenie sprzedaży na portalach rezerwacyjnych typu booking.com, hrs.com, hotele.pl, laterooms, expedia, hotelbeds itp.
• współpraca z polskimi oraz zagranicznymi portalami sprzedaży zbiorowej typu: takeoffer.dk, vykupto.cz, skvelazlava.sk, travel24deals, MyDeal, Gruper, Groupon;
• nadzorowanie oraz kierowanie podległym zespołem;
• przygotowywanie dokumentacji kadrowo- płacowej oraz dokumentacji sprzedażowo- zakupowej dla księgowości;
• fakturowanie oraz kontrola regulowania należności kontrahentów;
• składanie zamówień oraz kontrola dostaw;
• prowadzenie dokumentacji hotelowej wraz z archiwizacją;
• przygotowywanie analiz i raportów sprzedaży;
• tworzenie ofert sprzedaży względem hotelu, restauracji oraz sali konferencyjnej;
Szkolenia i kursy
Szkolenie „Jak konstruktywnie przyjmować krytykę” oraz szkolenie iDelfi: „Tworzenie i nadzorowanie dokumentacji systemów zapewnienia i zarządzania jakością: GMP, GHP, HACCP, ISO: 9001, ISO: 22000”, „Audytowanie systemów GMP, GHP, HACCP”, „Audytowanie ISO 22000:2005”, „Audytowanie ISO 9001:2000”;
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Inne
Zainteresowania
• Turystyka górska (częste wyjazdy na wycieczki górskie);
• Taniec (salsa LA, mambo, bachata);
• Żeglarstwo (stopień żeglarza jachtowego);
• Taniec (salsa LA, mambo, bachata);
• Żeglarstwo (stopień żeglarza jachtowego);
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.